Topic sluiten

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Topic sluiten

    Waarom worden topic"s zo snel gesloten dat er niemand op kan reageren met eenzelfde probleem??
    Al meerdere malen gebeurt dit, het lijkt wel op censuur opgelegd door GF??
    Onderstaande lijkt mij toch een serieus probleem, en dat zo afdoen ok, maar niemand de kans geven of er meer spelers last van hebben??

    Vreemd, wel een onzinnig topic over tikkertje spelen is natuurlijk veel interessanter om te lezen voor het team, geen gevaarlijke teksten die opruiend kunnen zijn Toch??
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ik heb zojuist in conversatie uitgelegd welke stappen te ondernemen. Jammer dat het niet op het account erbij is gekomen, ik kan wel indenken hoe vervelend dat zou zijn dat je het wel verwacht. Ik hoop dat je wat met de informatie kan. Voor nu, om geen onnodige reacties te krijgen, krijgt dit draadje een slotje.
  • commentaar mag je bij de boardadmin melden. Daarvoor is het board zelf nooit voor bedoelt. Voor de rest gaat het om iets wat vaker voorkomt en dan heeft niks met censuur te maken. Board kan en zal ingame problemen niet oplossen, daarvoor moet je bij het gamegedeelte zijn. Wij zullen de betrefende speler helpen. Als je ingame een probleem hebt, stuur dan gewoon een ticket in en dan lossen wij het op, als wij het kunnen. Zo niet dan zal je doorverwezen worden.
  • Zoals bovenstaande, Knigge al zegt. Komt vanuit de regels:
    Forumregels
    En lees dan vooral:
    20 - Het functioneren van een teamlid wordt niet besproken op het forum. Klachten en problemen over het betreffende teamlid kunnen worden verstuurd naar teamleden met een super status of admins.

    Als je het ergens niet mee eens bent dan spreek je die persoon aan in een PM, IRC of een mailtje, niet hier op het board(zoals hier openbaar, pm kan natuurlijk wel). Dan kan in overeenstemming altijd nog het draadje weer heropend worden. Iedereen binnen het team is meestal wel aanspreekbaar als je het op een rustige manier kan brengen en een duidelijke uitleg geeft. Leg je probleem duidelijk uit en probeer jezelf duidelijk en rustig te verwoorden.

    closed
    Yoshi


    Ex SGO
    Board Moderator
    Yoshi@ogame.nl