Ik voel een 1 april grap aankomen zo niet vinden me arme deutjes dat toch wat minder
Discussiedraadje: Hyperruimtetechniek update 2
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
Nou ik vind het sowieso slecht. Moet ik nu komende dagen vloot gaan schroten of extra deut mines bouwen die weer ten koste gaan van mijn vloot.
Als dit een 1 april grap blijkt wil ik dat de uni een rollback krijgt naar moment van aankondiging. Want bullshit als ik nu aanpassingen maak in mijn account en vervolgens gaat hrt niet door. -
Ja, die rollback gaan ze echt geven omdat jij dat wil14/15 Planeten
Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695)The post was edited 1 time, last by Alpatsjino ().
-
Alpatsjino wrote:
Ja, die rollback gaan ze echt geven omdat jij dat wil
Ga ook akkoord met dm coupons als rollback niet doorgaat. -
Zelfs de azijn die ik zojuist heb gekocht is nog minder zuur
Je gaat ook echt vermeende koers manipulatie vergelijken met een spelletje (waarvan je overigens zelf met de AGV akkoord bent gegaan), ja ja, jij komt er wel
Maargoed, niet hetzelfde dus. Er is niet eens iets aan de hand, immers heeft de update nog niet plaatsgevonden. Het is al gemeld dat het mogelijk een 1 april grap is, mede doordat andere fora niks melden, dus niet zo op de zaken vooruit lopen.
Of is jouw reactie ook een vervroegde 1 april grap? -
Als andere fora het niet melden en dus die update niet krijgen en NL WEL.... gooi ik 100% mijn accounts in delete. F*CK DAT! Ga vanaf nu wel in .fr spelen. Niet dood en blijkbaar misbruikt GF die server nog niet om fleeters te pesten... ajuus en TOT NOOIT MEER IN .NL UNI
-
Treinrek wrote:
Als andere fora het niet melden en dus die update niet krijgen en NL WEL.... gooi ik 100% mijn accounts in delete. F*CK DAT! Ga vanaf nu wel in .fr spelen. Niet dood en blijkbaar misbruikt GF die server nog niet om fleeters te pesten... ajuus en TOT NOOIT MEER IN .NL UNI
-
Wauw, begrijpend lezen is ook een kunst.
Anyway, ik wacht de update wel af -
Ik vind dit een goede update
-
sigh… net hyperruimte techniek 20 afgerond daar blijf je dan met de goede bedoelingen....{TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}
-
Viva la France.
Wat en oeverloos gezever zeg.
De force with GF !
Stuur en email naar GF en vraag ze even naar je afschrijvingen t.a.v GF, mss maak je nog kans,
Laat ons ff weten of het lukt.
Succes -
komt er ook extra bijonderzoek afbreken?SrG
-
BeLikeMe wrote:
komt er ook extra bijonderzoek afbreken?
-
Nominatie voor Treinrek voor grappigste speler van het jaar!HoFcounter: LIV
RIPKILLcounter: CXCI
Gevorderde HoFcounter: XXVIII
Expertcounter: VI
Federatief
Expertcounter: III -
Heb mn planeten maar naar 15 gegooid voor wat extra deut. Kans gepakt met de 30% actie. Nu even wat extra betalen... maar op de lange termijn betaalt dat zich terug.
#GeenExtraGeldNaarGF -
Had ze maar naar 16 gedaan,dan had je niet hoeven vliegen voor expeditie
-
Heerlijk wat die allemaal ter weeg heeft gebracht haha.
Als ik snel op de andere forums kijk zoals de Duitse en Engelse kan ik wel de aankondiging vinden dat 2%, 5% wordt maar niets over de aanpassing die er nu nog bij zou moeten komen dan.
Dus denk inderdaad dat dit een geslaagde 1 april grapje is
Sowieso ga je mensen krijgen die zo blij waren met deze update dat ze misschien wel hypertech van lvl 15 naar 20 hebben afgekocht met DM die zouden dan van koude kermis thuis komen.Bijna Weekend!The post was edited 2 times, last by dutchpride ().
-
dutchpride wrote:
Als ik snel op de andere forums kijk zoals de Duitse en Engelse kan ik wel de aankondiging vinden dat 2%, 5% wordt maar niets over de aanpassing die er nu nog bij zou moeten komen dan.
Sowieso ga je mensen krijgen die zo blij waren met deze update dat ze misschien wel hypertech van lvl 15 naar 20 hebben afgekocht met DM die zouden dan van koude kermis thuis komen.
Wat dacht je van de mensen die hyper voor de helft hebben afgekocht of/en 2/3/4+ week hebben gewacht en het nu maar hebben gecanceld omdat ze niet de extra kosten willen...kunnen ze fluiten naar hun geld/tijd... Een dikke pluim voor het verzinnen van een 1 april grap, een dikke onvoldoende voor het niet nadenken over de mogelijke gevolgen...The Hitchhiker's Guide!
424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
-
Zaphod Beeblebrox wrote:
dutchpride wrote:
Sowieso ga je mensen krijgen die zo blij waren met deze update dat ze misschien wel hypertech van lvl 15 naar 20 hebben afgekocht met DM die zouden dan van koude kermis thuis komen.
-
Whahahahahahhaha zelfs op 31 maart heb ik al dikke lol.
Je ben ook wel een enorme slim als je alles al hebt gecanceld.
Al moet ik zeggen dat ik Treinrek als een van de slimste speler vind hier
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 4
4 Guests