Discussiedraadje: Nieuw universum Deimos
-
-
Ahum tja wat valt hier nou over te zeggen.......zal het maar niet doen.
Ik ga in ieder geval niet spelen, succes aan hen die wel dat gaan doen. -
weeeeeral!
Geldwolven!
Ik doe alvast niet mee!
Binnen de maand is de uni dood -
-
Hoeveel melkwegen en is die cirkelvormig of zijn beide niet bekend? 9 mw'n heeft echt geen zin meer hier in NL
Def naar puin is wel echt een uni voor mij, zoals ooit het oude uni 10... hmm misschien dat ik er een accountje start, kijken hoe druk het wordtEx-GOtje
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~ -
heel slim het gaat niet om de spelers maar om de unies dus liever 100 unies met hooguit 5 actieve spelers ipv 5 met 100 active
dus laten we gewoon ziekelijk veel onnozele unies beginnen want dan kunnen we ipv over 3 jaar wel over 2 jaar de bende weer samenvoegen -
Alle huidige spelers kunnen ook gewoon de boel boycotten!
Niet beginnen in nieuwe uni's tot ze met een idee over een merge komen?
Laat ze maar voelen dat gf afhankelijk is van jullie..Ex solo no1.NL -
Prima,
Blijf die uni's maar spammen.
Zal dit jaar nog wel 4 keer gebeuren als we het openen van uni's doortrekken naar einde jaar.
Voor ieder wat wils zolang ze blijven variëren met de uni specs.
Ben wel benieuwd hoeveel spelers er gaan beginnen aangezien dit de 1e nieuwe uni is na de update van de Lobby.
Denk dat het er nog aardig wat zijn aangezien de drempel om te beginnen is gereduceerd tot 1 klik. -
Ik speel al een leuke uni, anders was ik hier wel begonnen, nu laat ik hem gaan.
En ja zonder aantal MW te weten is het ook een no-no, dat is tegenwoordig een belangrijke key.
Maar 3 speed, non AGS en def to puin is best aantrekkelijk.Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS! -
Helaas staat het aantal melkwegen op het moment op de standaard, wat 9 is. Het verzoek om dit te verlagen nog voordat de uni uitkomt is ingezonden, maar of dit gehonoreerd wordt is een tweede. We laten het weten wanneer GameForge ons wat laat weten.
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
Legend.bdr wrote:
Laat ze maar voelen dat gf afhankelijk is van jullie..
Maar dat weet je zelf ook wel mag ik aannemen.
Prima, weer een uni erbij. Kan er niet wakker van liggen14/15 Planeten
Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695) -
Alpatsjino wrote:
Legend.bdr wrote:
Laat ze maar voelen dat gf afhankelijk is van jullie..
Prima, weer een uni erbij. Kan er niet wakker van liggen
Je reactie is vrij kansloos idd, maar zal je wel niet snappen mag ik aannemen.Ex solo no1.NL -
Wat is er, zit je tampon weer dwars?
Word altijd geroepen om een boycot bla bla, maar dat gebeurt toch nooit.
Je hebt altijd weer genoeg mensen die hun portemonnee willen trekken om een een paar puntjes boven anderen te staan, en zo herhaalt dezelfde cyclus zich de hele tijd weer.
Groot gelijk dat GF deze uni's zo snel opent, lekker makkelijk cashen
En dus, is in die zin roepen om een boycot kansloos14/15 Planeten
Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695) -
Wish2Die wrote:
Helaas staat het aantal melkwegen op het moment op de standaard, wat 9 is. Het verzoek om dit te verlagen nog voordat de uni uitkomt is ingezonden, maar of dit gehonoreerd wordt is een tweede. We laten het weten wanneer GameForge ons wat laat weten.
-
Anuvinda wrote:
Is hij ook niet cirkelvormig? Want dan gewoon lekker in mw 9 liggen minen
Ik acht de kans groot dat ze het simpelweg vergeten zijn, dus even wachten op het antwoord en dan zal het vast wel cirkelvorming en 6 mw's of iets in die trend. -
Anuvinda wrote:
Wish2Die wrote:
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
Ja gelukkig weer een nieuwe uni,er zijn altijd wel 250 spelers die er weer starten dus waarom niet.
-
Van mij mogen ze hier in NL best maar 4 stelsels doen ofzo. Zelfs 3 valt iets voor te zeggen met het aantal spelers hierEx-GOtje
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~ -
Alpatsjino wrote:
Wat is er, zit je tampon weer dwars?
Word altijd geroepen om een boycot bla bla, maar dat gebeurt toch nooit.
Je hebt altijd weer genoeg mensen die hun portemonnee willen trekken om een een paar puntjes boven anderen te staan, en zo herhaalt dezelfde cyclus zich de hele tijd weer.
Groot gelijk dat GF deze uni's zo snel opent, lekker makkelijk cashen
En dus, is in die zin roepen om een boycot kansloos
je hoeft er niet op te reageren.
Dus ja, je reactie is vrij kansloos, zeker als je er nog een keer op gaat reageren, maar zo zit je in elkaar.Ex solo no1.NL -
Gelukkig hebben wij net vakantiegeld gehad. Wie wil er samen een account managen?Ik hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love:
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest