Zo dames en heren, nu de merge gelukt is (soort van). is mijn vraag natuurlijk of de poll terug komt om de uni specs aan te passen, en zo ja hoe groot is deze kans?
UNI Specs aanpassing
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
Server Merges
Onderaan de openingspost staat je antwoord.
De merge is overigens nog verre van voorbij.~ Ex-Mod ~ Ex-SGO ~
~ Pegasus ~ Punten 372.573.250 (Plaats 4 van 1.004) ~ -
Nog een week wachten tot de merge over is ofzo?
En idd.. ik ben ff uit vm geweest en schrik echt van de dagomzet.. krijg gewoon de helft minder bijna.. tis om te huilen..
En dan kijk je op het forum en zie je een nieuwe uni die open is met dezelfde specs als waar je zat en die is niet gemerged.. Nja, we wisten allemaal al dat het weer top geregeld was van gf en het is afwachten wat er gebeurt.. als de specs niet omhoog gaan zie ik eigenlijk geen reden om nog door te gaan.. je gaat niet voor niets in een bepaalde uni met bepaalde specs zitten en dan zit een bepaalde hufter bij gf de boel te verzieken door een merge er doorheen te rammen zonder er over na te denken.
Ik draaf weer door denk ik..Ex solo no1.NL -
Mogen wij in Zagadra als doeluni van uni's die specs mochten aanpassen nu ook onze specs aan passen? Eco 7 zou wel mooi zijn, dan is Zagadra op elke punt de maximale uni van .nlEx-GOtje
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~ -
swami_dude wrote:
Mogen wij in Zagadra als doeluni van uni's die specs mochten aanpassen nu ook onze specs aan passen? Eco 7 zou wel mooi zijn, dan is Zagadra op elke punt de maximale uni van .nl
:love: Thanks Syrabi -
Ik zou gewoon graag de polls zien verschijnen.
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0