[TOT: 22.212.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. Kapitein Haddock [DiRo] (A: 5.338.000, V: 16.874.000)

    • [TOT: 22.212.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. Kapitein Haddock [DiRo] (A: 5.338.000, V: 16.874.000)



      Buig voor je almachtige koning
      Gefeliciteerd met je maan

      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Captain Nemesis [Vikings]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 350
      Groot vrachtschip 300
      Licht gevechtsschip 858
      Zwaar gevechtsschip 819
      Kruiser 213
      Slagschip 305
      Bommenwerper 120
      Vernietiger 26
      Interceptor 92
      _________________________________________

      Verdediger Kapitein Haddock [DiRo]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 5
      Groot vrachtschip 30
      Licht gevechtsschip 169
      Kruiser 10
      Slagschip 10
      Recycler 63
      Spionagesonde 49
      Bommenwerper 2
      Vernietiger 4
      Raketlanceerder 1.290
      Kleine laser 1.050
      Grote laser 270
      Gausskanon 45
      Ionkanon 100
      Plasmakanon 28
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Captain Nemesis [Vikings]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 191 ( -159 )
      Groot vrachtschip 260 ( -40 )
      Licht gevechtsschip 523 ( -335 )
      Zwaar gevechtsschip 673 ( -146 )
      Kruiser 200 ( -13 )
      Slagschip 295 ( -10 )
      Bommenwerper 116 ( -4 )
      Vernietiger 26 ( -0 )
      Interceptor 91 ( -1 )
      _________________________________________

      Verdediger Kapitein Haddock [DiRo]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
      De aanvaller steelt:
      539.643 Metaal, 119.038 Kristal en 115.634 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 5.338.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 16.874.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 2.848.000 metaal en 1.557.000 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 774.315 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 23%.
      De enorme hoeveelheden vrije metaal en kristal trokken samen.
      Een maan werd gevormd rond de planeet met een diameter van 8.660 km.

      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 8.643
      Kristal: -181.962
      Deuterium: 14.634
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 158.685 eenheden verloren.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -11.191.643
      Kristal: -5.175.038
      Deuterium: -1.281.634
      De verdediger(s) hebben een totaal van 17.648.315 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.1.8
    • Jaloers op wat? Die rapporten van jouw waar je meer verlies draait?
      Ogame is niet enkel oorlog knul het is veel meer dan dat.
      Maar ja hoe moet ik het zeggen.. als je niet veel van thuis hebt meegekregen daar in die bovenkamer , dan snap je dat uiteraard niet.

      ~HT @20-01-'19 ~15:50 | Rustig aan. Smack talk in oorlogsverklaring draadje is fine by me, maar erover doorgaan in alle draadjes resulteert hierbij in een pre-warn. Don't bite if you're not hungry.

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • predator3 wrote:

      best zielig om op pad te gaan voor verlies ?(
      wat anonymous bedoeld dat je niet snap wat het spel in houd maak een slag waar je winst op maak plaats van verlies.
      das alvast een tip die je krijg anders word je nooit hoger dan een pionnetje.
      voor iemand die zich predator noemt stel je toch zwaar teleur.
      in de 2e wereld oorlog deden japanners kamikaze aanvallen , dat waren ook verliezen maar brachten wel degelijk flinke winst op. ik lijd nooit verlies , want verliezen die ik maak , maak ik ergens anders weer goed zodat het gelijk blijft.en tot nu toe stijg ik nog steeds in rang dus dat laat zien dat ik goed doe. en goed nieuws ik ben nu ook in de nieuwe uni begonnen uiteraard onder schuilnaam tot ik sterk genoeg daar ben :P
    • motu wrote:

      predator3 wrote:

      best zielig om op pad te gaan voor verlies ?(
      wat anonymous bedoeld dat je niet snap wat het spel in houd maak een slag waar je winst op maak plaats van verlies.
      das alvast een tip die je krijg anders word je nooit hoger dan een pionnetje.
      voor iemand die zich predator noemt stel je toch zwaar teleur.in de 2e wereld oorlog deden japanners kamikaze aanvallen , dat waren ook verliezen maar brachten wel degelijk flinke winst op. ik lijd nooit verlies , want verliezen die ik maak , maak ik ergens anders weer goed zodat het gelijk blijft.en tot nu toe stijg ik nog steeds in rang dus dat laat zien dat ik goed doe. en goed nieuws ik ben nu ook in de nieuwe uni begonnen uiteraard onder schuilnaam tot ik sterk genoeg daar ben :P
      oh en hoezo stel ik teleur dan?
      ik maak geen slagen die verliesgevend zijn en ga ze dan niet posten om iets te bereiken wat je toch niet bereikt.
      hun hadden een goede reden en jij niet. dit spel is niet eens op wo II gebaseerd dus je mis een aantal stekkers
    • predator3 wrote:

      motu wrote:

      predator3 wrote:

      best zielig om op pad te gaan voor verlies ?(
      wat anonymous bedoeld dat je niet snap wat het spel in houd maak een slag waar je winst op maak plaats van verlies.
      das alvast een tip die je krijg anders word je nooit hoger dan een pionnetje.
      voor iemand die zich predator noemt stel je toch zwaar teleur.in de 2e wereld oorlog deden japanners kamikaze aanvallen , dat waren ook verliezen maar brachten wel degelijk flinke winst op. ik lijd nooit verlies , want verliezen die ik maak , maak ik ergens anders weer goed zodat het gelijk blijft.en tot nu toe stijg ik nog steeds in rang dus dat laat zien dat ik goed doe. en goed nieuws ik ben nu ook in de nieuwe uni begonnen uiteraard onder schuilnaam tot ik sterk genoeg daar ben :P
      oh en hoezo stel ik teleur dan?ik maak geen slagen die verliesgevend zijn en ga ze dan niet posten om iets te bereiken wat je toch niet bereikt.
      hun hadden een goede reden en jij niet. dit spel is niet eens op wo II gebaseerd dus je mis een aantal stekkers
      het is duidelijk dat je het niet begrijpt. ik maak geen verlies , verliezen die ik maak die maak ik ergens anders weer goed.en ik zie nog steeds stijgende lijn dus zolang dat is zie ik niet in waarom ik van strategie zou moeten veranderen. en cca is overduidelijk de oorlog aan verliezen hoop leden duiken v modus in en sommige hebben zelfs al opgegeven en kijk na cr thread ik zie geen verslagen van hun.
    • discordia wrote:

      het is duidelijk dat je het niet begrijpt. ik maak geen verlies , verliezen die ik maak
      Als jij het begrijp leg het mij dan ff uit.
      Ontopic: mooie slag als 1+1 31 is
      Praatjes vullen geen gaatjes ..
      enige waar jullie goed in zijn is commentaar geven , maar val me eens aan
      en als niet dan buig voor je almachtige koning