Geen puinveld te zien met actie
-
-
Actie is gekomen, maar wanneer iemand langsgeweest is bij die velden, dan verdwijnen ze. Ik weet niet hoeveel tijd ertussen zit voor het spawnen van die velden, kan wel een dag zijn GF kennende. Vorige keer bij de actie kreeg je 3.144 dm, nu hebben ze er 7 er afgehaald. Zelfs daar besparen ze op. Kan ook nog mee te maken hebben met het feit dat universa niet meer zo druk zijn en daarom minder spawnt. Anders heb je 1 of 2 spelers die de uni leegtrekken en dan voor 2 herplaatsingen aan DM binnenhalen en daar gaat GF failliet van
-
Ik heb om 00:00 gekeken, alles lopen bekijken.
Om 6:00 weer
om 13:00 weer , om 17:00 weer en zo de rest van de dag door, nergens, en dat 2 dagen lang,
niemand kan dat puin weggesnoept hebben uit 5 melkwegen... of ik moet de grootste pechvogel zijn. -
En het kan dus wel. Gisteren vertelde iemand mij ook niet gevonden te hebben. Ik kijk, terwijl ik op 6 verschillende vloog elke 80 stelsels in hetzelfde melkweg en er liggen er nog gewoon 4 open. Ik stuur dus coords door en toen zag ie ze wel.
Ligt er 1 op x.27.17, dan liggen ze verder op 107, 187, 267, 347, 427 -
ok het lijkt er dus op dat er wel ligt, heb nu wat gevonden na alle mw af te zijn gegaan, maar
in speed unies dus 150 stelsels uit elkaar ipv 80 ? -
Ik speel in cygnus, die wel redelijk speed heeft. Kan per mw verschillen. Maar binnen een mw ligt het elke keer op zelfde afstand wat ik in al die keren heb meegemaakt. 150 stelsels zou dus ook 75 stelsels kunnen zijn.
-
Erg sterk dat ze nu net jou uni hebben overgeslagen.
Om welke uni gaat dat dan Gambit ?ADMIN -
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat GameForge een anti-Gambit script heeft ingesteld die elke keer als jij door de melkweg bladert de puinvelden onzichtbaar maakt.
Fijn dat je ze uiteindelijk in ieder geval wel hebt kunnen vinden.
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
gambit wrote:
Ik heb om 00:00 gekeken, alles lopen bekijken.
Om 6:00 weer
om 13:00 weer , om 17:00 weer en zo de rest van de dag door, nergens, en dat 2 dagen lang,
niemand kan dat puin weggesnoept hebben uit 5 melkwegen... of ik moet de grootste pechvogel zijn.
Om de hoeveel stelsels ze liggen is afhankelijk van de uni en het aantal spelers geloof ik. Ze zitten wel in een vast patroon. Zo gooi ik al mijn 26 slots binnen 3 min wel vol nadat het eerste veldje is gevonden. -
ik had geen idee van die spawntijden, maar heb wel mijn 2 herplaatsingen bij elkaar geraapt zoals wish zei xD
eens een addict, ALTIJD een addict
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
Wat Flugel25 schrijft / beschrijft klopt helemaal. 25 veldjes geraapt in Cygnus, daar was het om de 80.Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
-
Kijk ik snap dit niet. Dit geeft weinig voordeel voor spelers voor het ongemak. Slechts een enkeling die precies weet hoe het systeem werkt maakt er zo te horen behoorlijk gebruik van. Zou ik overigens ook doen als ik het geweten had, maar het lijkt mij niet zo bedoeld. Met name dat de spawn tijd en de afstand vast liggen maakt het wel heel lucratief als je die kennis hebt.Ex-GOtje
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~ -
haha goede Wish, ik geloof het ook nog, geld zeker ook voor als ik spioneer op grote vloten ze ineens onzichtbaar zijn....
-
swami_dude wrote:
Kijk ik snap dit niet. Dit geeft weinig voordeel voor spelers voor het ongemak. Slechts een enkeling die precies weet hoe het systeem werkt maakt er zo te horen behoorlijk gebruik van. Zou ik overigens ook doen als ik het geweten had, maar het lijkt mij niet zo bedoeld. Met name dat de spawn tijd en de afstand vast liggen maakt het wel heel lucratief als je die kennis hebt.
-
swami_dude wrote:
Kijk ik snap dit niet. Dit geeft weinig voordeel voor spelers voor het ongemak. Slechts een enkeling die precies weet hoe het systeem werkt maakt er zo te horen behoorlijk gebruik van. Zou ik overigens ook doen als ik het geweten had, maar het lijkt mij niet zo bedoeld. Met name dat de spawn tijd en de afstand vast liggen maakt het wel heel lucratief als je die kennis hebt.
Doe dan een maandelijkse actie waarbij ze 50k dm geven aan elke actieve speler. Sommigen halen nu 400k dm op, waarbij anderen het moeten doen met 10k dm.
Als GF 50k dm ( gevonden ) gratis maandelijks weggeven aan de spelers, dan krijgen spelers die nooit dm gebruiken de feeling hoe het is wat je met dm kan en zal dit een soort van reclame zijn om ze te overtuigen om eens een keertje dm aan te schaffen. Daarnaast is het nog schandelijk dat ze de dm acties van 30% extra steeds wisselvallig houden. Dan is het 20, 25 of 30%. Maak ook hier met het oog op extra inkomsten een actie van standaard 50% van op de laatste zondag van de maand ofzo. Hiermee kopen meer spelers een groter aantal dm en weten ze waar ze van tevoren aan toe zijn. -
Ik zeg toch ik zou er zelf ook gebruik van maken. Echter vanuit GF gezien wordt gedaan alsof dit een actie is om te compenseren voor het feit dat er iets mis is gegaan zoals laatst toen we allemaal niet konden inloggen. Als dat je insteek is dan vind ik het een vreemde actie om het zo voorspelbaar te doen, want dan komt de profit alleen terecht bij een beperkt aantal spelers.
Ik stel de schuld dan niet bij de spelers die er gebruik van maken, maar bij GF voor de nogal ondoordachte manier van DM uitdelen.Ex-GOtje
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~ -
Als iedereen nou 3 puinvelden random per dag alleen op zijn scherm kon zien...Maar dat kost data. Moet je ze wel vinden met 9 melkwegen klik zo uren weg en als je te lang op de zelfde pixel klikt word je uitgelogd. Spawn mechanic staan trouwens in deze engelse thread
De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/The post was edited 1 time, last by Kreela ().
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0