Search Results

Search results 21-40 of 172.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • December Event 2022 foto topic.

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Wat is dit nou Freak, dit is toch geen winterkost / kerstmaaltijd? Nee dat klopt, want daar zit een verhaal achter. Mijn kerst is namelijk letterlijk goed verziekt. Vrijdag een kriebel in de keel langzaam naar beneden voelen trekken en vanaf zaterdag plat gelegen. Paar kilo lichter, dus dat mag er wel weer bij aan. Gaat nu gelukkig weer wat beter, maar nog weinig energie en dat verrekte hoestje vrees ik nog twee weken te houden als ik anderen zo hoor. De longen krijgen i.i.g. een goede tering tr…

  • December Event 2022 foto topic.

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Geen idee of deze gaat tellen, met kerstversieringen hang ik toch (alweer) de eeuwige vrijgezel uit en komt die boom er niet in. Dus ik heb maar wat creabea gedaan gelukkig staan er wel (kerst)bomen op En ja, die koekies zijn ondertussen alweer verdwenen, uiteraard IMG-20221223-132401.jpg

  • December Event 2022 foto topic.

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Als het kouder wordt op mijn werkkamer, krijg ik het hier altijd wel weer warm van. Wel opgepast, risico is dat je de vrouwen van je af moet slaan. Hoewel je het daar dan allicht ook weer warm van kan krijgen, maar daar zeg ik verder niks over, voordat het NSFW etc. wordt 250-300 ml melk, ik gebruik halfvolle. 2 à 3 minuutjes in de magnetron, 900 watt, net niet laten koken 30g callets, liefst zo puur mogelijk. De besten zijn nog altijd van Callebaut (persoonlijke mening). Goed roeren, zodat ze g…

  • December Event 2022 foto topic.

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Die klaas heeft mij dit jaar een beetje overgeslagen Dan zelf maar nog speciaal voor deze actie wat van die pepernoten in de uitverkoop halen Nu moet ik nog bijna een halve kilo oppeuzelen.... Allemaal @Kamikaze zijn schuld! IMG-20221208-152326.jpg

  • Gebruik van Excel verboden?

    Freakertje - - Spel

    Post

    De belangrijkste basisregel is dat je geen botje hebt die automagisch acties voor je uitvoert. Zoals het automagisch versturen van je vloot 5 seconden voordat een aanval aankomt, zodat jij eigenlijk nooit online hoeft te zijn. Waar jij aan refereert was het automatisch afsturen van exact de juiste hoeveelheid grondstoffen met het minimale aantal vrachtschepen om daar een gebouw aan te kunnen zetten (of zelfs dat automatisch te laten doen). Daarmee heeft dat botje interactie met je browser om din…

  • Levensvormen !

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Mag ik hopen dat je doelt op dat de oude versies leuker waren, want dat verschillende versies onderhouden ingewikkelder is, is geen mening maar een feit

  • Levensvormen !

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Quote from Bolder: “Dus, als ik het goed begrijp, dan worden de levensvormen ons door de strot geduwd? Al wil je dat niet .. leer er maar mee leven ??? Triest, je voelt je echt gedwongen om dat erbij te nemen. ” Ja, bij jou gaan we het gewoon door de strot douwen. Ondertussen gaan wij de mogelijkheden wel gewoon gebruiken in ons voordeel Verder kudo's voor @Wombie, lijkt mij een heldere uiteenzetting. Wil je het niet gebruiken, laat je het lekker links liggen. Dan gaat de rest de voordelen wel g…

  • Toekomst van het board

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    @Lord Wat ik vooral mis is wat een overstap zou betekenen. worden we dan gedwongen om Engels te ouwehoeren, of krijgen we dan een Nederlandse sectie binnen .org? Mij maakt het geen bal uit, I speak English as easy as Dutch, maar er zullen er genoeg zijn die hier niet zo vaardig in zijn. Samen met .org zou wel betekenen dat er minder moderatie nodig zou zijn, waardoor het team minder belast zou worden. Als (een deel van) het team mee zou gaan that is. Voor mij zijn er dus nog teveel vragen om die…

  • Quote from Jillian: “euh, ja; precies dat. De winst die uit een gevecht kwam groeide exact mee met hoeveel je verstuurde, dus buiten dat de nerfs dit "minder winst" maakte, bleef dit exponentieel; dat is natuurlijk iets wat niet moet bestaan in ogame. ” Zou het dan niet een veel betere nerf zijn om de max te laten meegroeien met het max aantal punten in de uni, net zoals met, euhmm... hey, ook de expo aan het begin van de uni gebeurd met hoeveel grondstoffen je kunt vinden? Als je dat deelt door…

  • Sorry @Hysteria, maar ik zag hier geen topic voor, noch zag ik een changelog voorbij komen, dus ik neem je maar even wat werk uit handen And community, please don't shoot this messenger Changelog is op zich niet heel bijzonder, maar er is nog één item later bij geslopen, die best wel impact heeft. Daarom vond ik hiervoor een discussietopic wel nuttig. Eerder aangekondigd: Quote from Rav3n: “Fixed an issue with emojis in chat messages. Fixed a bug where your resources didn't return if you cancell…

  • 05/08 Nieuwe uni Xanthus

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Quote from smurf: “Oeh hier kan je discussiëren nice! Waaaaaarom weer een nieuw universum. ” Misschien om de nieuwe levensvormen uit te rollen?

  • Mooier wordt het er niet van, dat moet je mij maar even vergeven Maar fijn dat het nu i.i.g. klopt.

  • Ik zie net de laatste slag van Scaapiee, ben ik nu de enige die het raar vind dat 500 crawlers, 80 VN's en 124 recs een magistrale 250 mill puin geeft? In een uni met 50% vloot naar puin en 0% def naar puin... Die dingen kosten nog geen 15miljoen... doe mij eens zo'n mega puin ver32dubbelaar! Wat is er geknoeid aan die CR?

  • Discussie topic - Lifeforms

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Quote from Jillian: “ Buiten dat, alles wat je in lifeforms investeerd, komt niet terug in de overal puntentelling, wat beetje krom is gezien de kern voor waar mensen spelen toch vaak ranking is. ” Rock'tal Runeforge 5 gebouwd. Lifeform economie. Voor: 165.990 Na: 166.400 Lifeform generiek. Voor: 241.231 Na: 241.641 Generiek totaal. Voor: 4.819.680 Na: 4.820.090 En weer een onwaarheid de wereld uit geholpen

  • Discussie topic - Lifeforms

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Quote from Bolder: “Quote from Freakertje: “Toch blijf ik positief, want in de kern blijft dit naar mijn smaak een goede ad-on op het basisspel, net zoals de klasses een nieuwe dimensie hebben toegevoegd ” Als je dit gaat implementeren in alle uni's dan zeg maar dag met het handje want 75 % gaat afhaken..... ” Je hebt dit iedereen persoonlijk gevraagd of een representatieve poll gehouden? Of ben je nu je eigen mening aan het onderbouwen met ongefundeerde 'feiten'? Volgens mij is de test server e…

  • Discussie topic - Lifeforms

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Precies wat Piraat zegt. Bij de eerste reacties hier kreeg ik gelijk een gevoel van... 'Wat een autisten hier ' Introduceren ze iets nieuws wat het spel levend houdt, weer niet goed. Ik heb het een tijdje mogen spelen op de testserver. Als je als nieuwe speler begint in een nieuwe uni geeft het nog niet direct veel meerwaarde. Maar wat later in het spel, zeg eens als je op de 5-10 miljoen punten komt, begint het echt wel meerwaarde te geven. Er is meer om in te investeren, meer keuzes om te make…

  • Ik kan de kindertjes ook niet 'even' alleen laten he?

  • Paasevent 2022!

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Maar achter welke grassprietjes lagen de paaseitjes nu verstopt? Heb ik er finaal overheen lopen loeren tijdens mijn urenlange zoektocht of heb ik totaal op de verkeerde plekken lopen zoeken? Uiteraard moet ik wel kunnen leren van mijn fouten en de strategie voor volgend jaar alvast kunnen voorbereiden

  • Paasevent 2022!

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    D15 A9 E2 Freakertje Uni 3

  • specs van doeluni

    Freakertje - - Spel

    Post

    Quote from mauricovic: “Tnx Freakertje! Ik moet zeggen, dat valt me nog een beetje tegen. Ik heb en had totaal geen zicht op het aantal actieve spelers in andere uni's en het is natuurlijk nog geen 4 april (ik moet zelf ook nog over) dus misschien komt er nog wel meer. Maar het laat wel zien dat die merge geen overbodige luxe is. ” Voorafgaand aan de merge, actieve spelers: Rhea: 35 (dalend) Quaoar: 20 Polaris: 60 Oberon: 20 Nusakan: 5 Merkur: 10 Libra: 15 Japetus: 20 Hyperion: 15 Erdidanus: 10 …