Zoals velen weten is IGON vrij handig voor het versnellen van onderzoekstijden, helaas wordt deze per niveau steeds minder aantrekkelijk te maken. Dubbele kosten voor steeds minder effect, is het niet tijd in deze dag dag IGON verbeterd wordt, zeker nu we onderzoekstijden hebben welke meer dan een jaar duren. Ja nu zal ik krijgen te horen, dan moet je maar dm besteden, maar dat zou niet hoeven te gebeuren, en zeker als iemand, laten we zeggen, Astro 25 wil onderzoeken zonder dm te gebruiken, is deze 4 jaar verder (in een non speed uni). Dit is gewoon te lang, zeker betreffende de kosten welke nog te doen zijn te verzamelen.
Nu is dit mijn idea, ieder niveau IGON heeft een multiplicatie factor per niveau van 0,9. Dat zou betekenen dat IGON 10 een factor van 0,9^10=0,348... Dat is bijna 2/3 van de onderzoekstijd eraf. Dit zorgt ervoor dat er meer waarde wordt gehecht aan het onderzoeken van bepaalde dingen.
Nu is dit mijn idea, ieder niveau IGON heeft een multiplicatie factor per niveau van 0,9. Dat zou betekenen dat IGON 10 een factor van 0,9^10=0,348... Dat is bijna 2/3 van de onderzoekstijd eraf. Dit zorgt ervoor dat er meer waarde wordt gehecht aan het onderzoeken van bepaalde dingen.