Merge

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Flugel25 wrote:

      Nickjuh weet weer niet waar hij het over heeft. Gok dat buckie je wat heeft verteld maar die ziet nog niet eens een tiende van wat er in mijn uni gebeurde. Details ga ik je ook niet geven maar alle uitgevoerde acties van onze kant zijn 100% legaal. Als dat niet zo is dan had de sgo echt wel ingegrepen. Die is echtniet gek natuurlijk. Maar verder is de afgunst wel mooi om te zien. Zeker omdat je op speculatie moet uitgaan ipv feiten :')
      Hou mij er effe buiten he :P niets meer dan respect, netjes gedaan die Astro 27. Ook zeer prettig dat we elkaar met rust konden laten zo aan het einde van Taurus, hopelijk kunnen we dat voortzetten. :)


      Hofcount: Draco 4 | Gemini 12 | Pegasus 0 | Taurus 21 | Uni10 92 | Quantum.org 2
    • Voordat dit weer verder uit de hand loopt over wat wel of niet heeft gespeeld in een uni en allerlei woorden naar elkaar gaan slingeren, wil ik hierbij een "Algemene Waarschuwing" geven. Spelers die na deze post verder gaan met haat posts naar elkaar kan direct een warn verwachten.

      En graag kappen met de discussie of het Nickjuh of Pietje is. Dat is aan het team om dat op te pakken. Als je meer hierover weet, dan kan je altijd een mail sturen naar de Board Admin.

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • L3ct3r wrote:

      Vervallen die herplaatsingen die je gekregen hebt? Had het op forum een paar keer voorbij zien komen dat iemand dat aanhaalde.

      Voor zover ik weet niet, heb nog herplaatsingen van Kassiopeia Uni naar Quantum over en die zijn gebleven bovenop de verkregen herplaatsingen van deze merge.
    • L3ct3r wrote:

      Vervallen die herplaatsingen die je gekregen hebt? Had het op forum een paar keer voorbij zien komen dat iemand dat aanhaalde.
      Indien je iets niet hebt, wat je voor de merge wel had, dan is het aanmaken van een ticket de beste manier om hier iets aan te doen.
      Indien je doelt op herplaatsingen die je zou krijgen na de merge, dan graag bevestigen, dat lijkt mij een "nieuwe" afwijking die we dan kunnen terugkoppelen.

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
    • Lord wrote:

      L3ct3r wrote:

      Vervallen die herplaatsingen die je gekregen hebt? Had het op forum een paar keer voorbij zien komen dat iemand dat aanhaalde.
      Indien je iets niet hebt, wat je voor de merge wel had, dan is het aanmaken van een ticket de beste manier om hier iets aan te doen.Indien je doelt op herplaatsingen die je zou krijgen na de merge, dan graag bevestigen, dat lijkt mij een "nieuwe" afwijking die we dan kunnen terugkoppelen.

      Nee heb er gekregen, maar dacht dat ik afgelopen weken een keer of 2 op het forum gelezen had dat die herkregen verplaatsingen zouden vervallen na een x-aantal uren.

      Enigste wat me raar leek na de merge was de hoeveelheid gs op verschillende planeten. Ben hier trouwens niet echt zeker van en is eigenlijk verwaarloosbaar.

      Wat me wel een beetje stoort is dat mn HP beetje overvol gebouwd is, mis 5 bouwplaatsen tov voor de merge.. hoort dit zo of ook hier best een ticket voor aanmaken?
    • L3ct3r wrote:

      Lord wrote:

      L3ct3r wrote:

      Vervallen die herplaatsingen die je gekregen hebt? Had het op forum een paar keer voorbij zien komen dat iemand dat aanhaalde.
      Indien je iets niet hebt, wat je voor de merge wel had, dan is het aanmaken van een ticket de beste manier om hier iets aan te doen.Indien je doelt op herplaatsingen die je zou krijgen na de merge, dan graag bevestigen, dat lijkt mij een "nieuwe" afwijking die we dan kunnen terugkoppelen.
      Nee heb er gekregen, maar dacht dat ik afgelopen weken een keer of 2 op het forum gelezen had dat die herkregen verplaatsingen zouden vervallen na een x-aantal uren.

      Enigste wat me raar leek na de merge was de hoeveelheid gs op verschillende planeten. Ben hier trouwens niet echt zeker van en is eigenlijk verwaarloosbaar.

      Wat me wel een beetje stoort is dat mn HP beetje overvol gebouwd is, mis 5 bouwplaatsen tov voor de merge.. hoort dit zo of ook hier best een ticket voor aanmaken?

      Geen zorgen, nu 30% korting op herplaatsingen! Dus mochten ze vervallen, dan heb je ze alsnog voor een prikkie!.. Wat een timing voor herplaatsingen...je zou bijna denken dat ze het er om doen...
      The Hitchhiker's Guide!
      424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
    • L3ct3r wrote:

      Lord wrote:

      L3ct3r wrote:

      Vervallen die herplaatsingen die je gekregen hebt? Had het op forum een paar keer voorbij zien komen dat iemand dat aanhaalde.
      Indien je iets niet hebt, wat je voor de merge wel had, dan is het aanmaken van een ticket de beste manier om hier iets aan te doen.Indien je doelt op herplaatsingen die je zou krijgen na de merge, dan graag bevestigen, dat lijkt mij een "nieuwe" afwijking die we dan kunnen terugkoppelen.
      Nee heb er gekregen, maar dacht dat ik afgelopen weken een keer of 2 op het forum gelezen had dat die herkregen verplaatsingen zouden vervallen na een x-aantal uren.

      Enigste wat me raar leek na de merge was de hoeveelheid gs op verschillende planeten. Ben hier trouwens niet echt zeker van en is eigenlijk verwaarloosbaar.

      Wat me wel een beetje stoort is dat mn HP beetje overvol gebouwd is, mis 5 bouwplaatsen tov voor de merge.. hoort dit zo of ook hier best een ticket voor aanmaken?
      Alle doeluni's waar spelers uit Cygnus heen konden krijgen +30 velden. Verzoek ligt al bij GameForge hiervoor. Het had eigenlijk al gedaan moeten zijn gezien we het al voor de merge hadden aangegeven, maar goed, even geduld dus nog. Het komt goed in ieder geval.

      Verplaatsingen vervallen voor zover ik weet niet en hebben geen houdbaarheidsdatum of zo.

      Ex-Admin Ogame.nl


      "If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.
    • Jillian wrote:

      frapant, terwijl ik dit schreeuw heb ik er toch 2 gekregen
      Niet bepaald frapant en deels al bekend vanaf maandag aldus Lord in het update topic omtrent de Merge.


      Beste spelers,


      Aanstaande woensdag zullen alle spelers van doel universa (dus reeds aanwezig voor de merge), twee herplaatsingen ontvangen.
      Daarnaast krijgen alle spelers in de doeluniversa vijf dagen Commander en Officieren, bij wijze van excuus voor het verloop van de merge.

      Met vriendelijke groet,
      Het OGame Team


      Ben ik nog wel benieuwd naar de status van de itjes etc. Op .org zou er eerst niets mee gebeuren en was het botte pech en later zouden ze wel aangepast gaan worden naar de status die ze hadden voor de merge.
      Enig idee wat de status daarvan is?