Search Results

Search results 81-100 of 127.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Discussiedraadje merge 2020

    Syrabi - - Algemeen

    Post

    Quote from Woozy: “En worden de mensen die nu inaktief zijn of daadwerkelijk op vakantie een email , zodat ze de merge kunnen maken , want veel weten er niks van , ik had het ook ingame gehoord. En ik vindt die 3 dagen een beetje belachelijk , 3 weken tevoren iedereen ook per email inlichten dat het eraan komt lijkt me reëeler ” Geplakte tekst uit de post: Actieve accounts die geen doel kozen zullen willekeurig verplaatst worden bij een verplichte samenvoeging. Inactieve accounts zullen samengev…

  • Discussiedraadje merge 2020

    Syrabi - - Algemeen

    Post

    Quote from KingSolomon: “Word er ook een berichtje ingame gestuurd hierover? Het is dat ik toevallig erop gewezen werd. ” Daar ga ik wel vanuit.

  • Discussiedraadje merge 2020

    Syrabi - - Algemeen

    Post

    Quote from Buckert: “Kan ik, nadat ik verplicht naar mijn doeluni ben gemerged, nog middels die betaalde optie naar een andere uni mergen, dus ook in een ander land? ” Ik plak hier even wat uit de post zelf: "De servers die geen onderdeel van de merge zijn of die een doeluni zijn, zullen hun verplaatsingsvoorwerp geactiveerd krijgen op dinsdag 1 september 2020. Met dit voorwerp kunnen de spelers van ogame.nl, welke onderdeel zijn van de doeluni's, een ticket kopen in de winkel en verplaatsen naa…

  • Discussiedraadje merge 2020

    Syrabi - - Algemeen

    Post

    Quote from Woozy: “Ik zit met een probleem ik speel voornamelijk in UNI 3 , maar ook in gemini en pegasus , en de laatste 2 mergen naar uni3 , mijn uni 3 account mag niet verloren gaan , maar wil zeker gemini ook behouden en evt mag Pegasus weg als ik de aanwezige en geinvesteerrde DM terug krijg op uni 3 ” Zoals ik het begrijp blijft jouw account in uni 3 gewoon bestaan. Gemini en Pegasus komen daarbij. Dan zou je dus 3 accounts in uni 3 hebben. Een multi. In principe kán dat, maar je mag er sl…

  • Discussiedraadje merge 2020

    Syrabi - - Algemeen

    Post

    Goed, ik zie hier ongelofelijk veel vragen. Ik ben vanavond online en hou dit topic in de gaten. Stel me hier in dit topic een vraag en ik zal mijn best doen om hier antwoord op te geven. Zo kan iedereen het antwoord lezen en scheppen we hopelijk langzamerhand meer duidelijkheid voor iedereen. Overigens denk ik ook dat het zich maandag allemaal vanzelf zal wijzen, maar uiteraard kan ik nu proberen om alvast wat te verhelderen.

  • Discussiedraadje merge 2020

    Syrabi - - Algemeen

    Post

    Quote from Syrabi: “De servers die geen onderdeel van de merge zijn of die een doeluni zijn, zullen hun verplaatsingsvoorwerp geactiveerd krijgen op dinsdag 1 september 2020. Met dit voorwerp kunnen de spelers van ogame.nl, welke onderdeel zijn van de doeluni's, een ticket kopen in de winkel en verplaatsen naar andere doeluni's. Zelfs naar die van andere landen. ” Zoals het gecommuniceerd is, kunnen de spelers van uni 3 dus ook verhuizen. Gemini zal in principe samenvoegen met uni 3. Maar zou je…

  • Merge 2020

    Syrabi - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Hier en daar waren hoopvolle stemmen die de hemel van GF bereikten. Stilletjes fluisterde men geruchten bij elkaar in het oor. En dan nu... het is zo ver! Er komt een nieuwe merge aan. En Ogame.nl heeft de eer om de eerste community te zijn. En lang hoeven jullie niet te wachten, want: De merge zal beginnen op maandag 31 augustus 2020 om 10 uur in de ochtend. Quote from Syrabi: “Dit zijn de exodusgroepen: * Exodus Groep 1 * Gemini * Pegasus * Xalynth * Doeluni: uni 3 * Exodus Groe…

  • Discussiedraadje merge 2020

    Syrabi - - Algemeen

    Post

    Goedemiddag allemaal, zoals jullie misschien hebben kunnen zien, is er een nieuwe merge aangekondigd! Yaaaaay!11!!ONE!!!ELEVEN! Merge 2020 Hieronder mogen jullie allen je hart luchten.

  • Syrabi

    Syrabi - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Wish2Die: “Heeft even geduurd, maar daar zit ze dan eindelijk als admin. Veel plezier / succes met je nieuwe functie. ” Daar zit ik dan he XD Ik wil bij deze mijn excuses aanbieden aan alle admins die mij voorgingen. I had no idea.

  • niet kunnen inloggen

    Syrabi - - Algemeen

    Post

    Ik heb ook contact met de Coma gehad en het is een heel lastig probleem. Het ligt bij GF zelf en wij kunnen helaas niets doen dan wachten tot GF zelf op jouw probleem reageert. Dit ligt ook buiten de macht van de Coma helaas. Het spijt ons verschrikkelijk en wij vinden het ontzettend vervelend dat er problemen met die app zijn. Ik hoop dat je heel gauw weer kunt spelen!

  • Nieuw gevechtsrapport bug

    Syrabi - - Klachten en bugs

    Post

    Dus als ik het goed begrijp kan een spiorapport wel of niet def aangeven. Maar bij de aanval is het een verassing wat er ligt. Ik hoop dat dit 1 dezelfde bug betreft, maar ik wil graag nog meer informatie.

  • Nieuw gevechtsrapport bug

    Syrabi - - Klachten en bugs

    Post

    Komt deze bug ook voor bij actieve spelers of alleen bij inactieve spelers? Is dit alleen als je raid met rips of ook met andere schepen?

  • QTEKK

    Syrabi - - Ex teamleden

    Post

    Welkom Een fijne trial waar ik niet veel werk van heb hehehehe

  • Goedemorgen allemaal, er zijn erg veel klachten over de nieuwe pop-up van GF. Inmiddels is iedereen wel op de hoogte van de nieuwe beveiligingsopties van GF. Helaas is de pop-up vrij opdringerig wat het spelen bijna onmogelijk maakt. Officieel mogen wij jullie niet aanraden om een adblocker te installeren, maar omdat we allereerst willen dat het spel voor jullie speelbaar blijft, adviseren we jullie dit alsnog. We hopen dat GF zo snel mogelijk de pop-up wat manieren weet bij te brengen. Een adbl…

  • Syrabi

    Syrabi - - Ex teamleden

    Post

    Ja ik kloot nog wel wat aan, maar ik heb zo even niet wat om te laten zien. Het laatste is al jaaaaren oud.

  • Syrabi

    Syrabi - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Hitsugaya Toushiro: “De mijne is gewoon 10 jaar oud bijna Thx Syrabi ” En nog steeds supermooi ofc.

  • Syrabi

    Syrabi - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Spacefighter: “speaking off Mijn sig is weg tegenwoordig ” Ja ik was de mijne ook kwijt. Als je perse iets wilt, mail me dan even door wat en hoe je hebben wilt, plus een afbeelding waar je wilt dat ik mee werk. Dan kan ik er wel eens naar kijken

  • Syrabi

    Syrabi - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Nautilus: “Quote from Syrabi: “Quote from Nautilus: “Wel tof dat je hier nu terug rondhangt. Veel plezier, je bent fantastisch om mee te werken! ” Oh god.... ik krijg opeens flashbacks van een berenkleed en haardvuur en zwoele stem. X'D ” Pfoe, ik dacht dat ik die tijd inmiddels wel achter me had gelaten. Tegenwoordig is het gewoon een biertje en vroeg naar bed hoor Maak je nog steeds art trouwens?! ” Achh das toch wel een afknapper hoor Ik maak nog steeds art als je dat wil. Op verzo…

  • Syrabi

    Syrabi - - Ex teamleden

    Post

    Quote from Nautilus: “Wel tof dat je hier nu terug rondhangt. Veel plezier, je bent fantastisch om mee te werken! ” Oh god.... ik krijg opeens flashbacks van een berenkleed en haardvuur en zwoele stem. X'D

  • Syrabi

    Syrabi - - Ex teamleden

    Post

    Ik vind het echt leuk om weer terug te zijn. Lekker in de tool prutsen en weer oude bekenden zien Spacefighter, ik was net een dag trial toen er een meet bleek te zijn. Toen kon ik dat weekend helaas niet, maar ik ben wel van plan om op een volgende meet te komen! Ps. Inmiddels ben ik ook GO van Izar.