Xalinth toevoegen in Deimos met een verschil van 21 miljoen aan punten

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Xalinth toevoegen in Deimos met een verschil van 21 miljoen aan punten

      betreft het toevoegen van speler xalinth en lone ranger aan de uni Deimos




      waarbij ik op merk dat de hoogste speler tot nu toe was Deut gevraagd.
      dit heeft geen enkele toegevoegde waarde en maakt de uni's kapot .

      hier heeft met duidelijk zitten slapen ,nergens naar gekeken en domweg toegevoegd
      dus bij deze bedankt als er weer een leeg loop komt binnen de uni's
    • Sirius toevoegen aan Zagadra, waarbij verschil een stuk groter was. Nr1 met 118 miljoen punten en nr2 met 34 miljoen punten. Militair punten nr1 hoger dan totale punten nr2.
      Het team was al gauw op de hoogte en heeft het ook doorgegeven aan GF. Wij zitten ook met handen in het haar met sommige zaken, maar we proberen altijd ons best te doen, helaas wordt het niet altijd gehoord.
      Deimos had eigenlijk nooit een optie moeten zijn voor doeluni naar mijn weten. Of er wat mee gedaan wordt... Ik denk niet dat GF er gehoor aan zal geven.
    • Deut gevraagd wrote:

      Het spel gaat helemaal dood met dit soort problemen. Mijn zin gaat over en ik vind dat gf maar met een duidelijk statement moet gaan komen. Anders stop ik en volgens mij met mij vele.

      Sayonara!
      Je gaat geen account aanmaken op forum 13 minuten geleden, puur om deze post te kunnen plaatsen. Als je echt die statement wilde geven, dan had je geen account aangemaakt.
    • ^ Juist een account maken speciaal om hier te posten is een statement zat, het zou aan moeten geven dat dit een issue is. Wel een vreemd antwoord als board moderator.

      Het is wel apart dat de hoogste speler in mijn nieuwe uni 500% meer punten heeft dan de hoogste speler van de uni waar ik vandaan kwam. Dat valt hoe dan ook niet goed te praten.
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Deut gevraagd wrote:

      Het spel gaat helemaal dood met dit soort problemen. Mijn zin gaat over en ik vind dat gf maar met een duidelijk statement moet gaan komen. Anders stop ik en volgens mij met mij vele.
      Sayonara!
      Je gaat geen account aanmaken op forum 13 minuten geleden, puur om deze post te kunnen plaatsen. Als je echt die statement wilde geven, dan had je geen account aangemaakt.
      Jammer dat je zo reageert ik wilde mijn mening geven hier omdat ik door de GO werd door verwezen naar dit forum. Ik heb een uitgesproken mening wat hier gebeurd is dat het niet normaal is. En ik hoop hier medestanders te vinden dat het spel weer leuk word. Alleen bereiken we geen van alle iets wel als we samen bundelen denk ik.
    • Excuses dat ik je post verkeerd heb opgevat dan.
      Met elke merge zijn er problemen die plaatsvinden. Nu komt er nog bij dat het de eerste keer is dat een merge met de lobby gedaan wordt en dat er extra dingen plaatsvinden die eerder misschien nooit zijn voorgevallen.
      Uit ervaring weten we ook dat degene die het hardst roepen dat ze stoppen, volgende week weer in een nieuwe uni zitten. Samenbundelen van krachten klinkt leuk op papier, maar dit gaat nooit wat worden in de praktijk. Zeker niet met Ogame.nl
      GF heeft over het algemeen geen oog voor 'kleine' communities. Wij vallen onder deze categorie. Dat Deimos als een fout bij de merge is gekomen is vervelend, en is ook aangekaart as soon dat we het te weten kregen. Als GF er écht naar geluisterd had, dan hadden ze iedereen die Deimos had aangevinkt gewoon kunnen cancelen of Deimos blokkeren.
    • Tja, wat kan ik zeggen.
      GF maakte op een dag bekend dat Deimos een uitwijk universum zou worden om multi problemen te reduceren/voorkomen. In alle community's geldt dat het "reserve" universum niet passend was voor deze optie en van diverse community's is gevraagd dit aan te passen. Helaas hebben we het er nu mee te doen... :/

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
    • Kijk, laten we eerlijk zijn.
      De situatie is vervelend, maar de moderators & administrators hier kunnen er niets aan doen. En verder in lijn zal er ook niets aan gedaan worden.

      Ik heb het al gezegd, hit them where it hurts, als je DM kocht, koop niets meer. Blijf rustig verder spelen, gebruik serverspace. Geef kosten maar geen opbrengst.

      Dat is de manier die - als er een mirakel zou gebeuren - hun kan wakker schudden.
      Waar zou je ook nog moeite doen? Er is geen enkel incentief voor er moeite in te steken. Het verschil kan letterlijk niet overbrugd worden.
      Dit is overigens niet de fout van de grote spelers ook.

      Het is gewoon jammer en getuigd van oftewel enorme nonchalance of onkunde.
      Iemand van 3-4 maal de punten kan men nog inkomen, maar 20maal, tjah daar kan je genoeg uit afleiden ;)
    • Ik blijf het knap vinden dat Trucker zo ver kan uitlopen, terwijl ik hem in de hof sectie van uni 3 om de 2 maand aan de verliezende kant zie staan.
      Zijn dit verschillende spelers toevallig? Of zijn er echt mensen die alleen maar blind vloot bouwen om wat fleeters te feeden?
      edit: had het even nagekeken, maar het is toch niet om de 2 maand.

      The post was edited 1 time, last by blaargh ().