Ik heb een heel simpel voorstel, de meeste mensen zullen het erover eens zijn dat de bommenwerper over het algemeen weinig nut heeft, één van de redenen is dat als je hem wilt gebruiken om defs te raiden je altijd gv mee moet sturen, die massaal kapot gaan. Wil je hier wat tegen doen moet je soms fodder meesturen en dan blijkt dat gezien de deutkosten xers vaak veel beter hun werk doen.
Mijn voorstel is dus simpel, geef de bommenwerper gewoon 10.000 eenheden opslag, gelijk aan 2 kv's. Maak hiervan een soort bepantserde vrachter want dan kan dit schip gewoon weer z'n functie vervullen. Ik roep hier maar gewoon een getal, maar ik denk dat dan veel meer mensen de bw zouden kunnen gebruiken in hun vlootjes en alledaags gebruik
Ik zie verder weinig kans dat dit geïmplementeerd wordt, maar ach niet geschoten is altijd mis. Verder leek het mij leuk om hier ook gewoon eens aan de community te vragen hoe hun denken over de bw en wat wellicht aanpassingen zouden zijn om het schip weer wat meer een doel te geven. Een schip dat focust op def lijkt mij wel leuk, maar vaak met simmen zie ik dat ze behoorlijk weinig uithalen, waar ligt dit aan, wat zou goed zijn om aan te passen?
~HT @2-11-'18/12:20 | Moved naar juiste Ideas Planet
Mijn voorstel is dus simpel, geef de bommenwerper gewoon 10.000 eenheden opslag, gelijk aan 2 kv's. Maak hiervan een soort bepantserde vrachter want dan kan dit schip gewoon weer z'n functie vervullen. Ik roep hier maar gewoon een getal, maar ik denk dat dan veel meer mensen de bw zouden kunnen gebruiken in hun vlootjes en alledaags gebruik
Ik zie verder weinig kans dat dit geïmplementeerd wordt, maar ach niet geschoten is altijd mis. Verder leek het mij leuk om hier ook gewoon eens aan de community te vragen hoe hun denken over de bw en wat wellicht aanpassingen zouden zijn om het schip weer wat meer een doel te geven. Een schip dat focust op def lijkt mij wel leuk, maar vaak met simmen zie ik dat ze behoorlijk weinig uithalen, waar ligt dit aan, wat zou goed zijn om aan te passen?
~HT @2-11-'18/12:20 | Moved naar juiste Ideas Planet
Ex-GOtje
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
The post was edited 2 times, last by Hitsugaya Toushiro ().