Search Results

Search results 41-60 of 83.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Wachtwoord wijzigen

    DJ Tiësto - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from paul-maximilianus: “Alles lijkt te werken. Leuk dat je kan zien hoeveel spelers er actief zijn in een uni. Taurus 1 (vast Flugel25 die achter zijn itjes aanjaagt) ” Inloggen werkt weer maar een wachtwoord wijzigen lukt mij nog steeds niet. Idd leuk dat ze die erbij hebben gedaan, nu kunnen we allemaal zien hoe goed het gesteld is met de activiteit haha!

  • Wachtwoord wijzigen

    DJ Tiësto - - Klachten en bugs

    Post

    Op die manier kan het dus ook, dan maakt het niet zoveel uit gelukkig

  • Wachtwoord wijzigen

    DJ Tiësto - - Klachten en bugs

    Post

    bij het tabje inloggen kun je met je eigen e-mail inloggen, als het al weer werkt dan. Daarna moet je rechtsbovenin het menu openen daarin staat accountlink, dan moet je nogmaals eenmalig inloggen en dan pakt hij al je accounts met dat e-mail adres (ook die in andere ogamelanden).

  • Wachtwoord wijzigen

    DJ Tiësto - - Klachten en bugs

    Post

    Idd.. net deed ie het nog wel haha.. Eerst maar wachten dan tot die het weer doet

  • Wachtwoord wijzigen

    DJ Tiësto - - Klachten en bugs

    Post

    haha ja gaat ook al lekker dus, ik kom er zelf inmiddels ook al niet meer in

  • Wachtwoord wijzigen

    DJ Tiësto - - Klachten en bugs

    Post

    Ja daar was die al de eerste die problemen heeft met de nieuwe lobby ik wil mijn wachtwoord aanpassen maar hij geeft steeds aan dat de wachtwoorden niet overeen komen terwijl er nog niks getypt is. vervolgens als er wel tweemaal hetzelfde ww staat blijft hij zeggen 'wachtwoorden komen niet overeen' Wat doe ik verkeerd of klopt er iets niet in het systeem?

  • Aanpassing specs universa

    DJ Tiësto - - Spel

    Post

    Quote from Takeoff: “Quote from Deurwaarder: “Quote from Takeoff: “als dit als oplossing wordt gezien tegen leegloop van uni's dan denk ik niet dat het echt werkt. zoals Uni 3 is (de laatste keer dat ik keek) lage speed en een van de drukste uni's. voor een merge zou het wel nice zijn opzich maar niet heel nodig lijkt me? lijkt mij gewoon slimmer om nieuwe mensen juist naar oude uni's te trekken ipv steeds nieuwe te beginnen. gewoon flink noobshield geven, meer mogelijkheden om gratis gs ofzo te…

  • Aanpassing specs universa

    DJ Tiësto - - Spel

    Post

    Quote from Nocturno: “De stappen niet zo groot?? Een versnelling van: 1 -> 2 is een verhoging van 100%. 2 -> 3 is een verhoging van 50% 3 -> 4 is een verhoging van 33% 4 -> 5 is een verhoging van 25% 5 -> 6 is een verhoging van 20% Dan lijkt het mij toch dat voor diegenen die nu in een 1x speed spelen de stap enorm is: een verdubbeling. ” Nee hoor de eerstgenoemde stijging lijkt mij niet meer dan logisch, daarnaast ging uni 3 van een 1x ecospeed naar een 3x ecospeed toen uni 10(2x ecospeed toen …

  • Internetverbruik

    DJ Tiësto - - Spel

    Post

    Ogame verbruikt volgens mij bar weinig data, als ik over mijn bundel heen zit en de snelheid van mn internet wordt super vertraagd is dat op ogame niet te merken. Dat is wel een indicatie dat ogame zeer weinig data kost

  • inderdaad maar ze kunnen op deze manier helaas nog wel 5-10 jaar nl'se servers mergen en tegen de tijd dat het hier echt bijna dood is gaan ze merges met verschillende landen uitvoeren. Zo kan ogame nog wel heel wat jaartjes overleven(en de inkomsten van GF) maar een merge zou wel weer interessant zijn, een tijdje weer wat nieuwe spelers om je heen en drukte van verschillende grote fleetersgroepen. Todat een van die natuurlijk wordt gesloopt en er weer een nieuwe opstaat, as is life in ogame..

  • Maanvernietiging bescherming

    DJ Tiësto - - The Docks

    Post

    Quote from TroubleMaker...: “Quote from monfy: “Beetje zinloos om def te bouwen, def gaat toch wel weg als die maan echt kapot moet ” anders wordt de maan ook gesloopt als het niet echt moet, maar omdat het zo makkelijk kan dus vind def bouwen op een maan niet zinloos. Ookal zijn er in u3 wel uiterste bereikt met def bouwen op een maan... ” Inderdaad, enige wat je meestal maar hoeft te doen is laat inloggen rips verzenden en klaar met wat def is dat proces toch wat anders. en nee Monfy dan snap …

  • Maanvernietiging bescherming

    DJ Tiësto - - The Docks

    Post

    Ik zou liever zien dat ze nano´s beschikbaar maken op manen, alhoewel ik het eens ben met het feit dat manen soms veel sneller ploppen dan dat ze ontstaan, is het op dit moment praktisch mogelijk om je maan te beschermen met wat moondef, echter ben ik hier ondertussen zelf bijna een jaar mee bezig om op elke maan een hoog genoeg lvl voor de maanbasis te fixen waarnaast er nog een robotfabriek zo hoog mogelijk kan met natuurlijk . zelfs met maanbasis 10 (geen moonitems) en werf op 9 duurt het nog…

  • Help, mijn account is verdwenen.

    DJ Tiësto - - Spel

    Post

    itjes gaan ook niet mee met een merge, maar de doeluni kan alwel itjes hebben, als die DM hebben dan blijven die gewoon bestaan. Maar als jij je account niet mee laat mergen en je hebt er nog DM dan krijg je dan zoals gezegd terug in een coupon, in principe geven ze dus jou portemonnee terug

  • Veilingen Updaten

    DJ Tiësto - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from bassie36: “Mooi die veilingen, brengt zoveel emotie met zich mee kennelijk. Ik zeg: handhaven, alleen al daarom. ” Ik had ook niet verwacht dat het zo gezellig zou worden @Discordia; tjah als iemand belachelijk veel DM wil uitgeven om voor elke planeet, elke week een booster te hebben dan be my guest. Heb het nu over de veilingen en wat voor gedrag daar te zien is en ach op sinds ik dit topic heb aangemaakt zie ik al wat meer namen die gs boosters winnen, kleine winst in ieder geval, …

  • Veilingen Updaten

    DJ Tiësto - - Klachten en bugs

    Post

    ik denk dat iedereen zo zijn eigen manier heeft om er 'plezier' uit te halen, de ene bouwt mines, de ander def en de ander vloot maar puntje bij paaltje houden we gewoon allemaal van getalletjes en het liefst steeds meer echter ben ik het wel met je eens dat ogame op .nl redelijk rustig is alhoewel uni 3 nog een van de meest actieve top 100's heeft. mja dat zie je dus niet terug op de veiling. daarnaast is het natuurlijk ook zo dat sinds dm is geïntroduceerd het spel eigenlijk wel kapot is, plan…

  • Veilingen Updaten

    DJ Tiësto - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from Anuvinda: “Tiesto, voor noobs zoals jij is er de Import/Export. Daar kun je 1 maal per dag je booster ophalen voor vrijwel niets. ” precies, en nu wil ik elke booster voor niets kunnen kopen, logisch toch? wat een pannenkoek ben jij dan

  • Veilingen Updaten

    DJ Tiësto - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from Wish2Die: “De veiling volledig afschaffen lijkt mij ook geen goed idee. Qua concept is het een prima onderdeel van het spel en hoewel ik het ermee eens ben dat sommige aspecten verbeterd zouden kunnen/mogen worden (jezelf constant overbieden onmogelijk maken bijvoorbeeld), vind ik het onderdeel zelf het spel ook wel in enige mate verrijken. Ik denk dat de aangegeven problemen een beetje aan de uni waarin je speelt ligt en de tijden waarop je gebruik maakt van de veiling. Zelf speel ik…

  • Veilingen Updaten

    DJ Tiësto - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from knigge: “Quote from DJ Tiësto: “begrijp me niet verkeerd ofso ik maak amper gebruik van de veilingen ik houd ze alleen wel in de gaten en bied zo nu en dan eens mee. Waar ik gewoon tegenaan loop is dat op deze manier een select deel profijt heeft van boosters die geveild worden. ” Dus je maakt geen of nauwelijks gebruik van de veilingen maar vindt het wel een probleem dat anderen er gebruik van maken? Perfecte logica. Daarnaast kan ik ook met 120m punten iemand van 500k aanvallen, dus…

  • Veilingen Updaten

    DJ Tiësto - - Klachten en bugs

    Post

    begrijp me niet verkeerd ofso ik maak amper gebruik van de veilingen ik houd ze alleen wel in de gaten en bied zo nu en dan eens mee. Waar ik gewoon tegenaan loop is dat op deze manier een select deel profijt heeft van boosters die geveild worden. En het is niet zo dat men niet moet zeuren dat je overboden wordt, alleen op e-bay, zoals aangegeven door alp, wordt idd ook geboden en overboden en shit maar niet van 10 naar 20 dollar om vervolgens naar 1 miljoen te gaan voor prularia en iedereen kij…

  • Veilingen Updaten

    DJ Tiësto - - Klachten en bugs

    Post

    ik denk dat er wel een aantal uni´s zijn die zo´n spelregel kunnen gebruiken en dan niet alleen om kleine spelers (paar 100k tot miljoen of wat punten) te helpen maar ook de middenmoot (enkele tientallen miljoen punten) waarvan je de meeste niet meer op de veiling zal zien, enige waar die op dit moment namelijk garant voor staat is gs weggeven aan de server