Dit is het ontopic. Hierna enkele regels:
1. Robbendinho
2. Spacefighter
3. Yoshi
4. Villain
5. Wadloper
6. Wish
7. Hysteria
8. Vliegende Hollander
9. Straatveger
10. Anuvinda
11. Gambit
12. Davy
13. Apoc
14. Treinrek
Rollen:
- Eerste nacht is BM, er is geen lynch/lunch;
- Stemmen is uiterlijk om 21:30, uitslag volgt daarna of de volgende ochtend. Tot de uitslag is gepost, ligt alles stil.
- Contact buiten het topic is toegestaan, maar alleen via het board. (Graag ook mij toevoegen in de gesprekken).
- Er komt een offtopic-whatsappgroep, PM me je nummer als je erin wilt. Later ga ik vanuit hier ook weer een whatsapp-weerwolf organiseren.
- Inactiviteit is niet cool. Als je weet dat een deadline moeilijk is, geef dat dan aan en lever "alvast" een stem in. 2x inactief = exit.
- Een stemronde duurt 48uur. In het stemtopic kun je tegelijkertijd met je stem aangeven dat je de ronde wilt versnellen. Wanneer 75% (afgerond naar boven) aangeeft te willen versnellen, is er meteen een nacht. Let op: een stemronde duurt minstens 24uur, dus een stemronde eerder dan 21u30 de volgende dag is niet mogelijk. Let op: zodra er een stemronde is, ligt het spel stil. Dus geen communicatie tot de uitslag.
- Alleen je laatste stem telt in het stemtopic. Acties geef je door in PM
Een wijziging geef je als volgt door: "TimmiTSpacefighter"
1. Robbendinho
2. Spacefighter
3. Yoshi
4. Villain
5. Wadloper
6. Wish
7. Hysteria
8. Vliegende Hollander
9. Straatveger
10. Anuvinda
11. Gambit
12. Davy
13. Apoc
14. Treinrek
Rollen:
- Weerwolf
- Jager
- Heks
- Ziener
- Cupido
- Lam (wanneer deze wordt gelunched, sterft de weerwolf die de lunch instuurde samen met het lam)
- Burger
Ik hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love:
The post was edited 1 time, last by TimmiT: Lam-rol verduidelijkt. ().