[TOT: 800.285.000] Monfy [DaS] & Zippy [DaS] & Chev [DaS] vs. nexon [TFST] (A: 110.913.000, V: 689.372.000)

    • [TOT: 800.285.000] Monfy [DaS] & Zippy [DaS] & Chev [DaS] vs. nexon [TFST] (A: 110.913.000, V: 689.372.000)


      Vannacht had Monfy z’n maantje geploft en vandaag dus maar weer een ally team uitje :D Het was me weer een genoegen mannen!

      Halve uni had recs gestuurd, maar zolang je ze beter timed dan de rest is dit het resultaat:

      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Monfy [DaS]
      ________________________________________________

      Spionagesonde 42
      Licht gevechtsschip 90.000
      Kruiser 15.000
      Slagschip 4.000
      Vernietiger 1.000
      Interceptor 5.000
      _________________________________________

      Aanvaller Zippy [DaS]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 25.600
      Kruiser 8.000
      Slagschip 3.500
      Vernietiger 500
      Interceptor 3.500
      _________________________________________

      Aanvaller Chev [DaS]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 10.711
      Vernietiger 500
      Slagschip 1.000
      Interceptor 1.000
      Kruiser 2.000
      _________________________________________

      Verdediger nexon [TFST]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 303
      Groot vrachtschip 850
      Licht gevechtsschip 11.131
      Zwaar gevechtsschip 2
      Kruiser 8.036
      Slagschip 1.475
      Recycler 8.614
      Spionagesonde 1.564
      Interceptor 1.679
      Raketlanceerder 2.454
      Kleine laser 324
      Grote laser 213
      Gausskanon 15
      Ionkanon 7
      Plasmakanon 35
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Monfy [DaS]
      ________________________________________________

      Spionagesonde 31 ( -11 )
      Licht gevechtsschip 71.950 ( -18.050 )
      Kruiser 14.842 ( -158 )
      Slagschip 3.998 ( -2 )
      Vernietiger 1.000 ( -0 )
      Interceptor 4.998 ( -2 )
      _________________________________________

      Aanvaller Zippy [DaS]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 20.299 ( -5.301 )
      Kruiser 7.912 ( -88 )
      Slagschip 3.500 ( -0 )
      Vernietiger 500 ( -0 )
      Interceptor 3.499 ( -1 )
      _________________________________________

      Aanvaller Chev [DaS]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 8.395 ( -2.316 )
      Vernietiger 500 ( -0 )
      Slagschip 1.000 ( -0 )
      Interceptor 1.000 ( -0 )
      Kruiser 1.975 ( -25 )
      _________________________________________

      Verdediger nexon [TFST]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      370.822 Metaal, 0 Kristal en 3.428.467 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 110.913.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 689.372.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 242.658.500 metaal en 121.677.500 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 3.799.289 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De enorme hoeveelheden vrije metaal en kristal trokken samen.
      Een maan werd gevormd rond de planeet met een diameter van 8.426 km.

      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 160.428.322
      Kristal: 93.952.500
      Deuterium: 2.841.467
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 257.222.289 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -411.882.822
      Kristal: -218.295.000
      Deuterium: -62.993.467
      De verdediger(s) hebben een totaal van 693.171.289 eenheden verloren.

      Gl@rb! :thumbsup:

      Powered by OGotcha CR Converter 4.2.0
    • Misschien bekijk je het verkeerd... Halten is om een speler te redden, niet om winst te maken.

      Misschien had nexon dan wel een goed gevoel en vloot over gehouden om verder te spelen.

      Persoonlijk ben ik al veel grotere vloten verloren in dit spel... En speel nog steeds, en toen waren er nog geen knopjes om 1/3e van je vloot terug te krijgen.

      Komop nexon een weekje v alles laten bezinken en gewoon doorspelen.
    • Chev wrote:

      Misschien bekijk je het verkeerd... Halten is om een speler te redden, niet om winst te maken.

      Misschien had nexon dan wel een goed gevoel en vloot over gehouden om verder te spelen.

      Persoonlijk ben ik al veel grotere vloten verloren in dit spel... En speel nog steeds, en toen waren er nog geen knopjes om 1/3e van je vloot terug te krijgen.
      Ben ik niet mee eens, als we met 4 man gingen halten (ik had een afspraak om 20:00 dus ik kon niet) hadden wij al onze vloten verloren. Wij hebben geen ruimtewerf als we halten.
      Sim gaf aan dat we half miljard verloren, mochten we al het puin hebben gehad.
    • Noudisbb wrote:

      Chev wrote:

      Misschien bekijk je het verkeerd... Halten is om een speler te redden, niet om winst te maken.

      Misschien had nexon dan wel een goed gevoel en vloot over gehouden om verder te spelen.

      Persoonlijk ben ik al veel grotere vloten verloren in dit spel... En speel nog steeds, en toen waren er nog geen knopjes om 1/3e van je vloot terug te krijgen.
      Ben ik niet mee eens, als we met 4 man gingen halten (ik had een afspraak om 20:00 dus ik kon niet) hadden wij al onze vloten verloren. Wij hebben geen ruimtewerf als we halten.Sim gaf aan dat we half miljard verloren, mochten we al het puin hebben gehad.
      als jij, power, kastra en Ronald hadden gehalt was er nooit zo’n verlies uitgekomen. En halt kun je vooruit sturen, hoef je niet bij te blijven aangezien je de uitkomst toch kunt simmen.

      Daarnaast eens met chev, zou geen poging tot winst worden voor jullie maar afschrikmiddel om ons te laten pullen. Als wij geen winst zouden maken (door bv te weinig recs) weet ik niet of we zomaar doorgevlogen hadden.

      En deuttekort is een beetje slap excuus, kastra heeft > 30m liggen en dat had altijd achteraf verrekend kunnen worden met power.
    • Noudisbb wrote:

      Chev wrote:

      Misschien bekijk je het verkeerd... Halten is om een speler te redden, niet om winst te maken.

      Misschien had nexon dan wel een goed gevoel en vloot over gehouden om verder te spelen.

      Persoonlijk ben ik al veel grotere vloten verloren in dit spel... En speel nog steeds, en toen waren er nog geen knopjes om 1/3e van je vloot terug te krijgen.
      Ben ik niet mee eens, als we met 4 man gingen halten (ik had een afspraak om 20:00 dus ik kon niet) hadden wij al onze vloten verloren. Wij hebben geen ruimtewerf als we halten.Sim gaf aan dat we half miljard verloren, mochten we al het puin hebben gehad.

      Want bij elke slag moet directe winst ontstaan?
      Je speelt samen, dus samen uit, samen thuis is dan zeker niet raar om te denken. Waarom wordt de keuze gemaakt om 1 van je leden neer te laten gaan in plaats van iedereen een beetje rebuilden? Losses bij de aanvallende partij is indirect ook winst, want dat betekent weer wat extra tijd om verder te bouwen voordat ze weer op bezoek komen.

      Misschien een leermomentje.

      Afscheidsslag [TOT: 6.394.171.000] Known [NBAM] & Cryptus89 [NBAM] & Reformed [NBAM] & Groot-Keizer-GP2000 [NBAM] & 1123581321 [FFW] vs. Lijm [SRVVR] & Spacefighter [SRVVR] & Hitsugaya Toushiro [SRVVR] & Arrivederci & BlackFox [SRVVR] (A: 1.821.5

      En dan vragen spelers zich af waarom ze niet in de big leagues allianties toegelaten worden.
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Noudisbb wrote:

      Chev wrote:

      Misschien bekijk je het verkeerd... Halten is om een speler te redden, niet om winst te maken.

      Misschien had nexon dan wel een goed gevoel en vloot over gehouden om verder te spelen.

      Persoonlijk ben ik al veel grotere vloten verloren in dit spel... En speel nog steeds, en toen waren er nog geen knopjes om 1/3e van je vloot terug te krijgen.
      Ben ik niet mee eens, als we met 4 man gingen halten (ik had een afspraak om 20:00 dus ik kon niet) hadden wij al onze vloten verloren. Wij hebben geen ruimtewerf als we halten.Sim gaf aan dat we half miljard verloren, mochten we al het puin hebben gehad.
      Want bij elke slag moet directe winst ontstaan?
      Je speelt samen, dus samen uit, samen thuis is dan zeker niet raar om te denken. Waarom wordt de keuze gemaakt om 1 van je leden neer te laten gaan in plaats van iedereen een beetje rebuilden? Losses bij de aanvallende partij is indirect ook winst, want dat betekent weer wat extra tijd om verder te bouwen voordat ze weer op bezoek komen.

      Misschien een leermomentje.

      Afscheidsslag [TOT: 6.394.171.000] Known [NBAM] & Cryptus89 [NBAM] & Reformed [NBAM] & Groot-Keizer-GP2000 [NBAM] & 1123581321 [FFW] vs. Lijm [SRVVR] & Spacefighter [SRVVR] & Hitsugaya Toushiro [SRVVR] & Arrivederci & BlackFox [SRVVR] (A: 1.821.5

      En dan vragen spelers zich af waarom ze niet in de big leagues allianties toegelaten worden.

      Dus dat, als een van mijn allymaatjes gepakt dreigt te worden met zoveel vuurkracht, dat we meerdere mensen nodig hebben om er een gelijkspel uit te trekken met wellicht wat losses, dan knal ik zonder enige moeite en twijfel al mijn hebben en houden ervoor. Samen uit is samen thuis.
      -Niets Interessants te melden-
    • monfy wrote:

      ze zaten niet bij elkaar in de alliantie, ze hadden wel napjes met de overige top 10 vloten om mij te kunnen pakken.

      Dit zouden ook de halters zijn, 2 daarvan hadden de accounts zelfs afgelopen weken overgenomen

      Beetje afhankelijk van de afspraken die je maakt binnen de NAP zou dit eenzelfde band moeten zijn als in alliantie. Plus ik denk dat als er gehalt zou worden jullie misschien wel 2 keer zouden nadenken om door te vliegen, gezien dan recs een issue zou worden?

      Want als aanvallende partij zou het wel fijn zijn als er winst gehaald kon worden, of in ieder geval verlies beperkt zou zijn. Maargoed, dat hangt allemaal van de situatie af.

      Even makkelijk van ze zijlijn geroepen:
      Het feit dat de verdedigers geen ballen hadden hebben ze het jullie relatief makkelijk gemaakt :)
      Mooi gedaan, geniet van de winst,

      Nexon, GL RB. Zoals hierboven al in aangegeven door Chev kan je tegenwoordig met 1 druk op de knop al een flinke progressie maken. :p