Wij van n00dles accepteren dat TRC zich overgeeft omdat ze niet meer durven. Bij deze is de oorlog dan ook beëindigd en heeft n00dles de oorlog gewonnen.
Napraten mag hieronder.
Napraten mag hieronder.
Anuvinda wrote:
Wij van n00dles accepteren dat TRC zich overgeeft omdat ze niet meer durven. Bij deze is de oorlog dan ook beëindigd en heeft n00dles de oorlog gewonnen.
Napraten mag hieronder.
Mogul Lagoon wrote:
Proficiat met jullie overwinning!Anuvinda wrote:
Napraten mag hieronder.
Is er eigenlijk een slag geweest?
davyyyh wrote:
Als leider accepteer ik de vredesverklaring. Echter: ons gerespecteerd lid Wickedmen is diverse keren aangevallen gisteren. Willen jullie vrede, moet de schade eerst vergoed worden. Ik eis dat jullie contact opnemen met Wickedmen en hem 1 mil metaal, 1 mil kristal en 1 mil deut sturen ter compensatie. Ik hoop op een goede vrede.
discordia wrote:
Nou een lekkere oorlog dit.
Een oorlogs verklaring wat nergens op lijkt,met een leider die of heel traag van begrip is of niet echt kan communiceren met zijn allie,zie ook vredesverklaring.
Dus als je om aandacht vraagt,zeg het dan gewoon,er zijn er zat die wel reageren dan.
discordia wrote:
Nou een lekkere oorlog dit.
Een oorlogs verklaring wat nergens op lijkt,met een leider die of heel traag van begrip is of niet echt kan communiceren met zijn allie,zie ook vredesverklaring.
Dus als je om aandacht vraagt,zeg het dan gewoon,er zijn er zat die wel reageren dan.