Search Results

Search results 941-945 of 945.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Donkere materie 9x event

    Spacefighter - - Algemeen

    Post

    9% is nog best aardig, had ie toch zeker 3x dm moeten vinden met zijn hoeveelheden

  • Ogame "Mentor"

    Spacefighter - - The Docks

    Post

    Quote from Legend.bdr: “Leuk idee, maar ogame zou als men dit spel voor het eerst begint een link naar het forum moeten zetten dat je hulp kan krijgen van bepaalde spelers of wanneer je het niet snapt je op het forum vragen kan stellen die beantwoord zullen worden. Sommige spelers zijn eigenwijs en accepteren geen hulp, gaan hun eigen weg en geven dan anderen de schuld.. Persoonlijk maak ik maantjes voor lowrankers en geef ik ze wat gs als er om hulp wordt gevraagd en uiteraard blijf ik dan besc…

  • Ogame "Mentor"

    Spacefighter - - The Docks

    Post

    Ik krijg regelmatig verzoekjes van mensen die net starten voor wat startersgs. Ik sta ook in het topic startersgs voor Vega en ik weet dat dit voor Gemini(?) ook een zeer goed opgezet systeem is. Dit is goed om de uni actief te houden en mensen snel te laten groeien. Het enige probleem is eigenlijk dat mensen die het spel al kennen en dus op het board komen, zien dat er starters gs worden uitgegeven. De mensen die helemaal nieuw zijn in het spel klungelen wat aan en stoppen er dan ook snel mee a…

  • Wish2Die

    Spacefighter - - Ex teamleden

    Post

    damn, moeten we ons weer aan de regeltjes gaan houden veel plezier

  • lijkt me lachen om te komen. OV ftw maar is er misschien een optie om mensen op te halen van het dichtstbijzijnde busstation, ik denk dat ik gemiddeld sneller loop dat wat 9292OV aangeeft, maar 45 minuten lopen vind ik nog steeds beetje veel :P. Als er een pendeldienst tussen de locatie en busstation zou kunnen zijn zou dat chill zijn