Search Results

Search results 121-127 of 127.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • queen sylvia

    Syrabi - - Ex teamleden

    Post

    Hahahahaha +veel XD Eigenlijk moet ie wel ingevuld worden hoor hihihi. Maar Queen Sylvia is allang ontgroend. Ik stel voor dat jij het voor haar invult?

  • Lu koekjes

    Syrabi - - Ex teamleden

    Post

    Gefeli Lu Je gaat t vast en zeker super doen!

  • Rey Nemaattori

    Syrabi - - Ex teamleden

    Post

    Wat! Meen je dat?! Ome Rey op pagina 3?! :O /me knufft

  • Lord

    Syrabi - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

    Post

    W00000oooooOOOO000oooT! Een Fries! Yeah! De Friese trial wordt opgeleid door de Friese SGO Eindelijk bijval uit het hoge noorden Oelala! Welkom Lord!

  • Teamleden gezocht!

    Syrabi - - Nieuws - Community

    Post

    Altijd al iets voor Ogame willen doen? Nieuwsgierig naar het team achter Ogame? Zoek je een uitdaging? Lees dan verder! Zoals bij de meesten bekend is, zijn we momenteel op zoek naar GO's of Moderators, Eigenlijk zijn we altijd op zoek naar nieuwe gezichten met motivatie, gezelligheid en een hart voor Ogame om het team te versterken. We horen echter vaak, dat mensen geen idee hebben wat GO-werk nu precies inhoudt, hoe een Mod modt of hoe een aanmelding in zijn werk gaat. Wil jij weten waar je aa…

  • Rey Nemaattori

    Syrabi - - Ex teamleden

    Post

    *knuffelt Rey eens extra stevig* De man van de schaduw. Altijd werk je hard maar volgens mij val je helemaal niet zo op. En dat dit draadje alweer 26 dagen geleden is, staat mij ook niet aan. *gaat netjes recht in de houding staan voor admin Rey ^^*

  • Nieuwe leden introductie

    Syrabi - - Algemeen

    Post

    Hallo allemaal :lol: Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Syrabi, ik speel al iets van 3 maanden, maar ik heb me nu pas aangemeld bij t forum Ik kom uit Friesland en ik ben 21 jaar. Ik studeer SPH aan de Hogeschool CHN in Leeuwarden. Ik hou erg van een praatje maken, dus ik zal de forums echt nog wel een paar keer in de gaten houden. Kusss