[TOT: 34.118.000] FLAIR [TNO] vs. zjweele13 [Prussia] (A: 1.295.000, V: 32.823.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 34.118.000] FLAIR [TNO] vs. zjweele13 [Prussia] (A: 1.295.000, V: 32.823.000)

      Tjsa als je zo kinderachtig bent om full fleet te vliegen om een paar rec te timen voor amper winst, puur uit frustratie omdat je zijn mainfleet niet te pakken krijgt dan kan je wat terug verwachten uiteraard!


      Heb het puin niet maar zal me een zorg zijn vooral dm blijven gebruiken mensen dan motiveert FLAIR alleen maar ;)



      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller FLAIR [TNO]
      ________________________________________________

      Bommenwerper 1.490
      Vernietiger 1.458
      _________________________________________

      Verdediger zjweele13 [Prussia]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 100
      Groot vrachtschip 600
      Kolonisatieschip 1
      Recycler 1
      Raketlanceerder 5.000
      Kleine laser 2.000
      Grote laser 500
      Gausskanon 85
      Plasmakanon 30
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller FLAIR [TNO]
      ________________________________________________

      Bommenwerper 1.477 ( -13 )
      Vernietiger 1.457 ( -1 )
      _________________________________________

      Verdediger zjweele13 [Prussia]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
      De aanvaller steelt:
      923.021 Metaal, 296.634 Kristal en 370.144 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 1.295.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 32.823.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 2.265.000 metaal en 2.100.500 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 1.589.799 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 213.021
      Kristal: -78.366
      Deuterium: 160.144
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 294.799 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -24.003.021
      Kristal: -8.957.634
      Deuterium: -1.452.144
      De verdediger(s) hebben een totaal van 34.412.799 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.1.8
    • Iets met de pot en de ketel? Heb jij je 1e maan niet gekregen nadat zijwieltjes je crashte en had je 24 uur later niet opeens de grootste vloot van het uni?

      Het is dat hier nagenoeg alleen beperkte spelers spelen (Iedereen die op enig niveau speelde heeft ingezien dat Ogame.nl dood is, of speelt alleen nog op halve kracht), anders zou jouw naam alleen aan de verkeerde kant in de HOF staan.

      Dat zjweele die counter ongestraft kon plaatsen tussen al jullie grotere vloten in, dat is pas een aanfluiting.....
    • The Pathfinder wrote:

      Iets met de pot en de ketel? Heb jij je 1e maan niet gekregen nadat zijwieltjes je crashte en had je 24 uur later niet opeens de grootste vloot van het uni?

      Het is dat hier nagenoeg alleen beperkte spelers spelen (Iedereen die op enig niveau speelde heeft ingezien dat Ogame.nl dood is, of speelt alleen nog op halve kracht), anders zou jouw naam alleen aan de verkeerde kant in de HOF staan.

      Dat zjweele die counter ongestraft kon plaatsen tussen al jullie grotere vloten in, dat is pas een aanfluiting.....
      Hear hear
      Eventus stultorum magister
    • @The Pathfinderen wie de f#$ck ben jij dan? Ik heb behalve dat ik 1 keer in de maand een paysavekaartje haal van 10 euro voor de offiecieren nog nooit voor de rest dm gebruikt, ik gebruik zelfs nooit een handelaar laat staan boosters voor planeten, Zijwieltjes daarentegen heeft onlangs nog een planeet verplaats van positie 2 naar positie 15 in hetzelfde stelsel notabene.
    • Flairrr wrote:

      @The Pathfinderen wie de f#$ck ben jij dan? Ik heb behalve dat ik 1 keer in de maand een paysavekaartje haal van 10 euro voor de offiecieren nog nooit voor de rest dm gebruikt, ik gebruik zelfs nooit een handelaar laat staan boosters voor planeten, Zijwieltjes daarentegen heeft onlangs nog een planeet verplaats van positie 2 naar positie 15 in hetzelfde stelsel notabene.
      Maakt het wat uit wie hij is? Hij heeft wel gelijk. Ik heb jou je eerste maan gegeven en zonder die maan had je nooit eerste gestaan. De uni was toen 2 weken oud en bijna niemand had een maan, dus dan kun je makkelijk wat phalanx hits maken. Nadat ik je die maan had gegeven was je een zwakke speler voor mij en een paar dagen later had je 300ss (grote vloot in die tijd). Dat heeft jou waarschijnlijk meer dm gekost dan ik heb uitgegeven in het spel.

      En wat kale betreft. Ik vloog niet op hem omdat ik zijn vloot niet te pakken kreeg, maar omdat hij een ally genoot liep te bedreigen.
    • Tijd die je over hebt voor het spelletje en een beetje slim spelen, dat maakt uit. CazB, Klapstoeltje en Winter neem ik hier dan als voorbeeld...

      Als je ziet dat er een maan naast je ligt verhuis je gewoon. Het feit dat andere spelers zich laten prakken, dat zorgt ervoor dat een speler zoals Flair zo snel kan stijgen.

      In elke universum is het zo dat de mensen met de grootste vloot de grootste bek hebben, maar zij kunnen dit ondersteunen met hun vloot. Het heeft geen zin om te gaan ragen zonder dat je ook daadwerkelijk iets gaat doen:).


      Leuk statement Flair. Alleen had zjweele daadwerkelijk winst en is Kale gewoon een ultieme farm, dus de reden voor dit statement is wel bullshit:P

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • Flairrr wrote:

      @The Pathfinderen wie de f#$ck ben jij dan? Ik heb behalve dat ik 1 keer in de maand een paysavekaartje haal van 10 euro voor de offiecieren nog nooit voor de rest dm gebruikt, ik gebruik zelfs nooit een handelaar laat staan boosters voor planeten, Zijwieltjes daarentegen heeft onlangs nog een planeet verplaats van positie 2 naar positie 15 in hetzelfde stelsel notabene.
      Ik vind het sowieso altijd interessant om te zien hoe op dit forum denigrerend en hatend wordt gesproken over mensen die dm gebruiken, maar het verhaal wordt helemaal mooi wanneer ze dan zelf ook gewoon betalen voor het spel. Laat iedereen gewoon lekker zijn eigen spelletje spelen en er zoveel geld of tijd insteken als ze het zelf waard vinden. Persoonlijk vind ik mensen die 's nachts spelen vervelender dan mensen die geld uitgeven aan ogame, maar zeuren heeft toch geen zin :P
      Zjweeling the house down!


      Bernoldi:
      Daar komt nog eens bij dat je 13 uur naar die ploffer vliegt. Als je binnen 13 uur geen ploffer kunt spotten dan kun je beter bingo gaan spelen! :thumbup:
    • Goku ssb xalynth wrote:

      Flair koop nog wat meer DM!
      En zoek u eens een leven man 24/24 7 op 7 on!

      zjweele13 wrote:

      Flairrr wrote:

      @The Pathfinderen wie de f#$ck ben jij dan? Ik heb behalve dat ik 1 keer in de maand een paysavekaartje haal van 10 euro voor de offiecieren nog nooit voor de rest dm gebruikt, ik gebruik zelfs nooit een handelaar laat staan boosters voor planeten, Zijwieltjes daarentegen heeft onlangs nog een planeet verplaats van positie 2 naar positie 15 in hetzelfde stelsel notabene.
      Maakt het wat uit wie hij is? Hij heeft wel gelijk. Ik heb jou je eerste maan gegeven en zonder die maan had je nooit eerste gestaan. De uni was toen 2 weken oud en bijna niemand had een maan, dus dan kun je makkelijk wat phalanx hits maken. Nadat ik je die maan had gegeven was je een zwakke speler voor mij en een paar dagen later had je 300ss (grote vloot in die tijd). Dat heeft jou waarschijnlijk meer dm gekost dan ik heb uitgegeven in het spel.
      En wat kale betreft. Ik vloog niet op hem omdat ik zijn vloot niet te pakken kreeg, maar omdat hij een ally genoot liep te bedreigen
      Hail Zijwiletjes, ik zou dus eigenlijk een standbeeld van je in mijn achtertuin moeten zetten :D Ik zou idd nooit op 1 hebben gestaan zonder jou hulp omg, blijf het maar lekker zelf geloven jongen ik vind het prima :rolleyes: En als er een topscore lijst zou worden bijgehouden met het aantal DM wat er gekocht is door spelers durf ik er wel een leuk bedrag om te verwedden dat ik niet in de top 25 voorkom ;)