angel of death wrote:
top 20 is makkelijk haalbaarEdelachtbare wrote:
Is het tegenwoordig nog mogelijk om in de top-10 te komen zonder geld uit te geven?
![](http://i57.tinypic.com/2802o76.gif)
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
angel of death wrote:
Is het tegenwoordig nog mogelijk om in de top-10 te komen zonder geld uit te geven?
vernal wrote:
wanneer komt er een uni zonder dm?
ik zou graag nog eens in de top 300 komen te staan!
Hitsugaya Toushiro wrote:
*Maakt in een random uni een account aan: Done!vernal wrote:
wanneer komt er een uni zonder dm?
ik zou graag nog eens in de top 300 komen te staan!
angel of death wrote:
nuts wrote:
Denk dat ik maar is ga kappen, je speelt en ze maken nieuwe uni, je speelt en ze maken nieuwe uni als je net een beetje klaar bent en kan beginnen, 500 starters en door al die nieuwe uni's 100 spelers over want? er komt een nieuwe uni…
Na jaren maar tijd om afscheid te nemen van O-game.. even aankijken hoe Ganimed nog gaat, anders vanaf 1 feb. de eeuwige v-mode… gaat nu puur om de centen en het spel? komt op plaats 99 bij Gameforge jammer ooit was dit een leuk spel maar gaat nu hard achteruit..
nuts wrote:
Denk dat ik maar is ga kappen, je speelt en ze maken nieuwe uni, je speelt en ze maken nieuwe uni als je net een beetje klaar bent en kan beginnen, 500 starters en door al die nieuwe uni's 100 spelers over want? er komt een nieuwe uni…
Na jaren maar tijd om afscheid te nemen van O-game.. even aankijken hoe Ganimed nog gaat, anders vanaf 1 feb. de eeuwige v-mode… gaat nu puur om de centen en het spel? komt op plaats 99 bij Gameforge jammer ooit was dit een leuk spel maar gaat nu hard achteruit..
Lord wrote:
Helaas lukt het niet om het board online te krijgen zonder hulp van onze CoMa. Het board staat helemaal klaar en ik heb het verzoek ingediend om het board beschikbaar te maken, maar nog geen reactie mogen ontvangen. Ik houd het in de gaten en zal indien nodig reminders sturen om het board spoedig beschikbaar te hebben.
Anuvinda wrote:
Waar kan ik mijn slagen posten??
L.J.E wrote:
Met een paar lucratieve handeltjes en AGS-jes kom jij daar wel hoor Edelachtbare.Edelachtbare wrote:
Edelachtbare wrote:
Kom je wel helpen dan? Want ik kan die AGS-jes niet in mijn eentje maken.L.J.E wrote:
Met een paar lucratieve handeltjes en AGS-jes kom jij daar wel hoor Edelachtbare.Edelachtbare wrote:
Anuvinda wrote:
Hoezo niet? Deed ik in Antares ook.Edelachtbare wrote:
Kom je wel helpen dan? Want ik kan die AGS-jes niet in mijn eentje maken.L.J.E wrote:
Anuvinda wrote:
Hoezo niet? Deed ik in Antares ook.Edelachtbare wrote: