Hallo beste mensen. Gisteren heb ik een ags slag gemaakt in Zagadra en daarbij hing er best veel vanaf of de raid 50% of 75% zou zijn. Ik kon toen nergens vinden wat nu precies de regels zijn m.b.t. het eervol laten zijn van een slag in AGS.
Vandaar dat ik hem hier bij vragen neer zet. Wij dachten namelijk het gemiddelde in militair lager moest zijn als hem, maar dat klopt niet. Ik meen mij ook nog iets te herinneren dat je alle militaire punten bijeen moet optellen en dan delen door 2 en dan nog lager moet staan als hem. Maar goed aangezien dit het gemiddelde is als je met 2 man vliegt heb ik geen idee of het daarvan komt.
In ieder geval zou het fijn zijn om in het vervolg gewoon van tevoren te kunnen berekenen of een slag eervol is of niets. Iemand die mij hierin wegwijs kan maken?
Vandaar dat ik hem hier bij vragen neer zet. Wij dachten namelijk het gemiddelde in militair lager moest zijn als hem, maar dat klopt niet. Ik meen mij ook nog iets te herinneren dat je alle militaire punten bijeen moet optellen en dan delen door 2 en dan nog lager moet staan als hem. Maar goed aangezien dit het gemiddelde is als je met 2 man vliegt heb ik geen idee of het daarvan komt.
In ieder geval zou het fijn zijn om in het vervolg gewoon van tevoren te kunnen berekenen of een slag eervol is of niets. Iemand die mij hierin wegwijs kan maken?
Ex-GOtje
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~