De regel dat je binnen 30 sec voor een aanval niet meer mag spioneren, is deze nog steeds van kracht?
spio
-
-
Probing
Probing of het massaal aanvliegen van één planeet om daarmee lag te veroorzaken (al dan niet bewust) wordt gezien als bugabuse en is verboden, en kan tot permanente uitsluiting leiden.
Zogenaamde veiligheidsspio's binnen 6 seconden voor aankomst van de aanval worden als probing behandeld.
-
Thxs
-
Dank voor de info Hysteria. Weer wat geleerd.
-
Aangezien het Ogame deze actie niet blokkeert, in welke gevallen mag het dan wel?Ik zal niet gauw je vloten in het oog houden. Ik heb namelijk last van phaalangxst.
-
Probing is in alle gevallen gewoon niet toegestaan. Hiervoor kunnen ook sancties volgen als dit gebeurt middels iemand te crashen e.d.
Mocht er sprake zijn van probing op jou, dan is het handig om de GO van je uni te contacteren via mail of via support. Ook als je dit onbewust gedaan hebt bij iemand, dan kan het ook handig zijn om terug te koppelen met je GO. -
Huh dus als iemand mij aanvalt en die persoon spioneert mij 15 seconden voor de slag om te kijken of ik hem geen ninja geef, dan is dat banbaar?
-
sinds wanneer is deze stomme regel ingegaan?
je word met je handen geboeid en hup de sloot ingegooid.
je mag niet meer spioneren net voor tijd om je vloot te checken + je mag je vloot niet vertragen met een spio.
dit hoort bij het spel is al jaren zo en dan ineens dit slechte regel slecht beleid hoor dan kan je beter maar je vloot op een hoge speler crashen en maar gaan minen want wat heeft fleeten voor zin met deze onzin regel hierbij stel ik voor om aanvals schepen uit de spel te halen want hier is niks meer aan met zo'n regel -
Als je goed leest zie je dat er 6 sec voor inslag staat.
Dus 15 secs voor inslag mag je gewoon spioneren hoor.Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS! -
predator3 wrote:
sinds wanneer is deze stomme regel ingegaan?
je word met je handen geboeid en hup de sloot ingegooid.
je mag niet meer spioneren net voor tijd om je vloot te checken + je mag je vloot niet vertragen met een spio.
dit hoort bij het spel is al jaren zo en dan ineens dit slechte regel slecht beleid hoor dan kan je beter maar je vloot op een hoge speler crashen en maar gaan minen want wat heeft fleeten voor zin met deze onzin regel hierbij stel ik voor om aanvals schepen uit de spel te halen want hier is niks meer aan met zo'n regel
-
Waar het Bolder om ging was of hij mij geband kon krijgen, hij vroeg het omdat ik hem 10 seconden voor aanval nog spio'de, precies om de reden die Predator schetst. Maar ik was op tijd, 10 = geen 6. Dus bolder, of Peet of hoe je ook heet in elke uni. ik zou zeggen ga lekker weer in V-modus . Want dat doe je 3 keer per week.
-
Zoals aangegeven en zoals in de regels vermeld staat is het banbaar als het binnen 6 seconden gebeurt voor impact. Dit was in 2007 al zo, dus minstens 12 jaar een geldende regel die nooit veranderd is.
-
YankeeDoodle wrote:
Waar het Bolder om ging was of hij mij geband kon krijgen, hij vroeg het omdat ik hem 10 seconden voor aanval nog spio'de, precies om de reden die Predator schetst. Maar ik was op tijd, 10 = geen 6. Dus bolder, of Peet of hoe je ook heet in elke uni. ik zou zeggen ga lekker weer in V-modus . Want dat doe je 3 keer per week.
Allereerst, de reden die predator, en jij dus, schetst is dom, vertragen en spioneren zijn 2 verschillende dingen,
Dan, wat ik doe met spelen is geheel mijn zaak.
Dat jij zo dom bent om door( dat kenmerkt de volwassen speler!!!) te vliegen, terwijl er voldoende vrachters liggen, geen def, en steeds act is???
Teleurgesteld dat je voor niets vloog??
Van mij mag het topic dicht, ik heb de info die ik miste.
Dank voor de uitleg. -
Bolder wrote:
YankeeDoodle wrote:
Dan, wat ik doe met spelen is geheel mijn zaak.
Dat jij zo dom bent om door( dat kenmerkt de volwassen speler!!!) te vliegen, terwijl er voldoende vrachters liggen, geen def, en steeds act is???
Teleurgesteld dat je voor niets vloog??
hahaha, ik beschuldig niemand. En probeer zeker niemand geband te krijgen (needs to turn hand and point finger at himself)
de deut was toch al verscheten.
tis maar een spellegie.
Laten we dit topic afsluiten voordat dit een welles-nietes dingetje wordt. we hebben beiden weer meer info gekregen.
-
Bolder wrote:
Van mij mag het topic dicht, ik heb de info die ik miste
Closed
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-