Ik voel een 1 april grap aankomen zo niet vinden me arme deutjes dat toch wat minder
![:P](https://board.nl.ogame.gameforge.com/wcf/images/smilies/tongue.png)
![:P](https://board.nl.ogame.gameforge.com/wcf/images/smilies/tongue.png)
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
The post was edited 1 time, last by Alpatsjino ().
Alpatsjino wrote:
Ja, die rollback gaan ze echt geven omdat jij dat wil
Treinrek wrote:
Als andere fora het niet melden en dus die update niet krijgen en NL WEL.... gooi ik 100% mijn accounts in delete. F*CK DAT! Ga vanaf nu wel in .fr spelen. Niet dood en blijkbaar misbruikt GF die server nog niet om fleeters te pesten... ajuus en TOT NOOIT MEER IN .NL UNI
BeLikeMe wrote:
komt er ook extra bijonderzoek afbreken?
The post was edited 2 times, last by dutchpride ().
dutchpride wrote:
Heerlijk wat die allemaal ter weeg heeft gebracht haha.
Als ik snel op de andere forums kijk zoals de Duitse en Engelse kan ik wel de aankondiging vinden dat 2%, 5% wordt maar niets over de aanpassing die er nu nog bij zou moeten komen dan.
Dus denk inderdaad dat dit een geslaagde 1 april grapje is![]()
Sowieso ga je mensen krijgen die zo blij waren met deze update dat ze misschien wel hypertech van lvl 15 naar 20 hebben afgekocht met DM die zouden dan van koude kermis thuis komen.
Zaphod Beeblebrox wrote:
Wat dacht je van de mensen die hyper voor de helft hebben afgekocht of/en 2/3/4+ week hebben gewacht en het nu maar hebben gecanceld omdat ze niet de extra kosten willen...kunnen ze fluiten naar hun geld/tijd...dutchpride wrote:
Heerlijk wat die allemaal ter weeg heeft gebracht haha.
Als ik snel op de andere forums kijk zoals de Duitse en Engelse kan ik wel de aankondiging vinden dat 2%, 5% wordt maar niets over de aanpassing die er nu nog bij zou moeten komen dan.
Dus denk inderdaad dat dit een geslaagde 1 april grapje is![]()
Sowieso ga je mensen krijgen die zo blij waren met deze update dat ze misschien wel hypertech van lvl 15 naar 20 hebben afgekocht met DM die zouden dan van koude kermis thuis komen.
Een dikke pluim voor het verzinnen van een 1 april grap, een dikke onvoldoende voor het niet nadenken over de mogelijke gevolgen...