[TOT: 846.134.000] Hetbeest [n00dles] & Stormcion [n00dles] & Timmey [n00dles] vs. koffieisvoorwatjes [Watjes] & Terra [TNO] (A: 652.670.000, V: 193.464.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 846.134.000] Hetbeest [n00dles] & Stormcion [n00dles] & Timmey [n00dles] vs. koffieisvoorwatjes [Watjes] & Terra [TNO] (A: 652.670.000, V: 193.464.000)

      ~HT @05-07-'19 ~19:30 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10.

      Zag wat spio's komen en in de tussentijd de slag op The Mk gepost, keek ik terug en zag ik 32k schepen op me af komen.
      Meteen gerekend met Katerisvoorwatjes, maar die vloot was véél te klein.

      Terraaaaaa!! Kun je binnen het uur bij mijn maan zijn?!?!


      Terra had niet genoeg deut om full fleet te komen
      dus we moesten het doen met een klein gedeelte van zijn vloot getimed op 1 sec

      Géén vertraging en nog één spyo later:



      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Hetbeest [n00dles]
      ________________________________________________

      Groot vrachtschip 250
      Licht gevechtsschip 10.001
      Zwaar gevechtsschip 1.000
      Kruiser 2.000
      Slagschip 1.000
      Bommenwerper 100
      Vernietiger 200
      Interceptor 500

      _________________________________________

      Aanvaller Stormcion [n00dles]
      ________________________________________________

      Zwaar gevechtsschip 399
      Kruiser 3.763
      Slagschip 1.956
      Bommenwerper 69
      Vernietiger 250
      Interceptor 995
      Licht gevechtsschip 10.000

      _________________________________________

      Aanvaller Timmey [n00dles]
      ________________________________________________

      Kruiser 1
      Vernietiger 101

      _________________________________________

      Verdediger koffieisvoorwatjes [Watjes]
      ________________________________________________

      Groot vrachtschip 750
      Kruiser 2.169
      Slagschip 1.626
      Kolonisatieschip 1
      Recycler 199
      Spionagesonde 238
      Bommenwerper 787
      Vernietiger 500
      Interceptor 1.218

      _________________________________________

      Verdediger Terra [TNO]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 15.000
      Kruiser 5.000
      Slagschip 4.000
      Interceptor 2.347

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Hetbeest [n00dles]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________

      Aanvaller Stormcion [n00dles]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________

      Aanvaller Timmey [n00dles]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________

      Verdediger koffieisvoorwatjes [Watjes]
      ________________________________________________

      Groot vrachtschip 222 ( -528 )
      Kruiser 1.237 ( -932 )
      Slagschip 1.436 ( -190 )
      Kolonisatieschip 1 ( -0 )
      Recycler 92 ( -107 )
      Spionagesonde 27 ( -211 )
      Bommenwerper 765 ( -22 )
      Vernietiger 498 ( -2 )
      Interceptor 1.177 ( -41 )

      _________________________________________

      Verdediger Terra [TNO]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 2.512 ( -12.488 )
      Kruiser 2.986 ( -2.014 )
      Slagschip 3.569 ( -431 )
      Interceptor 2.269 ( -78 )

      _________________________________________


      De verdediger heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller heeft een totaal van 652.670.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 193.464.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 268.957.000 metaal en 127.608.000 kristal.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de verdediger(s):
      33.460.000 Metaal en 33.460.000 Kristal
      33.460.000 Metaal en 33.460.000 Kristal
      33.460.000 Metaal en 33.460.000 Kristal
      1.190.000 Metaal en 1.190.000 Kristal
      40.868.000 Metaal en 26.052.000 Kristal
      2.380.000 Metaal en 0 Kristal
      66.920.000 Metaal en 0 Kristal
      54.679.000 Metaal en 0 Kristal

      Totale hoeveelheid puin opgehaald door de verdediger(s):
      266.417.000 Metaal en 127.622.000 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: -404.557.000
      Kristal: -203.360.000
      Deuterium: -44.753.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 652.670.000 eenheden verloren.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: 133.060.000
      Kristal: 75.766.000
      Deuterium: -8.251.000
      De verdediger(s) hebben een totaal van 200.575.000 eenheden winst gemaakt.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.1.7


      Bedankt Terra voor de super snelle reactie en uiteraard het mogelijk maken van deze ninja
      Katerisvoorwatjes bedankt voor de mentale steun, had je er graag bij gehad maar dit was veiliger
      Gl rb aan de aanvallers

      The post was edited 3 times, last by Hitsugaya Toushiro: Verdedigers puin ().

    • Jeetje wat een slecht optreden.. Heb inmiddels vernomen dat dit in mw2 was..? wat doen zulke vloten in mw2.. ga iets zinnigs doen en ga in mw1 vliegen (heb het over noodles dan) ;)

      had eigenlijk beter verwacht van een alliantie als noodles, waar bij blijkbaar 3 man sterk er niet over nagedacht wordt over vertragen.. en dat is een server met zulk speed een uur erover vliegen????! en dan nog zelfs het puin niet kunnen hebben (of deel ervan) ?( ?( ?( ?(


      @defenders, lekker geperkt pik! Zeer net afgestraft, ik denk dat dit dan wel ten goede komt van de herbouwing van je maatje ;) Mocht dit in eigen zak verdwijnen, doe er iets leuks mee! recs bouwen ofzo :D
      leuk dat terra weer eens een top10 erbij kan schrijven haha, wordt beetje saai! ;)
    • Wel hier ons verhaal.......we hadden koffieisvoorwatjes gespot en gezien dat ie niet online was dus puintuimers weg en de vloot later maar door fysio afspraak moest de vloot wat eerder vertrekken maar nog steed geen activiteit. Na half uur fysio kwm ik weer online en mijn teamgenoot gaf aan wat activiteit te hebben gezien nigmls gespot maar vloot was er nog en op zijn andere plneten was niks te zien. De buurt gecheckt maar daar zaten geen grote en zijn buurman was te klein wisten we dus e gingen ervoor. Net voor impact heeft Stormcion nog gecheckt nog niks aan de hand dus.....wij rekende ons al rijk, echter wij hadden nooit verwacht dat Terra daar zou halte. Stormcion had al eens aangegeven om koffieisvoorwatjes te pakken maar toen gaf Terra aan een NAP met hem te hebben. Prima dus .......echter Terra heeft al eens met Stormcion iemand geslacht en met mij handel gedreven dus zou je toch mogen verwachten dat hij zich niet met deze slag zou bemoeien aangezien wij ook een soort van vriendschap hadden en hem desnoods met alleen een advies bijstaan maar nee waarschijnlijk vond Terra onze vriendschap minder belangrijk. Maar goed weten we meteen wat voor speler het is......het is jammer maar is niet anders.
      Koffieisvoorwatjes veel plezier met de GS en we komen elkaar nog wel eens tegen.
      Gr. HETBEEST.
      Hetbeest was here.
    • Hetbeest wrote:

      Wel hier ons verhaal.......we hadden koffieisvoorwatjes gespot en gezien dat ie niet online was dus puintuimers weg en de vloot later maar door fysio afspraak moest de vloot wat eerder vertrekken maar nog steed geen activiteit. Na half uur fysio kwm ik weer online en mijn teamgenoot gaf aan wat activiteit te hebben gezien nigmls gespot maar vloot was er nog en op zijn andere plneten was niks te zien. De buurt gecheckt maar daar zaten geen grote en zijn buurman was te klein wisten we dus e gingen ervoor. Net voor impact heeft Stormcion nog gecheckt nog niks aan de hand dus.....wij rekende ons al rijk, echter wij hadden nooit verwacht dat Terra daar zou halte. Stormcion had al eens aangegeven om koffieisvoorwatjes te pakken maar toen gaf Terra aan een NAP met hem te hebben. Prima dus .......echter Terra heeft al eens met Stormcion iemand geslacht en met mij handel gedreven dus zou je toch mogen verwachten dat hij zich niet met deze slag zou bemoeien aangezien wij ook een soort van vriendschap hadden en hem desnoods met alleen een advies bijstaan maar nee waarschijnlijk vond Terra onze vriendschap minder belangrijk. Maar goed weten we meteen wat voor speler het is......het is jammer maar is niet anders.
      Koffieisvoorwatjes veel plezier met de GS en we komen elkaar nog wel eens tegen.
      Gr. HETBEEST.


      Als je meer dan een uur gaat vliegen op 1 van de meest actieve spelers Van Eridanus, dan zou ik de volgende keer niet alleen de buurt checken maar het hele universum ;) . Naps of geen Naps dit is gewoon oerdom. Altijd eerst je eigen fouten analyseren en dan pas met je vingertje naar een ander wijzen kerel ;) Trouwens ben wel benieuwd wat het idee achter die extra 100 vernietigers van Timmey is vind ik ook heel bijzonder ?(

      Maar goed

      @Terra lekker gedaan weer maat kan je alle gs nog wel verwerken inmiddels :P

      @koffieisvoorwatjes hij is weer fijn heerlijk schrootveld aan huis dan wil iedereen wel :D
    • Oef. Wat een heerlijke slag en fijn dat het bij de buurman aan huis kwam. Lekker gedaan Koffie en Terra, maar vooral bedankt om me op de hoogte te houden van alles.

      Inderdaad. Mijn vloot was na maandag te klein om hier aan deel te nemen, al was het wel leuk geweest om zo terug te komen!
      Zelfs al doe je niet mee, de spanning heb ik gevoeld!
      Uni: Eridanus
      Ally: Watjes
    • kale wrote:

      hetbeest even terug komend op jou verhaal timmeh vloog ook mee.
      ik had timmeh in mijn vriendenlijst staan en ineens was ik er uit en viel hij mijn aan .
      dus wie de bal kaats kan hem terug verwachten.
      Hmm? Ik heb geen idee waar je het over hebt met "ineens was ik er uit en viel hij mijn aan", volgens mij heb ik jou zeker een aantal weken niet aangevallen sinds je uit mijn vriendenlijst was.
    • timmeh gaat de niet om je doet het wel.
      maar geef niet jullie zijn niet zo goed om mijn vlootje te pakken dat weetje zelf ook wel.
      en je heb er mijn nooit over gehoord en het boeide me ook niet want ik sloop je net zo lief.
      maar ik weet wel wat het met jou is want zo lang ik in de top 10 stond met vloot was je vriendjes
      maar nu ik even geen tijd heb gehad en naar de 22 ste plaats ben afgedaald met me vloot
      gooi je me er uit geef niet want kale komt wel weer terug hoor.
      en ik neem het gewoon voor terra op.


      we zien elkaar nog wel timmeh onthou die maar
      ^^
    • kale wrote:

      timmeh gaat de niet om je doet het wel.
      maar geef niet jullie zijn niet zo goed om mijn vlootje te pakken dat weetje zelf ook wel.
      en je heb er mijn nooit over gehoord en het boeide me ook niet want ik sloop je net zo lief.
      maar ik weet wel wat het met jou is want zo lang ik in de top 10 stond met vloot was je vriendjes
      maar nu ik even geen tijd heb gehad en naar de 22 ste plaats ben afgedaald met me vloot
      gooi je me er uit geef niet want kale komt wel weer terug hoor.
      en ik neem het gewoon voor terra op.


      we zien elkaar nog wel timmeh onthou die maar
      ^^
      Timmey gewoon wachten, is kwestie van tijd wanneer kale zijn vloot kwijt is. Op xalynth vlootje ook al kwijt. Altijd grote praatjes en zeer weinig daden hahaha

      ON

      Mooie battle en goed afgestraft door defenders
    • hahaha willy
      jij wil alleen zien wat je wilt zien over anteras en zo hoor ik je niet maar geef niet ik weet beter en
      er zijn er wel meer die beter weten ;)
      of dat ik de nummer 1 van wassat heb gepakt dat soort dingen zeg je er niet bij ;)

      [TOT: 4.972.223.000] Demolish [MoO] vs. Pip [JIGSAW] (A: 1.337.958.000, D: 3.634.265.000)

      en jou vlootje komt nog wel aan de beurt alleen niet door mijn jammer genoeg
      maar ik zal wel zorgen dat ik er iets mee te mee te makken hebt ,
      jou vriend straatveger heeft al geluk gehad ;)
    • kale wrote:

      timmeh gaat de niet om je doet het wel.
      maar geef niet jullie zijn niet zo goed om mijn vlootje te pakken dat weetje zelf ook wel.
      en je heb er mijn nooit over gehoord en het boeide me ook niet want ik sloop je net zo lief.
      maar ik weet wel wat het met jou is want zo lang ik in de top 10 stond met vloot was je vriendjes
      maar nu ik even geen tijd heb gehad en naar de 22 ste plaats ben afgedaald met me vloot
      gooi je me er uit geef niet want kale komt wel weer terug hoor.
      en ik neem het gewoon voor terra op.


      we zien elkaar nog wel timmeh onthou die maar
      ^^
      Dit is echt het grootse bullshit verhaal dat ik in lange tijd heb langs heb horen komen lol. Ik heb gewoon m'n vriendenlijst opgeruimt waar jij niet de enige was die ik eruit heb gegooit. Daarnaast heb ik absoluut niet gekeken naar welke ranking iedereen stond. Ik vind het nogal kansloos om mensen die ik al een maand niet heb gesproken en die voor 1 AGS op de vriendenlijst stonden erop te houden. Dit heb ik je ingame ook al geprobeerd uit te leggen, maar ik denk niet dat het helemaal aangekomen is. Geeft niet hoor kale, niet iedereen kan logisch nadenken.