Search Results

Search results 241-260 of 260.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Lag in de buurt, dus slapen na mijn werk nog eventjes uitgesteld GL @ RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Rcthans [Jigsaw] ________________________________________________ Bommenwerper 200 Zwaar gevechtsschip 443 Klein vrachtschip 601 Licht gevechtsschip 1.955 Slagschip 380 Interceptor 137 Kruiser 730 _________________________________________ Verdediger alpharunner [ELR] ________________________________________________ Klein …

  • Maandje geleden het welbekende spam mailtje van ogame in mijn inbox, en het toch niet kunnen laten even te kijken naar de specs van de nieuwe uni. Na een jaar afwezigheid toch maar een beetje begonnen met klikken. Mijn eerste hofje hier De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Rcthans [Jigsaw] ________________________________________________ Slagschip 300 Interceptor 126 Kruiser 350 _________________________________________ Verdedige…

  • Discussiedraadje New Beginnings

    rcthans - - Algemeen

    Post

    Jah Bah, vond die stats ook gewoon een leuk element. die marktplaats is trouwens ook echt crap, krijg nu voor 1 miljoen deut maximaal 1.290 miljoen kristal en ben dan nog 100K kwijt voor markt kosten. Vroeger gooide ik het in de handelaar voor 2 miljoen kristal voor een paar x 3500 dm. Waarom kunnen die niet beide bestaan? Of is hij verplaatst? ik vind hem nergens namelijk

  • Discussiedraadje New Beginnings

    rcthans - - Algemeen

    Post

    Ik wil infocompte terug, heb benneb de auteur gesproken, de infocompte7 werkt met 7.1. Let's hope dat die update er aan zit te komen voor de kallisto server... zucht

  • Discussiedraadje New Beginnings

    rcthans - - Algemeen

    Post

    begrijp ik het nou goed dat je met de marktplaats kunt saven? Aanbieding doen en annuleren als de aanval over is? en wat zijn dat voor conversie rates? 20000 is maximaal 27206 kristal (1,36) en dan lever je ook nog 1k kristal in aan marktkosten?

  • Ook maar even reageren dan, ik schaam me dood. Maar ja lang geen ogame gespeeld. Dus het zit niet meer echt in je systeem. Ik had een wekkertje gezet, was aan het rijden op het moment dat mijn vloot thuis kwam. Dacht ik ben over 15 min op mijn bestemming, en toen dacht ik er pas na een dik uur weer aan. Rookie mistake, en ben er zelf ook goed zuur van. Ik beloof jullie dat ik de boel rebuild. Dat verdiend dit account, helemaal omdat ik er nog maar 2 maandjes op speel. btw: 7.5 miljard verlies, h…

  • Quote from Kaj: “Quote from Plofkop: “Quote from barcodeplayer: “Quote from rcthans: “ ” ” ” Ja klopt al heb ik ook de schrik dat dit niet zal gebeuren omwille van het verdienmodel van GF. Al stel ik me tegelijkertijd wel de vraag of er niet gewoon evenveel DM uitgegeven gaat worden aangezien er in een drukkere uni een veel grotere "concurrentie" is en er dus een grotere incentive om DM te gebruiken in een poging harder te blijven ranken dan de rest (of velen toch) - en dat dit blijft aanhouden,…

  • Waarom is er niet gewoon 1 ogame. We spreken toch allemaal wel Engels. Knopje waarin je je voertaal voor het spel in kan stellen. En lekker rellen met 5 tot 10k spelers per uni. Ze hadden al die landen al veel eerder bij elkaar moeten gooien.

  • Oude gezichten?

    rcthans - - Algemeen

    Post

    Van een verslaving kom je nooit helemaal af..... Helaas was mijn Xalynth account verdwenen (eigen schuld), maar ik heb een rang 29 accountje over kunnen nemen in het geweldig drukke Ganimed haha. Toch maar weer lekker klikken de komende tijd.

  • accje in wasat

    rcthans - - Account aangeboden / ruil

    Post

    Haha dan heb ik niks gezegd. Ik had vorige week ook ergens op gereageerd en geen reactie. Als je wat van mij wilt weten. Of slagen van vroeger wil zien. Let me know. Ik hoor het graag. Groetjes Hans

  • accje in wasat

    rcthans - - Account aangeboden / ruil

    Post

    Als je een account aanbiedt is het wel leuk als je ook reageert hier of op mijn pm. Of is hij vergeven? Of hou je hem toch zelf?

  • accje in wasat

    rcthans - - Account aangeboden / ruil

    Post

    He Demon, klinkt als het perfecte account om het spelletje na een jaartje afwezigheid weer op te pakken. Ik loop hier al sinds 2006 rond. Komende periode veel tijd over door veranderingen in mijn werk etc. Hoop dat ik hem kan bemachtigen. Groetjes Rcthans (Hans)

  • He, Is hij al weg? Ik loop hier al sinds 2006 rond. Ben een tijdje weg geweest (afgekickt). Maar heb weer wat meer tijd, en het blijft een leuk spelletje.

  • Oude gezichten?

    rcthans - - Algemeen

    Post

    Ik ben hier eigenlijk altijd wel een beetje actief geweest, sinds 2006. Waar ik als 14 jarige begon bij GoT en Section 5. Met 10k spelers wat een tijden.

  • Quote from discordia: “het aanvallen gaat prima heerlijk rustig ingame je had gewoon na 3 uur niet meer moeten uitloggen,dus eigen schuld ” lolbroek ook jij moet na 3 uur gewoon verplicht opnieuw inloggen. Wel vaag dat je er met een ipad wel op komt. Wat is daar zo anders aan? En waarom is die app er niet voor android?

  • Het wordt nou toch wel heel triest, ik haak dan bij deze ook af. Ik blijf lekker Xalynth en Antares spelen, maar antares was het laatste nieuwe account dat ik heb aangemaakt op ogame. In de eerste 3 maanden is het veel te verleidelijk om er flink wat geld in te stoppen. Tegen de tijd dat je een redelijke basis hebt, en dm niet meer zon grote factor speelt, openen ze direct een nieuwe uni. Dit is echt uitmelken tot in het extreme. En tja mensen zijn schapen, dus het verzoek om niet te reggen, en …

  • reken maar uit, ik heb er 25 euro ingepompt en heb 100 punten. Nummer 1 zit dus sowieso over de 100 euro. Voor mij houdt het hier ook op, eerste 2 dagen gaat normaal zo traag. Nu keurig wachten op gs per mijn.

  • he Ares! We hebben nog samen gespeeld in gemini in het begin. Ik wil hem ook wel graag hebben. Ben daar destijds afgehaakt. maar zou wel een comeback willen maken. Speel op dit moment alleen nog rang 7 in Xalynth. Zal ik je even pm'en? Groetjes Rcthans

  • fleeter account gezocht

    rcthans - - Account gevraagd

    Post

    Hoi, Ik heb deze in taurus 3.727.693 (Plaats 19 van 179) 10 planeten 9 manen Fleeter spreiding, alle punten zitten in mijnen, dus je hebt in een paar weken een mooie vloot bij elkaar. Wel heeft de nummer1 30x zoveel punten. Laat maar weten of je interesse hebt, anders blijft die in v-mode haha