Dan hadden alle zeikers het oude dit betreffende bericht moeten lezen...Ik bedoel dit met de voorspelbaarheid van gameforge.TheDutchRitual wrote:
Het gaat er meer om dat je maar op het team aan het zeiken bent.Effe om het duidelijk te maken in het team werken is 'VRIJWILLIG'. Dus dat ze niet werken in het weekend is heel erg begrijpelijk.Baksmurfje wrote:
dutch ,
1. het is niet zeuren , het is ontvangen informatie delen ,
2. iedere keer een pm in je (IRC)mailbox met probeer discord eens uit dat is pas zeuren
3. het is een dikke 2u geleden aangekondigd
4. doe is wat aan je zins opbouw
Ipv begrip tonen aan het team dat je de situatie begrijp en dat ze hun best doen ben je alleen aan het klagen.
1 Febuary 2018
Kreela wrote:
Der komt een merge aan jongens en meiden. Waarom opent gameforge anders 3 unis kort achter elkaar? Je kunt een som maken door de andere unis te vergelijken met de Speed en het onderlinge punten verschil bijna gelijk is getrokken tel dat op en je weet ongeveer wel welke uni gaat mergen met 2 andere(Op keuze) daarom moeten der nu 3 unis zijn met bijna gelijke punten de ontvanger unis zullen sneller zijn dan je vorige uni meestal verschilt het niet veel
Andromeda---->UNI3(Veel punten door ouderdom) en Gemini(Speed 4x) dus gemini word een ontvanger zo wie zo. Want die past op een paar super snelle unis of een hele oude dus uni3 die met tijd de mee op het zelfde level zijn gebracht.
Jillian wrote:
dus nu moet ik het acc dat ik heb in de doeluni verwijderen?
zit er al een soort van timeframe op wanneer die merge komt?
De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
The post was edited 5 times, last by Kreela ().