[TOT: 55.110.000] wessel [ESA] vs. BlackHawk [Playbook] & JamesCameron [Playbook] (A: 4.830.000, D: 50.280.000)

    • [TOT: 55.110.000] wessel [ESA] vs. BlackHawk [Playbook] & JamesCameron [Playbook] (A: 4.830.000, D: 50.280.000)

      Dit heeft toch wel een leuk verhaaltje..
      Een aantal weken geleden heeft Hawk een maantje van mij geplopt.. Reden heel simpel, omdat ik zijn itjes aan het raiden was.. Toen dacht ik, hmmm mag dat überhaupt wel.. Nja, het daar maar bij gelaten en zijn itjes met rust gelaten.. 2 weekjes niks gebeurd totdat ik vanmorgen op zn planeet 11mil winst pakten.. Blijkbaar vond hij dat niet leuk en begon hij vanmiddag bij mijn planeetje langs te gaan.. Zelf behaalde hij geen winst dus toen had ik wel zoiets van en een maantje ploppen omdat ik niet aan zijn itjes mag komen en mij bashen omdat 11mil winst op hem maakten.. Dus in de avond er actie van gemaakt en zijn maantje gaan plopppen ( met succes yay :thumbsup: ), zag met stomme verbazing zijn mooie vlootje op de lanx :D Dus proberen wat te regelen, maar zonder succes... Plots hoorde ik van vertrouwde bronnen dat er overal maantjes verschenen bij hawk, dus alles goed in de gaten houden of er nog meer vuurwerk te zien was.. Dus nog maar eens kijken op m'n lanxje en zie ik wat maanpogingen en wat halts van james 8o :P
      Gewoonweg maar geprobeerd om dat te pakken te krijgen, omdat we toch al bezig waren en baalde dat zijn main buiten mijn bereik ligt.. Dus daar m'n zinnen opgezet, had er alleen wel een hard hoofd in dat dit ging lukken, toch maar doorgaan, daarnaast kon ik ook nog eens een maantje tegenhouden ( dacht ik althans :P 8) ). Stond met grote ogen te kijken dat james niet pullde waardoor de aanval gelukt was. :w00t: Dus ik denk yess maantje tegengehouden... Vergeten dat het puin van de slag ook voor een maantje kan zorgen.. Fail 8) Door de halt van James te pakken heeft Hawk als nog een maantje eraan overgehouden :huh: Dat was dan niet helemaal de afspraak.. Maarja met 40% kans op een maan is dat natuurlijk niet heel onbedenkelijk :whistling:
      Met kerst op de taart dat ik james ook een grote tik heb kunnen uitdelen.. Ik hoop dat je erboven op komt man! :rolleyes:

      Vanavond wordt een wilde nacht, mag ik zo inschatten :saint:

      Was toch wel leuk!
      Hier de slag:


      On 16-12-2018 --:--:--, the following fleets met in battle:


      Attacker wessel [ESA]
      ________________________________________________

      Battleship 3.000
      Destroyer 1.150
      Battlecruiser 1.500

      _________________________________________

      Defender BlackHawk [Playbook]
      ________________________________________________

      Large Cargo 719
      Espionage Probe 100
      Solar Satellite 280
      Rocket Launcher 3.102
      Light Laser 4.371
      Heavy Laser 9
      Plasma Turret 50
      Small Shield Dome 1

      _________________________________________

      Defender JamesCameron [Playbook]
      ________________________________________________

      Cruiser 666
      _________________________________________


      After the battle ...

      Attacker wessel [ESA]
      ________________________________________________

      Battleship 2.945 ( -55 )
      Destroyer 1.150 ( -0 )
      Battlecruiser 1.482 ( -18 )

      _________________________________________

      Defender BlackHawk [Playbook]
      ________________________________________________

      Destroyed!
      _________________________________________

      Defender JamesCameron [Playbook]
      ________________________________________________

      Destroyed!
      _________________________________________


      The attacker has won the battle!
      The attacker captured:
      775.295 Metal, 335.258 Crystal and 168.129 Deuterium

      The attacker lost a total of 4.830.000 units.
      The defender lost a total of 50.280.000 units.
      At these space coordinates now float 16.519.200 metal and 8.944.800 crystal.
      The attacker captured a total of 1.278.682 units.

      The chance for a moon to be created from the debris was 42%.
      The enormous amounts of free metal and crystal drew together.
      A moon was formed around the planet with a diameter of 8.717 km.

      ________________________________________________

      Debris harvested by the attacker(s):
      21.019.200 Metal and 10.479.200 Crystal



      Summary of profit/losses:



      Summary attackers(s)

      Metal: 18.779.495
      Crystal: 9.269.458
      Deuterium: -101.871
      The attacker(s) made a profit of 27.947.082 units.


      Summary defender(s)

      Metal: -33.733.795
      Crystal: -14.684.758
      Deuterium: -3.140.129
      The defender(s) lost a total of 51.558.682 units.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.1.8

      20% Hofs 158
      20% Gevorderde 21/ 7 AGS
      20% Experts 2
      297 Rips killed :cool:
    • ik vond het hilarisch eigenlijk :D

      zat rustig black zn verloren gegane maantjes aan ruzies ( :P ) te sponsoren, dacht nog hmm inner bij wessel maankansjes doen.. puin is waarschijnlijk niet voor mij.. maar boeie, ik ga verder met studio voetbal terugkijken :P

      Blackhawk was ook aan het werk... dusja, dan krijg ik niks te horen :P beetje vergeten dat je mn halt natuurlijk ook kan prakken hahaha

      rebuild gsjes zijn gelukkig al aanwezig dankzij swami :P
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Bro, ESA, is allemaal 1 pot nat. Om een alliantiegenoot te helpen om vloot heel te houden staan we klaar om alles te doen wat mogelijk is en dat is proberen zijn vloot heel te houden tegen klein grut dat Lucky Ogame speelt.
      Wessel, netjes uitgevoerd, gedurfd gevlogen. Smooth Criminal :)
      Lucky ogame is nog altijd beter dan pay to win.
      Hoeveel geld jullie als Paybook hebben uitgegeven alleen al voor herplaatsingen is om te lachen.

      Wessel lekker gevlogen, james goed genoodled
    • lucky ogame speelt? Had jij niet met de eerste maankans de maan al kapot, ook redelijk lucky.
      Daarbij is het je goed recht om dm te gebruiken om sprongers te insta-bouwen, maar ik snap niet per se waarom wij opeens lucky ogame spelen?

      Wij proberen het leuk te houden, we kunnen ook gewoon gaan minen en alleen kv's bouwen voor de itjes. Zal voor iedereen snel de lol eraf zijn. Je kan ons er wel dankbaar voor zijn ipv zielige denigrerende opmerkingen te maken.
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Bro, ESA, is allemaal 1 pot nat. Om een alliantiegenoot te helpen om vloot heel te houden staan we klaar om alles te doen wat mogelijk is en dat is proberen zijn vloot heel te houden tegen klein grut dat Lucky Ogame speelt.
      Wessel, netjes uitgevoerd, gedurfd gevlogen. Smooth Criminal :)
      Hoezo lucky ogame? je hebt alleen MrSaw gepakt omdat ie in slaap viel, je hebt nog geen solo slag gemaakt. En nu heb je daar geen tijd voor omdat je weer 3 dagen patat moet bakken om die DM terug te verdienen

      OT wel jammer voor James, glrb, hij doet wel aardig en noemt ons geen '*knip' zoals Blackhawk of blaast manen om vervolgens nog onaardig te doen ook

      Edit: voordat er word gezegd dat we zulke dingen moeten reporten, doen we ook maar Knigge kan niet meer doen dan ernaar kijken

      ~Lelouch, 17-12-2018, 20:39 - Prewarn voor taalgebruik.

      The post was edited 2 times, last by Lelouch vi Britannia ().

    • Patrick wrote:

      Hoeveel geld jullie als Paybook hebben uitgegeven alleen al voor herplaatsingen is om te lachen.

      Merge, gratis herplaatsingen, ploffers....*kuch*

      Plofkop wrote:

      lucky ogame speelt? Had jij niet met de eerste maankans de maan al kapot, ook redelijk lucky.
      Daarbij is het je goed recht om dm te gebruiken om sprongers te insta-bouwen, maar ik snap niet per se waarom wij opeens lucky ogame spelen?

      Wij proberen het leuk te houden, we kunnen ook gewoon gaan minen en alleen kv's bouwen voor de itjes. Zal voor iedereen snel de lol eraf zijn. Je kan ons er wel dankbaar voor zijn ipv zielige denigrerende opmerkingen te maken.

      uhm, zelfde geval dat Wessel meteen de maan kapot had bij BH? Ik stuurde 9 rips om mijn kansen te vergroten. Klein gelukje erbij dat ze heel bleven. Zielige denigrerende opmerkingen geef ik gewoon terug, zoals ik ze constant ingame al krijg van je buddies.

      Takeoff wrote:

      Hoezo lucky ogame? je hebt alleen MrSaw gepakt omdat ie in slaap viel, je hebt nog geen solo slag gemaakt. En nu heb je daar geen tijd voor omdat je weer 3 dagen patat moet bakken om die DM terug te verdienen

      OT wel jammer voor James, glrb, hij doet wel aardig en noemt ons geen x zoals Blackhawk of blaast manen om vervolgens nog onaardig te doen ook

      Onaardig doen kwam niet bij ons vandaan. Wij komen in de uni en we werden met alles direct bestookt, omdat er spelers zijn die janken dat een speler 2 keer in de week volledig gecrashed wordt voor miljarden winst. Zegt meer over de rest van de uni dan over ons?
      En omdat wij boven jullie staan moeten we alles maar slikken? Ik zie genoeg berichten over de app komen waarvan je denkt, kus je daar je moeder mee? Enige die een beetje normaal blijft van jullie is Swami, Elon Musk en GeneralDuke en een enkele speler die je nergens hoort. Plofkop kijkt alleen van de zijlijn mee en denkt meteen alles te weten wat jullie hem wijs maken, voor jou is het gewoon niet nadenken waarom we dingen doen. Actions have consequenses.
    • Hmmja ik vind het ergens wel ironisch dat wij van “lucky ogame” worden beschuldigd door een alliantie die bijna alle slagen aan lucky ogame te danken heeft. Alleen James’ slag op Plofs vernietigers getuigt van enige skills.

      OT: Ik kan nog écht ontopic reageren want ik heb nog niet gedaan. Mooi gedaan wessel, heerlijk om te lezen. Geniet van de winst en James GLRB :)
      Gewone 20%: 42
      Gevorderde 20%: 12
      Expert 20%: 2
      Top 10: 1
      RIP counter: 167
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Patrick wrote:

      Hoeveel geld jullie als Paybook hebben uitgegeven alleen al voor herplaatsingen is om te lachen.
      Merge, gratis herplaatsingen, ploffers....*kuch*

      Plofkop wrote:

      lucky ogame speelt? Had jij niet met de eerste maankans de maan al kapot, ook redelijk lucky.
      Daarbij is het je goed recht om dm te gebruiken om sprongers te insta-bouwen, maar ik snap niet per se waarom wij opeens lucky ogame spelen?

      Wij proberen het leuk te houden, we kunnen ook gewoon gaan minen en alleen kv's bouwen voor de itjes. Zal voor iedereen snel de lol eraf zijn. Je kan ons er wel dankbaar voor zijn ipv zielige denigrerende opmerkingen te maken.
      uhm, zelfde geval dat Wessel meteen de maan kapot had bij BH? Ik stuurde 9 rips om mijn kansen te vergroten. Klein gelukje erbij dat ze heel bleven. Zielige denigrerende opmerkingen geef ik gewoon terug, zoals ik ze constant ingame al krijg van je buddies.

      Takeoff wrote:

      Hoezo lucky ogame? je hebt alleen MrSaw gepakt omdat ie in slaap viel, je hebt nog geen solo slag gemaakt. En nu heb je daar geen tijd voor omdat je weer 3 dagen patat moet bakken om die DM terug te verdienen

      OT wel jammer voor James, glrb, hij doet wel aardig en noemt ons geen x zoals Blackhawk of blaast manen om vervolgens nog onaardig te doen ook
      Onaardig doen kwam niet bij ons vandaan. Wij komen in de uni en we werden met alles direct bestookt, omdat er spelers zijn die janken dat een speler 2 keer in de week volledig gecrashed wordt voor miljarden winst. Zegt meer over de rest van de uni dan over ons?
      En omdat wij boven jullie staan moeten we alles maar slikken? Ik zie genoeg berichten over de app komen waarvan je denkt, kus je daar je moeder mee? Enige die een beetje normaal blijft van jullie is Swami, Elon Musk en GeneralDuke en een enkele speler die je nergens hoort. Plofkop kijkt alleen van de zijlijn mee en denkt meteen alles te weten wat jullie hem wijs maken, voor jou is het gewoon niet nadenken waarom we dingen doen. Actions have consequenses.
      Lol, ik niet bij de aardige?
      Volgens mij stuur ik niemand onaardige berichten of whatever. Ik alleen vanaf de zijlijn? tja, als er op 2:29 of 2:28 gevlogen word is een melkweg oversteken toch beetje zonde van de extra vliegtijd en deut.
      Ik zeg gewoon waar het op staat, verleden of niet. Jij ons klein grut noemen en zeggen dat we lucky ogame spelen vind ik niet nodig..
    • Hoezo niet nadenken, hier zijn de redenen waarom je m'n maan kon slopen met een uitleg waarom het kdom is

      - Je was bang dat ik op Black zou vliegen, ik kan een mw over vliegen
      - Je wilde mijn lanx weghalen, er zijn meerdere lanxen in bereik van dat gebied
      - Je dacht dat ik er iets mee te maken had en plofte als wraak m'n maan, gewoon nutteloos want die word wel herbouwd van jouw gs
      - Je dacht m'n vloot te pakken, blijkbaar denk je dat ik dom ben maar dat zeg je alleen omdat je salty bent omdat ik door vlieg als je on bent wanneer je weer een of andere vage actie hebt gedaan

      Enige wat Playbook bij mij heeft gedaan is nu 1 maan blazen en van 2 planeten werf gesloopt, ik heb met Bro Klapstoeltje gesloopt. Zonder DM ook nog. En je hebt je planeet niet herplaatst met gratis DM, je hebt een maan neergezet en met DM een spronger erop gedaan

      En dat ik niet zulke assumptions doe normaal is omdat er meerdere mogelijkheden zijn waarom iemand iets doet. Ik krijg regelmatig van Playbook te horen (of mensen van Bro krijgen het te horen) dat we niet moeten idlen op een kolo of andere assumptions met wat wij aan het doen zijn terwijl dat niet eens onze bedoeling is, dus wie is er dan dom

      The post was edited 1 time, last by Takeoff ().

    • Takeoff wrote:

      Hoezo niet nadenken, hier zijn de redenen waarom je m'n maan kon slopen met een uitleg waarom het kdom is

      - Je was bang dat ik op Black zou vliegen, ik kan een mw over vliegen
      - Je wilde mijn lanx weghalen, er zijn meerdere lanxen in bereik van dat gebied
      - Je dacht dat ik er iets mee te maken had en plofte als wraak m'n maan, gewoon nutteloos want die word wel herbouwd van jouw gs
      - Je dacht m'n vloot te pakken, blijkbaar denk je dat ik dom ben maar dat zeg je alleen omdat je salty bent omdat ik door vlieg als je on bent wanneer je weer een of andere vage actie hebt gedaan

      Enige wat Playbook bij mij heeft gedaan is nu 1 maan blazen en van 2 planeten werf gesloopt, ik heb met Bro Klapstoeltje gesloopt. Zonder DM ook nog. En je hebt je planeet niet herplaatst met gratis DM, je hebt een maan neergezet en met DM een spronger erop gedaan

      Die plank zo misslaan alsof er niet eens een plank was in het eerste geval.
      Iedere keer wanneer wij een vlootje proberen te knakken en een maan van iemand van ESA pakken ben jij steeds degene die dan weer planeten kwam raiden bij me met nog een paar anderen. Dus ja, er is zeker wat tussen ESA en Bro.
      Om deze reden geprobeerd te kijken dat als jullie op BH zouden gaan vliegen, hij dus meer kans had om niet gepakt te worden als er vloten uitgeschakeld zouden worden in de tussentijd, hierom dus een poging om te kijken wat er achter die maan lag. Niks met wraak te maken, gewoon simpele redenatie en daartoe handelen.
      En over herplaatsen met DM gebruik. Leer lezen? Hij gaf aan DM gebruiken om te herplaatsen. Is gewoon een ploffer waar ik dan een beetje DM aan spendeer om wat middelen ter beschikking te hebben.
      Over salty zijn. Ik heb nog nooit iemand met zoveel zout zien strooien als jij in deze uni? Klapstoeltje was een makkelijke target die al weken niet gesaved had en waarbij wij al wekenlang op de alliantiepagina hadden staan waar je hem kon vinden.
      En wanneer er ook maar DM ter sprake komt, dan ben je in 1 keer je eigen strooiwagen en heb je de hele A1 gepekeld.


      Verder voor Plofkop. Nodig vinden of niet. Ik vond dat nog aardig vergeleken met de Bro praktijken ingame en berichten naar ons toe.
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Takeoff wrote:

      Hoezo niet nadenken, hier zijn de redenen waarom je m'n maan kon slopen met een uitleg waarom het kdom is

      - Je was bang dat ik op Black zou vliegen, ik kan een mw over vliegen
      - Je wilde mijn lanx weghalen, er zijn meerdere lanxen in bereik van dat gebied
      - Je dacht dat ik er iets mee te maken had en plofte als wraak m'n maan, gewoon nutteloos want die word wel herbouwd van jouw gs
      - Je dacht m'n vloot te pakken, blijkbaar denk je dat ik dom ben maar dat zeg je alleen omdat je salty bent omdat ik door vlieg als je on bent wanneer je weer een of andere vage actie hebt gedaan

      Enige wat Playbook bij mij heeft gedaan is nu 1 maan blazen en van 2 planeten werf gesloopt, ik heb met Bro Klapstoeltje gesloopt. Zonder DM ook nog. En je hebt je planeet niet herplaatst met gratis DM, je hebt een maan neergezet en met DM een spronger erop gedaan
      Die plank zo misslaan alsof er niet eens een plank was in het eerste geval.
      Iedere keer wanneer wij een vlootje proberen te knakken en een maan van iemand van ESA pakken ben jij steeds degene die dan weer planeten kwam raiden bij me met nog een paar anderen. Dus ja, er is zeker wat tussen ESA en Bro.
      Om deze reden geprobeerd te kijken dat als jullie op BH zouden gaan vliegen, hij dus meer kans had om niet gepakt te worden als er vloten uitgeschakeld zouden worden in de tussentijd, hierom dus een poging om te kijken wat er achter die maan lag. Niks met wraak te maken, gewoon simpele redenatie en daartoe handelen.
      En over herplaatsen met DM gebruik. Leer lezen? Hij gaf aan DM gebruiken om te herplaatsen. Is gewoon een ploffer waar ik dan een beetje DM aan spendeer om wat middelen ter beschikking te hebben.
      Over salty zijn. Ik heb nog nooit iemand met zoveel zout zien strooien als jij in deze uni? Klapstoeltje was een makkelijke target die al weken niet gesaved had en waarbij wij al wekenlang op de alliantiepagina hadden staan waar je hem kon vinden.

      Verder voor Plofkop. Nodig vinden of niet. Ik vond dat nog aardig vergeleken met de Bro praktijken ingame en berichten naar ons toe.

      Dude, for real? ík vloog niet mee toen jullie op ESA gingen en er wraak werd genomen. Dat bedoel ik dus met foute assumptions. Je moet het denken overlaten aan mensen die er de capaciteit voor hebben want het slaat echt nergens op. Ik heb letterlijk zelf eergisteren nog een poging gedaan om Wessel te prakken, alleen hij was online op tijd. En blijkbaar is je assumption over mijn vloot uitschakelen dus ook onjuist omdat ik daar dus niet had gesaved. Je hebt letterlijk je eigen aanname ontkracht daarmee. En waar je weghaald dat we onaardig doen in PM weet ik niet, ik heb nooit iets onnodig of onaardigs gezegd want ik weet dat reporten in PM heel makkelijk is en ik niet om zo'n reden gebanned wil worden. Dus niet ook nog eens liegen
    • Lekker gepakt wessel, alleen een beetje jammer dat je vandaag ook nog eens mijn werfproductie komt slopen.

      Verder over de discussie heb ik soms wel mijn mening gegeven over bepaalde dingen en hebben we wel eens ingame over en weer wat sats gebashed volgens mij en een discussie gehad wat wel redelijk is om voor te vliegen en wat niet :P

      Maar voor mij waren dit altijd nog gewoon ingame rivaliteiten, dus geen idee dat de emoties zo hoog op aan het lopen zijn xD ik heb bijv wel contact met mensen in ESA, maar ook gewoon een nap met Gambit en vaker ingame contact met James en klapstoeltje en ook wel jou HT. Ik zie het meer als leven in de brouwerij houden zoals James gister mijn sub pakte dan dat we echt vijanden zijn ^^

      Tuurlijk ben ik geen voorstander van DM, vond ik dreigementen van manen blazen etc niet heel erg sportief, maar ik snap dat dat gewoon een verschil in speelwijze is. Lijkt mij dat beide kanten zich niet altijd willen laten kennen.

      Maar goed het word mij wat persoonlijk gemaakt nu, op de man spelen hier op het board lijkt mij nu ook niet wenselijk.

      Voor mij lijkt het logisch dat je vliegt voor winst. Waar de ondergrens is is individueel dan weer verschillend. Acties puur om iemand terug te pakken geloof ik dan ook niet zozeer in. Wat ik heb meegekregen zijn er een aantal mensen in Bro en Playbook wel langzaam in zon vete terecht gekomen :P James dacht zelfs een keer dat ik daarom vloog :(

      Als je planeet leeg is en er geen 10 mil winst ligt zul je mij niet zo snel zien bashen :rolleyes: :rolleyes:

      In ieder geval, james gl@rb, jammer dat je de rebuild stofjes bij mij gehaald hebt ;(
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Spacefighter wrote:

      waarom ook een halt met 666xx
      100 is al genoeg. En 200 meer dan voldoende

      Deurwaarder wrote:

      Spacefighter wrote:

      waarom ook een halt met 666xx
      100 is al genoeg. En 200 meer dan voldoende
      Ik vind dit nog het meest bizarre van deze hele slag!Maar we wisten al dat James een klein duiveltje aan zijn kant heeft staan.

      Nou nou nou!!! tsjongejongejonge :P

      Ik wil gewoon een beetje die arme blackhawk zn defje beschermen en dacht 'hmm, 666 is een mooi getal'... komen ineens een paar muggenzifters aanzetten :P

      Ze zijn inmiddels weer in de maak...