Veiling items kopen.

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Veiling items kopen.

      Soms mis ik een veiling item omdat ik gewoon de tijd niet had om er 40 min op staan te staren maar is het echt iets dat ik erg zou kunnen gebruiken die dag.
      Dus dacht er aan dat iedereen per dag één token heeft om biten de veiling zelf om een geveild object te kopen voor het bod dat door iemand anders is gedaan op dat opject + 50% van dat bod er boven op.

      vb: "gouden metaal boster; bod 1.000.000" hier krijg je dan de kans om met die dagelijkse token de booster alsnog voor 1.500.000 te kopen.


      .
    • Kreela wrote:

      Ik koop ze altijd in als der zn actie is . Meestal 1 keer per maand komt die actie voorbij. Zoals Appie zegt je kunt gaan staren maar om bots tegen te gaan moet je soms wel handmatig herladen door dat de display kan freezen.
      Precies. Maar ik kan geen hele dagen zitten staren in de hoop dat mijn nodige booster passeert. Laat staan elke minuut en de laatse 5 elke sec zitten meebieden...
      Vandaar dat een optie om ze mits meerprijs te kopen wel een leuke extra zou zijn.
    • EL CAPITAN wrote:

      Kreela wrote:

      Ik koop ze altijd in als der zn actie is . Meestal 1 keer per maand komt die actie voorbij. Zoals Appie zegt je kunt gaan staren maar om bots tegen te gaan moet je soms wel handmatig herladen door dat de display kan freezen.
      Precies. Maar ik kan geen hele dagen zitten staren in de hoop dat mijn nodige booster passeert. Laat staan elke minuut en de laatse 5 elke sec zitten meebieden...Vandaar dat een optie om ze mits meerprijs te kopen wel een leuke extra zou zijn.
      Marktconform een erg goed idee, ik hoop dat GF dit snel oppakt