angel of death wrote:
top 20 is makkelijk haalbaarEdelachtbare wrote:
Is het tegenwoordig nog mogelijk om in de top-10 te komen zonder geld uit te geven?
Discussiedraadje: Nieuw universum Hyperion - 30/01/2019
-
-
wanneer komt er een uni zonder dm?
ik zou graag nog eens in de top 300 komen te staan! -
vernal wrote:
ik zou graag nog eens in de top 300 komen te staan!
*Maakt in een random uni een account aan: Done! -
Leuke uni geen vmode uni dus mss top 100!
Maar, op het forum moet ieder zich toch aan de regels houden wat het topic aangaat?/
Topics worden om de haverklap gesloten..
Wat ik lees heeft voor een groot gedeelte niks met de nieuwe uni te maken
Hier tolerant.. kan het dan bij andere topic's ook??
Met Zeer Vriendelijke Groetjes en voor een leuk foum.
Bolder -
Hitsugaya Toushiro wrote:
vernal wrote:
ik zou graag nog eens in de top 300 komen te staan!
-
Denk dat ik maar is ga kappen, je speelt en ze maken nieuwe uni, je speelt en ze maken nieuwe uni als je net een beetje klaar bent en kan beginnen, 500 starters en door al die nieuwe uni's 100 spelers over want? er komt een nieuwe uni…
Na jaren maar tijd om afscheid te nemen van O-game.. even aankijken hoe Ganimed nog gaat, anders vanaf 1 feb. de eeuwige v-mode… gaat nu puur om de centen en het spel? komt op plaats 99 bij Gameforge jammer ooit was dit een leuk spel maar gaat nu hard achteruit..Voormalig JIGSAW in Andro, Section 5 Andro, verder gespeeld in o.a. Barym, Gemini, Pegasus, Quantum, Xalynth etc. Cygnus en Deimos in Section5 ! -
angel of death wrote:
Edelachtbare wrote:
Is het tegenwoordig nog mogelijk om in de top-10 te komen zonder geld uit te geven?
In zagadra ben ik een half jaar later gestart en de uni is nu 1 jaar oud en ik sta al top 20, daarbij heb ik in totaal denk ik meer dan 3 maanden in vmode gezeten, dus zo heel lastig is het niet. Fidis stond ik ook gewoon rang 6-9 wisselend in de eerste weken voordat ik daar in vmode ging. Zo moeilijk is het niet om de top te halen als je een beetje fleet en tijd erin steekt. Op lange termijn is niet eens de tijd zo heel belangrijk denk ik.
Dus de invloed van DM valt best mee. Als iemand net zo actief is en fleet met DM heeft die natuurlijk wel een voordeel ten opzichte van niet DM gebruikers. Maar volgens mij heb je ook maar een handje vol spelers die daaraan voldoen. Veel DM gebruikers weten niet eens wat ze doen volgens mij, want die zijn actief en steken geld erin en nog blijf je ze bij...Ex-GOtje
Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
~~ Everywhere I go, turtles grow ~~ -
nuts wrote:
Denk dat ik maar is ga kappen, je speelt en ze maken nieuwe uni, je speelt en ze maken nieuwe uni als je net een beetje klaar bent en kan beginnen, 500 starters en door al die nieuwe uni's 100 spelers over want? er komt een nieuwe uni…
Na jaren maar tijd om afscheid te nemen van O-game.. even aankijken hoe Ganimed nog gaat, anders vanaf 1 feb. de eeuwige v-mode… gaat nu puur om de centen en het spel? komt op plaats 99 bij Gameforge jammer ooit was dit een leuk spel maar gaat nu hard achteruit..
-
nuts wrote:
Na jaren maar tijd om afscheid te nemen van O-game.. even aankijken hoe Ganimed nog gaat, anders vanaf 1 feb. de eeuwige v-mode… gaat nu puur om de centen en het spel? komt op plaats 99 bij Gameforge jammer ooit was dit een leuk spel maar gaat nu hard achteruit..
-
Waar kan ik mijn slagen posten??
-
Helaas lukt het niet om het board online te krijgen zonder hulp van onze CoMa. Het board staat helemaal klaar en ik heb het verzoek ingediend om het board beschikbaar te maken, maar nog geen reactie mogen ontvangen. Ik houd het in de gaten en zal indien nodig reminders sturen om het board spoedig beschikbaar te hebben.
:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][ -
Lord wrote:
Helaas lukt het niet om het board online te krijgen zonder hulp van onze CoMa. Het board staat helemaal klaar en ik heb het verzoek ingediend om het board beschikbaar te maken, maar nog geen reactie mogen ontvangen. Ik houd het in de gaten en zal indien nodig reminders sturen om het board spoedig beschikbaar te hebben.
Ik zie het vanzelf wel verschijnen. -
Hyperion (Uni 51)
zit nu inderdaad overal een slotje op,
wat lelijk. voorheen mog je nog gewoon lullen.
:love: Thanks Syrabi -
Anuvinda wrote:
Waar kan ik mijn slagen posten??
-
L.J.E wrote:
Edelachtbare wrote:
Kom je wel helpen dan? Want ik kan die AGS-jes niet in mijn eentje maken. -
Edelachtbare wrote:
L.J.E wrote:
Edelachtbare wrote:
-
Anuvinda wrote:
Edelachtbare wrote:
L.J.E wrote:
Edelachtbare wrote:
-
Anuvinda wrote:
Edelachtbare wrote:
L.J.E wrote:
Edelachtbare wrote:
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest