ik heb het uitgeprint op de wc rol is kieken wat die r van zegt! ga zo lekker poepen met je klacht
SrG
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
Jillian wrote:
Misschien een puntje voor in het idee-en forum, forum regels betreffend taalgebruik aanscherpen ofzo.
Bolder wrote:
Jammer, zulke voorstellen, discriminatie??Misschien eens googlen op dysgrafie?Jillian wrote:
Misschien een puntje voor in het idee-en forum, forum regels betreffend taalgebruik aanscherpen ofzo.
DM, zolang spelers er 2 tot 4 honderd euro instoppen om in de top te komen, die hebben dat probleem niet, die letten wel op toch??
En dat GF er iets aan gaat doen? dacht het niet, winst is het oogmerk, dus spelers hier in tegemoet komen....
Zelf bijhouden in je notities, simpel en altijd bij de hand
Jillian wrote:
Ik sluit mij aan bij Space.
ReformeD wrote:
Betreffende het topic, ik denk dat er een slotje op kan, niet? @HT
Het antwoord is gegeven, er kunnen geen accounts met betaalde DM verwijderd worden door het systeem, dus dan valt er niets meer te bediscussiëren. Dit gaat ondanks de waarschuwing alleen maar verder uit de hand lopen.
1 Guest