HT deuterium enterprises

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • HT deuterium enterprises

    In het tijdperk van 6 en 7x eco is deut bij velen een overschot. Veel willen het verhandelen, maar al gauw kom je tegen problemen aan met afname in DM. Ikzelf gebruik niet echt DM in deze uni, naast een enkele officier te hebben lopen.
    In dit tijdperk is het kristal dat schaarser is dan deuterium, omdat je voor veel onderzoeken een flinke lap kristal nodig hebt en deuteriumfabrieken gewoon goedkoper te maken is en voor de return je al gauw meer kristal ervoor terug hebt dan dat je er kristalmines van zou maken.

    Ik koop altijd op, ik handel zelf niet met de handelaar ( geen DM op mijn account ervoor ).

    Hierom het volgende aanbod.

    2.6/1.3/1

    Er zijn misschien wel andere spelers die jou meer kunnen bieden:
    de zoektocht naar deut | Kan afnemen middels handelaar en kan daarom ook meer geven. Heeft daarom ook redelijk snel supply voor je.
    deut word hier opgekocht.3 2 1 | Het maximale wat er te halen is bij een handelaar. Door het vraag en aanbod image zal de hype net als Justin Bieber zijn, voor de show misschien leuk, maar voor de realiteit staan we in de rij te wachten tot het gaat falen. It's inevitable.

    Spelers weten me wel te vinden...

    The post was edited 3 times, last by Hitsugaya Toushiro ().