[TOT: 452.102.000] JamesCameron [Playbook] vs. RenRunJewelria [ESA] (A: 5.075.000, V: 447.027.000)

    • [TOT: 452.102.000] JamesCameron [Playbook] vs. RenRunJewelria [ESA] (A: 5.075.000, V: 447.027.000)


      Zag dat hij vandaag vlak bij me was komen liggen. Wetende dat hij van full fleet planeetjes bashen houd :rolleyes: de boel even in de smiezen gehouden...
      De eerste keer mis gegokt op percentage. Hij vertelde me daarna dat hij op plaatsing had gesaved, nouja.. jammer dacht ik.
      Zit ik door de melkweg te scrollen, zie ik ineens puintjes bij takeoff liggen. Ik dacht van... zit die smeerlap nou gewoon weer te bashen?!?!?
      Bleek dat takeoff gewoon wat kleine raidjes van iemand had geninja'd, maar daardoor heb ik wel de boel nog eens afgelanxt en kon ik zn bootjes opnieuw vinden :D

      En dit keer kan ik zeggen....

      Bomber squad..... TERMINATED 8) 8)


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller JamesCameron [Playbook]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 1
      Slagschip 20.000
      Interceptor 30.000
      _________________________________________

      Verdediger RenRunJewelria [ESA]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 3
      Groot vrachtschip 49
      Licht gevechtsschip 17
      Zwaar gevechtsschip 162
      Kruiser 846
      Slagschip 969
      Bommenwerper 2.174
      Vernietiger 1.251
      Interceptor 118
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller JamesCameron [Playbook]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 1 ( -0 )
      Slagschip 19.965 ( -35 )
      Interceptor 29.965 ( -35 )
      _________________________________________

      Verdediger RenRunJewelria [ESA]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
      De aanvaller steelt:
      7.665.231 Metaal, 2.354.950 Kristal en 2.354.950 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 5.075.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 447.027.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 201.418.400 metaal en 115.973.600 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 12.375.131 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      201.418.400 Metaal en 115.984.800 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 206.458.631
      Kristal: 116.414.750
      Deuterium: 1.829.950
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 324.703.331 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -256.813.231
      Kristal: -145.396.950
      Deuterium: -57.191.950
      De verdediger(s) hebben een totaal van 459.402.131 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.1.7
    • Hij loopt te antigamen aangezien meerdere mensen in de alliantie zeide dat die wel heel snel is met alle planeten coord intikken. Hij loopt ook te Aien tegenwoordig als je ogame hackclient zoekts heb je complete AI's met phlanx trace functie alles. Net zoals de meeste op de event servers lopen ze allemaal te AIen. Helaas ga ik het nu ook gebruiken omdat ik al eigenlijk weet van iemand van de event server welke Client dat is en het is hele slimme. Waar je zelfs je online tijd kan instellen. Als je word aangevallen dan stuurt die je mobiel een notificatie. Aan de andere kant notificeert het ook als je een speler in je target lijst en de AI ziet toevallig een vloot dan rekent die automatische bijna perfect uit wanneer die terug komt... Aangezien die programma naar mijn ogen bijna onmogelijk is te detecten. Ga ik het ook gebruiken maar dan gebruik ik alleen de save AI functie. Jammer dan er moest gecheat worden met AI. Dat gaat Kreela natuurlijk met AI bestrijden.

      Jamescamoren kan niet fleeten hij kan alleen cheaten. Balaban die kan pas echt fleeten… JamesCameron vliegt te perfect dus ik wist dat meneer waarschijnelijk liep te cheaten...Aangezien Antigame in zn speelactiviteit al is vastgesteld. Hij is het perfecte voorbeeld van een Nolife cheater die je hier en daar in elke game wel tegenkomt.

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
    • Wickedness wrote:

      wat een overkill james
      Ik moet wel aangezien jij de buurman van deze mafkees bent :P


      Ik ben diep beledigd @Kreela dat je @Balaban de betere fleeter vind... Hoe kan hij fleeten vanuit vmode in zagrada?!?!?!

      of.... het is me allemaal ineens duidelijk!!!

      Balaban is ook een cheater! Maar dan nog geniepiger want zelfs 007-Kreela kan zijn praktijken niet aan het licht brengen...!!!!

      WAAAARRRRR ZIJN DE GO'S??????
    • JamesCameron wrote:

      Wickedness wrote:

      wat een overkill james
      Ik moet wel aangezien jij de buurman van deze mafkees bent :P


      Ik ben diep beledigd @Kreela dat je @Balaban de betere fleeter vind... Hoe kan hij fleeten vanuit vmode in zagrada?!?!?!

      of.... het is me allemaal ineens duidelijk!!!

      Balaban is ook een cheater! Maar dan nog geniepiger want zelfs 007-Kreela kan zijn praktijken niet aan het licht brengen...!!!!

      WAAAARRRRR ZIJN DE GO'S??????
      Wacht maar totdat zn spio acties gaan checken. De tussen tijd tussen spio is te kort om niet Antigame te zijn. Of iets anders.. Ik weet dat er AI clients zijn. Die alles in de gaten kunnen houden. Dus glorify je slag op Kreela nou niet omdat je toch een cheater bent. Helaas gaat Kreela nu ook cheaten met AI dan ben ik op je Nolife niveau....Aangezien het posten van de Aanvaller eigen risco is op uitlokken van Trolls kan je beter nooit een Kreela slag posten. Aangezien je waarschijnelijk niet eerlijk speelt... Of je wilt een Troll war net zolang je niet meer terug antwoord of durft te posten.

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
    • TheDutchRitual wrote:

      Kreela wrote:

      Wacht maar totdat zn spio acties gaan checken. De tussen tijd tussen spio is te kort om niet Antigame te zijn
      Antigame is weer toegestaan
      https://board.origin.ogame.gameforge.com/index.php/Thread/7505-Ogame-6-0-Tolerated-Addons-Tools-Scripts-Skins/?postID=60535#post60535
      Het is nog steeds cheating jullie noobs kunnen geen eens zonder plugins spelen laat staan mods en AI's. JamesCamaron had al een waarschuwing moeten krijgen aangezien ik lekker emotieloos ben. Word dit een Trollwar. JamesCamaron krijgt ook automatisch een waarschuwing omdat die het uberhoudt het ging posten ondankt rekening te houden met de openbare orde(Dit werd nog ingame tegen hem gezegd). Nu krijgt die de consequenties door het te posten... TheDutchRitual wou ook nog wel een stem hebben voor een Spec change maar dat krijg je niet als via Whatsapp Kreela komt storen :P

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/

      The post was edited 1 time, last by Kreela ().

    • Jammer Kreela, ik had je graag zelf geprakt :(

      Lekker slagje James, niet te hard uitlopen he, ik ben nog bezig met m'n rebuild... :P

      edit: Ahumm... minen, ik ben nog bezig met minen bedoel ik ^^
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • JamesCameron wrote:

      waarom hebben ze jou nooit als GO aangenomen Kreela? Zo'n bikkelharde nomercy banhamer was echt fantastisch geweest

      @swami.. Ik doe mn best... Maar mn cheats laten me maar niet stoppen met stijgen!! :P
      Hij heeft wel een punt, je zei zelf al in de slag op mij dat je twijfelde om weer deut te wasten, maar jouw cheats lieten natuurlijk zien dat ik in een welness centrum zat... Laag hoor, als je zo moet winnen :thumbdown:
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • swami_dude wrote:

      Jammer Kreela, ik had je graag zelf geprakt :(

      Lekker slagje James, niet te hard uitlopen he, ik ben nog bezig met m'n rebuild... :P

      edit: Ahumm... minen, ik ben nog bezig met minen bedoel ik ^^
      Jonge Swammi die gast is gewoon zo Nolife AIer die je massaal in de schandpalen van Event servers tegen kwam destijds. Veel mensen waren al boos dat die noobs werden gemerged in Zagadra terwijl ze eigenlijk allemaal in Gemini hadden moeten gemerged worden.

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
    • loollll boos in zagadra dat cygnus erbij kwam? XD Zagadra liep al miljoenen punten op ons voor xD wat een ventje ben je ook zeg hahahahah en antigame is idd weer toegestaan (gelukkig). Jij bent gewoon slordig geweest met je vloot, james heeft het netjes en op volledig legale manier afgestraft. Buiten dat heb je echt niet 24/7 nodig in deze uni om hard te stijgen en slagen te maken ;) maar James is met zijn 3 a 4 uurtjes per dag behoorlijk nolife ja, helemaal mee eens
      -Niets Interessants te melden-