Search Results

Search results 121-140 of 172.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Quote from WaZ: “Tellen hits tegen piraten ook mee voor de top 10? ” Beetje een topic kaap, maar ik vind dit wel een hele goede vraag!

  • De discussie ging over technieken en de invloed ervan bij je klasse. Moet je niet opeens die uit zijn verband gerukte Ontdekker erbij gaan halen die niet eens een techniek nodig heeft om die piraten en aliens het universum uit te trappen Afgezien van wat expeditietech dan... Maar die heeft niet echt een basis iets wat je kunt opwaarderen. De balans tussen de Generaal en de Verzamelaar vind ik nog niet eens zo gek.

  • Dan missen jullie denk ik een belangrijk aspect. In een oud universum is jullie opmerking wel terecht denk ik. Maar in een nieuw universum komt een generaal veel beter tot zijn recht. Daar heeft een miner niet heel veel aan zijn verzamelaar, die wordt pas echt waardevol bij de hogere niveau's van de mijnen. Heb je echter de generaal, die heeft vanaf minuut 1 (nouja... zodra die vloot kan bouwen i.i.g.) al vet voordeel van zijn klasse. Daarmee klopt het beeld ook weer beter: naarmate een universu…

  • Iedere klasse heeft dit. 25% extra mijnproductie voor de verzamelaar: over de basisinkomsten van de mijnen. Etc.

  • ZO! Als dit geen necrobumping is dan weet ik het ook niet meer

  • Ik zoek advocaten

    Freakertje - - Spel

    Post

    Schijnt dat ze wat rook en waterschade hebben, maar daardoor wel in de aanbieding, misschien helpt het voor je Img.ashx

  • Ach, je kunt altijd nog proberen de titel van Luxx over te nemen. Maar of dat nu positief is...

  • Lekker Lord, fijn dat er weer iets gepost wordt

  • Quote: “dyrax wrote:Het is ook niet helemaal eerlijk he @BorDeauX DoG Die vloot aan de andere kant is door 10 man (als niet meer is) ''gebouwd'' (en ze gaan maar door). Kan mij niet vertellen dat je first met een economie van +- 700 miljard punten in 2 a 3 maanden tijd inhaalt met +- 250 miljard punten terwijl je zelf een economie hebt van 150 miljard Dat de GO hier helaas niks aan doet (of kan doen) weten we inmiddels wel. Maarja GL@RB! BorDeauX mocht die er komen. ” Lees hier ergens anders op …

  • Expeditie handleiding

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Volgens mij is er iemand een beetje zuur en probeert die hier op het board alsnog zijn grieven kenbaar te maken en zo zijn gram te halen Zullen we het bij het topic houden en de expo opbrengsten bespreken schatjes?

  • Expeditie handleiding

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Quote from Abremsev: “Quote from Yoshi: “Ik denk eigenlijk dat dit stukje juist activiteit gaat wekken. Grote expovloten betekent weer meer om te crashen voor fleeters wat meer vloten betekent. Tevens kan iedereen gebruik maken hiervan en is het een keer in het uur of anderhalf uur inloggen meestal meer als voldoende. Dat is volgens mij al een stuk minder dan de normale actieve speler speelt. DM voor het wisselen van deut zal stijgen wat misschien ook de inkomsten van gf lichtelijk zal doen stij…

  • De convertor gaat nog niet helemaal lekker om met de Ruimers (reapers), maar zo te zien klopt het uiteindelijk wel. Jammer wel dat ik AsschenSukar nu niet op eigen kracht kan inhalen, maar dat maakt deze dreun er niet minder om. Mooie slag op jullie conto, succes met uitgeven en AsschenSukar, sterkte met de rebuild gelukkig bestaat er nu iets als een vlootkerkhof/ruimtewerf

  • Quote from Chuckles: “Quote from Freakertje: “Oei oei oei… een projectje helemaal verkeerd gegaan. Ik dacht bij deze getallen dat je voor astro26 wilde gaan, maar je hebt nog maar astro23... Met de kosten van 1,5 - 3,1 - 1,5 miljard en een spaarpotje van ruim 11,9 - 5,7 - 1,4 miljard snap ik totaal niet waarom je niet wat metaal hebt verhandeld voor deuterium, dan had je zelfs met het allerslechts ratio al bijna voldoende deuterium gehad voor niveau 25 nádat je niveau 24 aan had gezet... ...... …

  • Oei oei oei… een projectje helemaal verkeerd gegaan. Ik dacht bij deze getallen dat je voor astro26 wilde gaan, maar je hebt nog maar astro23... Met de kosten van 1,5 - 3,1 - 1,5 miljard en een spaarpotje van ruim 11,9 - 5,7 - 1,4 miljard snap ik totaal niet waarom je niet wat metaal hebt verhandeld voor deuterium, dan had je zelfs met het allerslechts ratio al bijna voldoende deuterium gehad voor niveau 25 nádat je niveau 24 aan had gezet... En waarom je de hyperruimtetechniek nog op 8 hebt, te…

  • Ik kreeg het berichtje door van alliantiegenoten, maar bij controle zag ik het ook: de grondstoffenhandelaar kost in uni3 opeens geen 3.500 DM maar 200.000 DM per keer?!? Niemand heeft iets gezien of gelezen hierover.... Dus fingers crossed dat dit een bugje is, maar het ergste wordt gevreesd... Over inflatie gesproken...

  • Expo

    Freakertje - - Klachten en bugs

    Post

    I think this contains to little details to say anything about this. How many expo's did you execute? Only if multiple people see the same thing, it may be conclusive, as despite the fact that that getting less results over and over again is very slim, there is still a chance on it and you might just be that 'lucky' guy... And be aware, 664dm and 10 mill cristal is already better compared to what it was before the new beginnings.

  • Discussiedraadje New Beginnings

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Opes... Ik was even snel voobij gegaan aan het keuzescherm voor je klasse om even iets anders af te handelen. Nu krijg ik het keuzescherm niet meer? Dus als ik een klasse wil kiezen moet ik nu 500.000 DM invessteren? :o Zal wel iets zijn dat ik in de gauwigheid over het hoofd zie, maar toch.... Opnieuw inloggen via de portal werkt i.i.g. niet, ik krijg het keuzescherm niet meer. Ah, toch nog gevonden, je kunt het naast de officieren aanklikken, er staat nu een symbool met een vraagteken erin.

  • Discussiedraadje New Beginnings

    Freakertje - - Algemeen

    Post

    Op zich kan het idee wel en ook met een veel sneller startfrequentie, maar die uni's zouden dan wel op het eind moeten 'exoderen' naar bestaande uni's die wél 'eeuwig' blijven draaien.

  • Ook mooi om te zien dat het hele zooitje nu verbannen is. Was de slag dan toch niet zo mooi? Ok, alleen Apollo niet, dus er is iets anders aan de hand En hieronder geeft monfy het antwoord al, hij is er snel bij

  • Even een bijna verdrievoudiging van de vorige AGS #1 hit... Man man man man wat een geweld... Die hebben jullie even sterk gecounterd!