[TOT: 297.691.000] De Gymjuf [LOST] vs. Bordeaux Dog [REP] (A: 59.129.000, D: 238.562.000)

    • [TOT: 297.691.000] De Gymjuf [LOST] vs. Bordeaux Dog [REP] (A: 59.129.000, D: 238.562.000)

      Welkom, Xalynth... nieuwe tegenstanders, nieuwe targets...


      Vanmiddag al 1x voor nop gevlogen, want online... maar dan moet je het natuurlijk niet laten liggen, he?!

      On 23-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle:



      Attacker De Gymjuf [LOST]
      ________________________________________________


      Small Cargo 15.684
      Large Cargo 11.342
      Light Fighter 14.840
      Cruiser 4.301
      Battleship 1.855
      Bomber 26
      Destroyer 1.474
      _________________________________________


      Defender Bordeaux Dog [REP]
      ________________________________________________


      Large Cargo 13.445
      Recycler 1
      Solar Satellite 830
      Rocket Launcher 445
      Light Laser 31.278
      Heavy Laser 7
      Gauss Cannon 1
      Plasma Turret 164
      Large Shield Dome 1
      _________________________________________



      After the battle ...


      Attacker De Gymjuf [LOST]
      ________________________________________________


      Small Cargo 9.116 ( -6.568 )
      Large Cargo 10.995 ( -347 )
      Light Fighter 8.597 ( -6.243 )
      Cruiser 4.212 ( -89 )
      Battleship 1.836 ( -19 )
      Bomber 26 ( -0 )
      Destroyer 1.474 ( -0 )
      _________________________________________


      Defender Bordeaux Dog [REP]
      ________________________________________________


      Large Cargo 138 ( -13.307 )
      Recycler 0 ( -1 )
      Solar Satellite 0 ( -830 )
      Rocket Launcher 0 ( -445 )
      Light Laser 7 ( -31.271 )
      Heavy Laser 0 ( -7 )
      Gauss Cannon 0 ( -1 )
      Plasma Turret 62 ( -102 )
      Large Shield Dome 1 ( -0 )
      _________________________________________



      The battle ends in a draw.


      The attacker lost a total of 59.129.000 units.
      The defender lost a total of 238.562.000 units.
      At these space coordinates now float 58.217.000 metal and 51.938.500 crystal.


      The chance for a moon to be created from the debris was 20%.
      The attacker(s) captured the debris.



      Summary of profit/losses:


      Summary attackers(s)

      Metal: 21.635.000
      Crystal: 29.569.500
      Deuterium: -178.000
      The attacker(s) made a profit of 51.026.500 units.


      Summary defender(s)

      Metal: -132.810.500
      Crystal: -102.272.500
      Deuterium: -3.479.000
      The defender(s) lost a total of 238.562.000 units.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.1.7


      Rest mij nog 1 vraag:


      WIE HEEFT MIJN PUIN GEJAT?!?!?!?!
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Totale buit:
      • 125,512M
      • 26,554M
      • 17,663M
      Totale buit:
      • 62,756M
      • 13,289M
      • 8,836M
      Om even te laten zien dat het niet voor niets was...

      Je (2222) recycler(s) hebben een totale opslagcapaciteit van 44.440.000. In het bestemmingsveld zweven 30.928.500 metaal en 18.441.500 kristal in de ruimte. Je hebt 25.998.500 metaal en 18.441.500 kristal opgehaald.
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...

      The post was edited 2 times, last by odlaw ().

    • paul-maximilianus wrote:

      Leuk je hier ook weer te zien odlaw, prettige slag al verlies je veel lg op die kl lasers.... doe mij maar 5000 zware gevechten ipv die 15 k lg.
      Nou ja... dit was alle vloot die ik nog over had uit Ursa, dus ik kwam er sowieso niet de eerste keer door. Had geen werfboosters ook, dus ach... beetje aanrommelen en een leuke winst er uit gesleept.
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • JA! HALLO?! Hier ben ik het dus ff mooi helegaar niet mee eens, hè?!

      Alle moeite die ik in deze FABULEUZE slag heb gestoken wordt zo, HOPS, van de top-10-tafel geveegd! Waarom niet rustig laten staan tot de slag vanzelf uit de top-10 zakt?!

      Wat een waardeloze aanpassing! Echt slecht...
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • odlaw wrote:

      JA! HALLO?! Hier ben ik het dus ff mooi helegaar niet mee eens, hè?!

      Alle moeite die ik in deze FABULEUZE slag heb gestoken wordt zo, HOPS, van de top-10-tafel geveegd! Waarom niet rustig laten staan tot de slag vanzelf uit de top-10 zakt?!

      Wat een waardeloze aanpassing! Echt slecht...
    • odlaw wrote:

      JA! HALLO?! Hier ben ik het dus ff mooi helegaar niet mee eens, hè?!

      Alle moeite die ik in deze FABULEUZE slag heb gestoken wordt zo, HOPS, van de top-10-tafel geveegd! Waarom niet rustig laten staan tot de slag vanzelf uit de top-10 zakt?!

      Wat een waardeloze aanpassing! Echt slecht...
      Eigenlijk precies zoals aangegeven is het niet echt waardig om in een dergelijke uni de drempel op 100 mil te houden. Zeker, de slag zou vanzelf "verdwijnen", maar we zagen al binnen één dag elf Top 10 slagen in een andere uni. Dan zouden we dus een of meerdere pagina's met stickied Top 10 slagen hebben, niet heel erg overzichtelijk.
      Gewoon de uitdaging aangaan en een een 500 mil slag maken, daar draai jij je hand toch niet voor om?

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
    • Lord wrote:

      odlaw wrote:

      JA! HALLO?! Hier ben ik het dus ff mooi helegaar niet mee eens, hè?!

      Alle moeite die ik in deze FABULEUZE slag heb gestoken wordt zo, HOPS, van de top-10-tafel geveegd! Waarom niet rustig laten staan tot de slag vanzelf uit de top-10 zakt?!

      Wat een waardeloze aanpassing! Echt slecht...
      Eigenlijk precies zoals aangegeven is het niet echt waardig om in een dergelijke uni de drempel op 100 mil te houden. Zeker, de slag zou vanzelf "verdwijnen", maar we zagen al binnen één dag elf Top 10 slagen in een andere uni. Dan zouden we dus een of meerdere pagina's met stickied Top 10 slagen hebben, niet heel erg overzichtelijk.Gewoon de uitdaging aangaan en een een 500 mil slag maken, daar draai jij je hand toch niet voor om?
      Sorry, heb er ook geen probleem mee dat het aangepast wordt.
      Het steekt wel een beetje, om te zeggen dat een gevorderde geen waardige slag is...! Voor degene die uit Betelgeuse komen, daar waren maar 2 slagen boven de 500m gemaakt, waarbij het wel een enorme drempel is als je alle spelers uit die server laat mee merge'n.
      Maar goed uiteraard gaan die slagen ook snel volgen, helaas zal ik niet direct een vinger in de pap hebben bij een top10 waardige soloslag.

      Voor de rest begrijp ik de keuze.
    • Lord wrote:

      odlaw wrote:

      JA! HALLO?! Hier ben ik het dus ff mooi helegaar niet mee eens, hè?!

      Alle moeite die ik in deze FABULEUZE slag heb gestoken wordt zo, HOPS, van de top-10-tafel geveegd! Waarom niet rustig laten staan tot de slag vanzelf uit de top-10 zakt?!

      Wat een waardeloze aanpassing! Echt slecht...
      Eigenlijk precies zoals aangegeven is het niet echt waardig om in een dergelijke uni de drempel op 100 mil te houden. Zeker, de slag zou vanzelf "verdwijnen", maar we zagen al binnen één dag elf Top 10 slagen in een andere uni. Dan zouden we dus een of meerdere pagina's met stickied Top 10 slagen hebben, niet heel erg overzichtelijk.Gewoon de uitdaging aangaan en een een 500 mil slag maken, daar draai jij je hand toch niet voor om?
      Alsof ik er iets aan kan doen dat die andere doeluni hiervoor gewoon een waardeloos spelniveau had... Vooralsnog staat mijn slag middels de oude telling nog steeds in de top-10 en is al wel een paar dagen oud (verbaast mij ook, btw...).
      Overigens ben ik inderdaad niet te beroerd om aan de verkeerde kant van een 500M-slag te gaan liggen, hoor... zal snel genoeg gebeuren, want ik snap geen ruk van dit spel... In mijn voordeel is dan wel weer de (v)-modus van onze Koning van de uni; Kraai... maar die staat tegenwoordig ook liever aan de verkeerde kant van het CR...

      Nog altijd de nr3 in de solo top-10...

      ==Yoshi [27-10-2018 16:21] pre-warn voor dubbelposten, pm verstuurd, posts samengevoegd
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...

      The post was edited 2 times, last by Yoshi ().