Kerstlogo discussietopic
-
-
Hoe krijg je die afbeelding in hemelsnaam goed gepost (lang leven het atechnische vlak van forums)
Ps: als admin van het forum mag je het natuurlijk altijd voor mij doen -
TheBunny wrote:
Hoe krijg je die afbeelding in hemelsnaam goed gepost (lang leven het atechnische vlak van forums)
Ps: als admin van het forum mag je het natuurlijk altijd voor mij doen
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
tnx wish
-
][Lord][ Verplaatst naar de inzendingen
-
Ik denk dat we een winnaar hebben
-
zijn nog niet zoveel inzendingen
-
Anuvinda wrote:
Ik denk dat we een winnaar hebben
:love: Thanks Syrabi -
Inzendingen zijn binnen en daar zal nu over gestemd worden. Om te voorkomen dat iemand op een persoon stemt, heb ik het inzendingen topic daarom (tijdelijk) verplaatst.
:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][ -
Waar kan ik de voortgang van mijn overwinning volgen? Ik neem aan dat er democratisch gestemd gaat worden door de community?
-
Hitsugaya Toushiro wrote:
Ook met het oog hierop zullen we het deze ronde overlaten aan het Board Team om een weloverwogen keuze te maken, aan de hand van het discussietopic, i.p.v. normaliter de stemmingsronde.
Democratisch gestemd binnen het Board Team -
De uitslag is bekend, bij het board team that is. Zojuist heb ik de CoMa ingelicht, hopelijk zien zij dit morgen en zullen we de winnaar bovenaan het board zien verschijnen.
Spannend!
:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][ -
Nou? Ik kan echt niet wachten tot morgen! Welk logo heeft gewonnen?
-
ben ook erg benieuwd naar de winnaar
-
hoe laat wordt de uitslag bekent gemaakt?
gezien het onderstaande bericht "morgen" is vandaag
Lord wrote:
De uitslag is bekend, bij het board team that is. Zojuist heb ik de CoMa ingelicht, hopelijk zien zij dit morgen en zullen we de winnaar bovenaan het board zien verschijnen.
Spannend!
-
Hoe dit staat uitgelijnd is toch te genant voor woorden? Of ligt dat aan mij...
-
idd is er gewoon in geplakt
maar ik vind het niet erg hoor -
WaZ wrote:
Hoe dit staat uitgelijnd is toch te genant voor woorden? Of ligt dat aan mij...
Ik moest ook even kijken van....hmmmm serieel? -
Ik neem aan dat ik niet gewonnen heb? Mobiel zie je namelijk geen logo...
-
Robbendinho wrote:
Ik neem aan dat ik niet gewonnen heb? Mobiel zie je namelijk geen logo...
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0