Search Results

Search results 121-140 of 280.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-11-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Plofkop [BIRDs] ________________________________________________ Slagschip 20.000 _________________________________________ Verdediger Raisingrose [GZV] ________________________________________________ Klein vrachtschip 918 Groot vrachtschip 6.386 Licht gevechtsschip 11.914 Zwaar gevechtsschip 308 Kruiser 5.849 Slagschip 588 Recycler 1.467 Spionagesonde 621 Bommenwerper 8 Vernietiger 52 Inter…

  • Infocompte en Antigame addons

    Plofkop - - Klachten en bugs

    Post

    De makers van dingen zoals trashsim en antigame zijn ook betrokken in de update. Het is dus ook te verwachten dat als de update uitrolt, antigame snel zal volgen met een update zodat die weer werkt. trashsim is er ook al mee bezig: preview.trashsim.universeview.be/

  • Die laatste 2 naraids voor extra dikke winst!

  • Opiniepeiling

    Plofkop - - Spel

    Post

    Waar the f heb je het over?

  • king motu is back

    Plofkop - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    nou dan is het actieve spelers in Fidis ongeveer verdubbeld gok ik

  • Quote from Prutser: “Waarom niet eens wat anders, in het kader van ‘ lekker met z’n allen, vlootjes knallen’: 8x vlootsnelheid 1x eco 10x onderzoek 80% puin def en vloot Verhoogde ruimtewerf % : als je gecrashed wordt, val je niet heel hard terug, bijv gelijk aan def. rep. met een additioneel percentage als je commanders hebt (als er dan toch DM gespendeerd moet worden;) ) ” xD verhoogde ruimtewerf en 80% puin. Zoek ik lekker een maatje uit en crashen we kleine delen van elkaars vloot opnieuw en…

  • Weerwolven en secret hitler is wel erg aanlokkelijk.

  • Discussiedraadje New Beginnings

    Plofkop - - Algemeen

    Post

    Quote from Abremsev: “Quote from Plofkop: “ja die is afgelopen week live gegaan in de testservers. voelt heel snel weer! ” Ja op 27 oktober, dat is al weer 4 dagen geleden dus wat zijn de resultaten van die test? ” Het resultaat is dat het nu weer heel snel voelt ipv dat elke klik weer 5 seconden wachten betekent

  • Discussiedraadje New Beginnings

    Plofkop - - Algemeen

    Post

    ja die is afgelopen week live gegaan in de testservers. voelt heel snel weer!

  • Lekker hoor Fire, Dacht dat HT het inner gaan liggen bij grotere vloten ondertussen wel was afgeleerd. Kan gebeuren, succes met de rebuild!

  • Raad-draadje Regenbooghond Uitdaging

    Plofkop - - Algemeen

    Post

    Lila , donkerzalm, donkerkaki, korenbloemblauw, olijfgroen, ivoor

  • Quote from Cathar: “en voila bewijs is geleverd, je leest en zie alleen maar wat jij wilt lezen *KNIP* abremsev heeft al toegeven aan die ipr en independence was er ook schuldig aan En dus hiermee stopt de discussie ~HT @24-10-'19 ~09:15 | Ingame bericht verwijderd. ” Het punt is dus dat ik nergens zeg dat die ipr's mij wat uitmaken. Bewijs is geleverd... xD mijn discussie ging daar niet over, mijn discussie ging over een noob die dreigementen stuurt en ik check of die ze ook waar gaat maken (to…

  • Quote from Cathar: “je moet toch eens ophouden met te lezen wat jij wilt lezen, want we hebben dit al besproken ingame , maar goed als je niet mee bent ben je niet mee, kan maar zoveel duidelijk maken aan jouw have fun met de gs ” probeer het eens uit te leggen dan? je alliantielid doet iets --> wel oke ik doe hetzelfde --> niet oke ik heb het nooit over ipren want dat moet je lekker doen als je wilt --> prima jij zegt dat ik ook eens naar mijn alliantie moet kijken omdat ze aanvallen en iprs go…

  • Quote from Cathar: “Mooie slag plofkop, werd wel eens tijd dat je iets deed inplaats van u vloot achter 2 miljard def te laten liggen Eventjes over hypocriet zijn gesproken , welke alliantie heeft mijn def al verschillende keren met IPR aangevallen voor geen enkele winst ? eventjes in je eigen ally kijken plofkop , had ik u ingame ook al gezegt @davyyyh ja je hebt je zelfs al heel duidelijk gemaakt dat je iets tegen onze alliantie hebt , reden ? of is het gewoon je persoonlijkheid dat je altijd …

  • Iemand uit LEEUW begon met random bedreigingen naar onze alliantie inclusief intelligentieloze berichten. Daarna begon de almachtige leider Lexie mij te vertellen dat ik zijn alliantie erbuiten moest laten (hypocriet??). Dus toen maar wat bommenwerpers en verns gemaakt om planeten te kunnen raiden. Zag ik net opeens een welpje vlak bij mijn turtle zonder act en als laagste timer 52min. Even spioneren en vliegen maar. Positieve reactie gehad en al succes gewenst met de rebuild @welpjes, ik wacht …

  • Discussiedraadje New Beginnings

    Plofkop - - Algemeen

    Post

    Quote from paul-maximilianus: “Quote from Nocturno: “Kan iemand mij uitleggen wat die discoverer class moet doen met een meer uitgebreidde phalanx range, want ik zie het niet. ” Vloot bouwen en je tegenstander crashen bv.Misschien kan je wel een MW verder scannen, zolang GF er niks over aangeeft is het een leuke optie. Op expo gaan is toch altijd al ruk vind ik dus ga ik voor de falanx en de 75% extra bij itjes. @ Plofkop, dank, ik lees je antwoord, ok dan kies ik voor de 1e maand geen keuze mak…

  • Discussiedraadje New Beginnings

    Plofkop - - Algemeen

    Post

    Quote from paul-maximilianus: “Ow die crawlers kosten 50 energie, dat had ik niet goed gelezen. Ik dacht dat als er 50 energie op de planeet was dat je dan 1 crawler kon bouwen. En bij 100 energie de 2e crawler etcetc tot bij 83.000 energie de maximale 1667 crawler kon worden gebouwd. Ok geen crawlers voor mij als keuze. Dan maar Expo en dan bepaald niet voor de expo... Hoe zit dat met die 75% extra buit van itjes? Zie je dan op je spiorapport op een i tje 175.000-175.000-175.000 liggen als er m…

  • Discussiedraadje New Beginnings

    Plofkop - - Algemeen

    Post

    Quote from Nocturno: “Kan iemand mij uitleggen wat die discoverer class moet doen met een meer uitgebreidde phalanx range, want ik zie het niet. ” Dat is ook niet de reden om die class te kiezen, meer een extraatje. Quote from paul-maximilianus: “Quote from Jillian: “ik heb even zitten brainstormen, maar die 83k energie is te doen op plek 15. echter wel pas in een later stadium waarin energie 21/22 en fusies op 22 te betalen zijn... of hoger ” Met Energie 18 en fusie 21 heb ik nu 48.700 energie …

  • Discussiedraadje New Beginnings

    Plofkop - - Algemeen

    Post

    De reaper is op dit moment zeker nog OP, maar alles is nu nog in de testfase. Percentages kunnen nog aangepast worden (van extra lanxrange van discoverer class bijvoorbeeld) en denk dat ook de reaper nog wel een aanpassing kan krijgen. De ion is btw ook aangepast. Heeft nu snelvuur tegen reaper (2), maar ook de kosten zijn nu anders (5k 3k op dit moment) en de wapens en schilden zijn aangepast (eerst 150 500, nu 500 150).