[TOT: 167.926.000] Zippy [DaS] vs. Noize Reaper [HBS] (A: 21.247.000, V: 146.679.000)

    • [TOT: 167.926.000] Zippy [DaS] vs. Noize Reaper [HBS] (A: 21.247.000, V: 146.679.000)

      Spotte deze vanmorgen zonder enige activiteit op zijn maan, zag alleen continue activiteit op zijn planeet in mw4. Aangezien dit vlootje inner bij me lag waren de deutkosten beperkt, dus toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gevlogen. Prima resultaat :thumbsup: :

      Volgens Noize een save die een paar uur te vroeg terug kwam, ik snap dan alleen de blijvende activiteit in mw4 niet :huh: Anyway, gl@rb!

      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Zippy [DaS]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 10.000
      Kruiser 3.000
      Slagschip 1.375
      Interceptor 2.000
      Spionagesonde 1

      _________________________________________

      Verdediger Noize Reaper [HBS]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 2
      Groot vrachtschip 285
      Licht gevechtsschip 2.250
      Zwaar gevechtsschip 32
      Kruiser 956
      Slagschip 693
      Kolonisatieschip 2
      Recycler 1.000
      Spionagesonde 37
      Bommenwerper 18
      Vernietiger 30
      Interceptor 484

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Zippy [DaS]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 6.307 ( -3.693 )
      Kruiser 2.785 ( -215 )
      Slagschip 1.371 ( -4 )
      Interceptor 2.000 ( -0 )
      Spionagesonde 1 ( -0 )

      _________________________________________

      Verdediger Noize Reaper [HBS]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
      De aanvaller steelt:
      4.928.403 Metaal, 544 Kristal en 1.170.903 Deuterium
      6.593.772 Metaal, 136 Kristal en 292.726 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 21.247.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 146.679.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 50.880.000 metaal en 26.912.000 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 12.986.484 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.


      Totale samenvatting winst/verlies:

      Samenvatting aanvaller(s)
      Metaal: 46.843.175
      Kristal: 21.654.680
      Deuterium: 1.033.629
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 69.531.484 eenheden winst gemaakt.

      Samenvatting verdediger(s)
      Metaal: -97.723.175
      Kristal: -48.566.680
      Deuterium: -13.375.629
      De verdediger(s) hebben een totaal van 159.665.484 eenheden verloren.


      Powered by OGotcha CR Converter 4.1.8


      ~HT @09-03-'19 ~09:15 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10.

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • Hij heeft 2x over een planeet verplaatsing betaald om naast me te kunnen liggen. Om letterlijk binnen een paar minuten op me te kunnen vliegen.
      Zelf doe ik niet aan die pay 2 win zaken.
      Dan word t een beetje onmogelijk voor mij. Ook ben ik 2x onterecht gebanned geweest (die ik hier niet zal uitspreken)

      De fun factor is wel weg dan.
      Ook is het jammer dat Zippy zegt tegen mij dat ik cheat met een auto clicker?
      Ik ben tenminste een sportief man en zeg GG tegen zen slag.
      Netjes gedaan niettemin.
      Ik denk wel dat als er geen pay 2 win model was jullie niet zo makkelijk me te pakken hadden gehad.

      Het was gezellig en kap er mee. Ik pull nog effe wat vrienden van me en dan is het ogame avontuur weer afgelopen.
      Bedankt allen <3
      Founder van HBS :thumbup:
    • Noize Reaper wrote:

      Hij heeft 2x over een planeet verplaatsing betaald om naast me te kunnen liggen. Om letterlijk binnen een paar minuten op me te kunnen vliegen.
      Zelf doe ik niet aan die pay 2 win zaken.
      Dan word t een beetje onmogelijk voor mij. Ook ben ik 2x onterecht gebanned geweest (die ik hier niet zal uitspreken)

      De fun factor is wel weg dan.
      Ook is het jammer dat Zippy zegt tegen mij dat ik cheat met een auto clicker?
      Ik ben tenminste een sportief man en zeg GG tegen zen slag.
      Netjes gedaan niettemin.
      Ik denk wel dat als er geen pay 2 win model was jullie niet zo makkelijk me te pakken hadden gehad.

      Het was gezellig en kap er mee. Ik pull nog effe wat vrienden van me en dan is het ogame avontuur weer afgelopen.
      Bedankt allen <3
      om dan wel even de feiten juist te zetten:

      Ik heb gevraagd of je een klikker gebruikt omdat het wel bijzonder als ik 1,5u activiteit zie op een planeet zonder maan (waar dus weinigen in geïnteresseerd zijn om continu op te spioneren) je vlootje toch gecrasht zijn.

      Heb je dus nergens van beticht, enkel mijn verbazing uitgesproken en gevraagd of er een klikker in t spel is.

      En ga niet eens in op de dm discussie, lig daar nl al een paar weken dus je had er rekening mee kunnen houden :)

      Gl irl!
    • Noize Reaper wrote:

      Nog steeds onsportief ja? Gelukkig hoef ik niet meer te dealen met jou soort haha.
      Als je straks geen target meer naast je hebt liggen pak je de oude portemonnee er toch weer bij hahahahahah.
      Jeetje, wat laat jij je kennen Noize.

      De onterechte bann volgens jou, de herplaatsing van Zippy een paar weken terug...... Wie blijft er dan inner saven ? volgens mij had je genoeg andere manen.
      En als je een save fout maakt van een paar uur, maakt het niet zoveel uit of het inner is.
    • monfy wrote:

      Noize Reaper wrote:

      Nog steeds onsportief ja? Gelukkig hoef ik niet meer te dealen met jou soort haha.
      Als je straks geen target meer naast je hebt liggen pak je de oude portemonnee er toch weer bij hahahahahah.
      Jeetje, wat laat jij je kennen Noize.
      De onterechte bann volgens jou, de herplaatsing van Zippy een paar weken terug...... Wie blijft er dan inner saven ? volgens mij had je genoeg andere manen.
      En als je een save fout maakt van een paar uur, maakt het niet zoveel uit of het inner is.

      Hoe weet jij nou of ik een inner save deed of niet?? ;) Dat valt mij dan weer op. :huh:

      Ik geef het tenminste aan jonge. Eerder herplaatste hij ook 2 kols in mw 1 en 2. O.a. bij die Tuga lui. En over een paar weken gebeurd t weer.
      Daarom zeg ik dat ik blij ben dat ik er niet meer mee hoef te dealen.

      Ik heb een foutje gemaakt waardoor ik men spul kwijt ben. Ik accepteer dat.
      Maar laat me niet uitmaken voor valsspeler.
      Ik donate niet.
      Cheat niet.

      Leer maar kritisch naar jezelf te kijken :thumbup:
      Founder van HBS :thumbup:
    • yep, is lastig spelen tegen spelers die wat sneller hun knip trekken maar niks is onmogelijk, je moet wat creatiever zijn als je zelf niet bereid bent te betalen. heb zelf zippy inmiddels ook al weer ff naast mijn planeetje liggen. ligt daar dus zinloos want ik heb nog meer planeten en ga dan dus niet saven op een plek waar hij naast me ligt, want dan zou ik al moeten gaan saven als ik ff de afwas ga doen lol.
      Gl irl noize, maar denk er nog ff over na, vloot is zou weer opgebouwd, ik spreek uit ervaring.

      Oh, en zippy, mooie slag en gl met de gsjes
    • Mooi dat dit weer begint uit te draaien op een dm discussie terwijl je (Noize) zelf ingame zegt dat je save 3 uur te vroeg terug is gekomen. Ik had hem dus ook gewoon gecrasht als ik vanaf mw3 had gevlogen :P

      En btw, dit is mijn eerste inner hit, dus of ik daar een herplaatsing voor doe is maar de vraag ;)
    • Mooie slag Zippy.

      Zippy lag al maanden lang bij me inner voor hij ons joinde. Hij heeft me er ook nooit meer kunnen spotten. Met als gevolg dat ik mijn vloot nog heb.
      Een vloot verliezen blijft, hoe jammer genoeg ook, heel vaak de fout van de defender zelf. De regels en DM waren er al voor je in deze uni startte. Door hier te starten ga je er dan ook akkoord mee om deel te nemen in een spel waar rijkere mensen dan ook wat voordelen kunnen bemachtigen dmv DM.

      Noize Reaper, zonde dat je gaat stoppen, zeker in een spel waar je ondertussen al snel 30pct van je verliezen kan goedmaken door een gratis druk op een knop.
      Probeer als mogelijk nog de motivatie te vinden door te gaan.

      Dus GL@RB en als dit niet kan baten GL@RL.
    • Chev wrote:

      Mooie slag Zippy.

      Zippy lag al maanden lang bij me inner voor hij ons joinde. Hij heeft me er ook nooit meer kunnen spotten. Met als gevolg dat ik mijn vloot nog heb.
      Een vloot verliezen blijft, hoe jammer genoeg ook, heel vaak de fout van de defender zelf. De regels en DM waren er al voor je in deze uni startte. Door hier te starten ga je er dan ook akkoord mee om deel te nemen in een spel waar rijkere mensen dan ook wat voordelen kunnen bemachtigen dmv DM.

      Noize Reaper, zonde dat je gaat stoppen, zeker in een spel waar je ondertussen al snel 30pct van je verliezen kan goedmaken door een gratis druk op een knop.
      Probeer als mogelijk nog de motivatie te vinden door te gaan.

      Dus GL@RB en als dit niet kan baten GL@RL.
      Sinds wanneer gaat het hier over rijk zijn of niet? Ligt eraan aan wat je het spendeert. Sommige doen het in een online game waar je uiteindelijk niets mee bent. De andere doen het irl.. ieder zijn keuze
    • Nette Crash Zippy.

      Zonde dat "zinloze" DM discussies afleiden van waar het om draait!

      Het is ook jammer te zien dat bijna iedere speler die gecrashed wordt direct stopt.
      Te snel nieuwe universums? Veel slechte verliezers?
      Ik snap het niet zo goed...is toch een normaal onderdeel van het spel