[TOT: 3.898.000] Zetsubooteki [INQ] vs. Rdet [DaS] (A: 406.000, V: 3.492.000)

    • [TOT: 3.898.000] Zetsubooteki [INQ] vs. Rdet [DaS] (A: 406.000, V: 3.492.000)

      Nog maar een keer proberen dan, vlootje gespot en maar weer vliegen.


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Zetsubooteki [INQ]
      ________________________________________________

      Kruiser 50
      Slagschip 91
      Interceptor 10

      _________________________________________

      Verdediger Rdet [DaS]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 78
      Groot vrachtschip 33
      Licht gevechtsschip 50
      Zwaar gevechtsschip 5
      Kruiser 40
      Slagschip 12
      Recycler 20
      Spionagesonde 44
      Zonne-energiesatelliet 4
      Interceptor 2
      Raketlanceerder 25
      Kleine laser 2
      Grote laser 2

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Zetsubooteki [INQ]
      ________________________________________________

      Kruiser 36 ( -14 )
      Slagschip 91 ( -0 )
      Interceptor 10 ( -0 )

      _________________________________________

      Verdediger Rdet [DaS]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
      De aanvaller steelt:
      72.947 Metaal, 25.754 Kristal en 74.099 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 406.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 3.492.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 1.207.000 metaal en 617.000 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 172.800 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 18%.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: -207.053
      Kristal: -72.246
      Deuterium: 46.099
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 233.200 eenheden verloren.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -2.271.947
      Kristal: -1.166.754
      Deuterium: -226.099
      De verdediger(s) hebben een totaal van 3.664.800 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.1.7

      Na het gevecht kwamen felicitaties al snel mijn kant op (van meerdere spelers), evenals berichten dat ik kon fluiten naar het puin (van iets minder spelers en toevalligerwijs allemaal dezelfde tag (ik zal geen namen noemen :P)), dit ging dan gelukkig wel gepaard met subtiele dreigementen die erop neer kwamen dat wanneer ik wel het puin zou hebben gehad, ze mij gecountered hadden, en een bericht dat ze niet meer coulant zouden zijn. De recs heb ik uiteindelijk toch maar teruggetrokken daar het mij duidelijk was, dat ik het niet ging halen.

      De vraag die ons rest is uiteraard, is het nu de bedoeling dat ik opgeef? Ik ben duidelijk de enige speler die weerstand biedt tegen hen en dat kunnen ze blijkbaar niet waarderen... In een al dode uni, met maar een paar daadwerkelijke fleeters is weinig heil te halen, dus ik snap, dat ik als de enige ECHTE fleeter buitenom hun eigen leden een aantrekkelijk target moet zijn. Dus hier komt die: kom me maar pakken! vloot ligt op knip en zal daar blijven! Ik ben geen watje dus heb 0 def om achter te schuilen BONUS: als het je lukt om me te crashen, zal ik deze uni compleet opgeven en me lekker richten op een (iets) minder dode uni. WAARSCHUWING: Je mag het proberen, maar je hebt maar een week (of misschien 2) voordat ik Fidis gedag ga zeggen, het is namelijk maar een saaie boel hier..... Dus daarna geef ik het account door of, kijk ik er gewoon niet meer naar :) (beide gevallen onder een andere naam (deze is heilig!)

      Edit: geen idee waarom ik dit hier post, is niet alsof er mensen op het forum komen. misschien een stuk of 5 waarvan er 3 betrokken zijn bij deze slag :D

      ~HT @9-11-'18/13:30 | Het plaatsen van coördinaten is niet toegestaan. Pm gestuurd.

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • Netjes gedaan Zetsubooteki.

      Aan de hand van de spio crash die je bij Rdet had gedaan, wisten we hoe laat je recs ongv verstuurd waren. Daarom wisten we dus ook dat onze recs er eerder zouden zijn.
      Mocht je het puin wel gehad hebben, dan was de kans groot dat we je recjes hadden gecounterd ja. Main vlootje was op dat moment al niet meer haalbaar.

      Verder hoop ik dat je lekker door blijft gaan, je bent goed bezig en zorgt iig voor wat concurrentie
    • Beetje jammer als je zou stoppen hoor, verder lijkt mij nog niet veel bepaald in de uni, het echte spel moet nog beginnen. Voor mij is dat pas als iedereen manen met sprongers heeft en je gewoon maankansjes kunt schieten zonder problemen. Eerlijk gezegd voel ik mij momenteel nog behoorlijk kreupel :P

      Maar goed misschien komt dat omdat ik niet zo'n early game speler ben, ik start bijna nooit in een uni, alleen die echt leuke features lijken te hebben :P Gewoon lekker voor de late game aimen, er zijn wellicht gewoon spelers die ons gaan uitdagen die nu nog niet eens begonnen zijn, met mezelf als voorbeeld in zagadra :) De race is echt nog lang niet gelopen hoor, al kan het nu misschien wel zo voelen...

      Anyways rdet gl@rb, volgende keer een beetje beter opletten :D
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~