Pasen zijn ook feestdagen en die zijn al weer bijna voorbij. Bijgekomen van alle paasbrunches en chocolade eieren zat iedereen met z'n alle na te genieten op deze extra zondag (wat eigenlijk een maandag is). Het was boven de 20 graden, wat betekende dat de BBQ aankon en alle vegetariers pech hadden. Space, verkleed als Paashaas, draaide nog een paar worstjes om op de BBQ zodat beide kanten mooi zwart konden worden, terwijl Timmit hem vertelde dat *KNIP*
Een tafel verderop zaten Robbendinho en L.J.E elkaar uit te dagen om dingen op te drinken. Er waren geen winnaars bij de spel. Alleen verliezers. "Die bak melk daar" zei L.J.E. "Die moet op". "Maar dat is voor de kat" opperde Robbendinho.
Bij de saladebar stonden Yoshi en Hysteria konijnenvoer op hun borden te gooien. "Moeten we Anu niet weer eens bannen?" Begon Hysteria. "Het is al weer een tijdje geleden." "Nee, nu even niet. Hij heeft al 3 weken niets verkeerds gedaan. Dan kunnen we hem moeilijk bannen" vertelde Yoshi. "Geef het nog een paar weken en dan veranderd hij zijn naam in die van een terrorist ofzo"
Binnen, weg van alle drukte, zaten Swamidude, Vliegende Hollander en Wadloper in een cirkel rondom een koekje in de keuken. Ze speelde een spelletje. Wish, ex admin van een online browsergame, kwam binnengelopen op zoek naar wat paaseieren. "Hebben jullie de paaseieren gezien? Ik kan ze nergens vinden" Wadloper, die al klaar was met het spelletje stond op en wees naar de kast boven het aanrecht. "Als het goed is moeten ze daar liggen" "Oh thanks" zei ex admin Wish "Ik zal daar eens gaan kijken dan". Maar wat bleek. De kast was helemaal leeg. Waar waren alle paaseieren gebleven?
Wish rende naar buiten naar de rest van de posse om een verschrikkelijke mededeling te doen: "Jongens! en Hysteria; de paaseieren zijn verdwijnseld!!"
Mogelijke Goodie Rollen:
De Paasziener (ziener)
De Paasbeschermengel (beschermengel)
De Paashaas (bane; kan niet geluncht worden)
De Paasjager (Neemt iemand mee als hij sterft)
De Paasbeul (Mag op elk willekeurig moment iemand paasbeulen)
Paasgangers (Burgers)
Mogelijke Baddie Rollen
De Paaswolfziener (Baddie Ziener)
De Paaswolfhaas (Baddie Bane; kan niet geluncht worden ;P)
De Paasconversiewolf (Kan iemand converten)
De Paaswelp (Wordt pas wolf na de 3e nacht(De BM ronde telt niet als nacht). Welp kan welpmoorden)
Paaswolfgangers (Normale wolven)
Mogelijke Bijrollen
Cupido
IJzeren Hein
Ik ga ervan uit dat mijn interpretatie van de rollen ook jullie interpretatie van de rollen is. Zo niet, dan in mijn interpretatie bindend.
Vragen stellen mag altijd natuurlijk.
Boven genoemde rollen kunnen er meerdere keren inzitten of zelfs helemaal niet. Vandaar de naam 'mogelijke' rollen.
BM ronde is Woensdagavond om 21:00 uur. Dit zodat iedereen de tijd heeft om zichzelf te realiseren dat de WW bezig is. Er worden geen acties gedaan in de BM ronden. Ook geen lynch of lunch
Volgorde van de nacht is: Lynch-->Acties--> Lunch
In deze WW is PM contact niet toegestaan. Wolven hebben natuurlijk wel contact
Ik ga vanavond de rollen verdelen. Licht elkaar vooral in dat deze WW is begonnen en dat de BM ronden om 21:00 uur is op woensdag 24 april
Inschrijven kan nog tot 23:00 uur
Mensen die al ingeschreven staan:
Display Spoiler
==Robbendinho 22-04-2019 @16:47 / Ongepast taalgebruik / PM verstuurd
Een tafel verderop zaten Robbendinho en L.J.E elkaar uit te dagen om dingen op te drinken. Er waren geen winnaars bij de spel. Alleen verliezers. "Die bak melk daar" zei L.J.E. "Die moet op". "Maar dat is voor de kat" opperde Robbendinho.
Bij de saladebar stonden Yoshi en Hysteria konijnenvoer op hun borden te gooien. "Moeten we Anu niet weer eens bannen?" Begon Hysteria. "Het is al weer een tijdje geleden." "Nee, nu even niet. Hij heeft al 3 weken niets verkeerds gedaan. Dan kunnen we hem moeilijk bannen" vertelde Yoshi. "Geef het nog een paar weken en dan veranderd hij zijn naam in die van een terrorist ofzo"
Binnen, weg van alle drukte, zaten Swamidude, Vliegende Hollander en Wadloper in een cirkel rondom een koekje in de keuken. Ze speelde een spelletje. Wish, ex admin van een online browsergame, kwam binnengelopen op zoek naar wat paaseieren. "Hebben jullie de paaseieren gezien? Ik kan ze nergens vinden" Wadloper, die al klaar was met het spelletje stond op en wees naar de kast boven het aanrecht. "Als het goed is moeten ze daar liggen" "Oh thanks" zei ex admin Wish "Ik zal daar eens gaan kijken dan". Maar wat bleek. De kast was helemaal leeg. Waar waren alle paaseieren gebleven?
Wish rende naar buiten naar de rest van de posse om een verschrikkelijke mededeling te doen: "Jongens! en Hysteria; de paaseieren zijn verdwijnseld!!"
Mogelijke Goodie Rollen:
De Paasziener (ziener)
De Paasbeschermengel (beschermengel)
De Paashaas (bane; kan niet geluncht worden)
De Paasjager (Neemt iemand mee als hij sterft)
De Paasbeul (Mag op elk willekeurig moment iemand paasbeulen)
Paasgangers (Burgers)
Mogelijke Baddie Rollen
De Paaswolfziener (Baddie Ziener)
De Paaswolfhaas (Baddie Bane; kan niet geluncht worden ;P)
De Paasconversiewolf (Kan iemand converten)
De Paaswelp (Wordt pas wolf na de 3e nacht(De BM ronde telt niet als nacht). Welp kan welpmoorden)
Paaswolfgangers (Normale wolven)
Mogelijke Bijrollen
Cupido
IJzeren Hein
Ik ga ervan uit dat mijn interpretatie van de rollen ook jullie interpretatie van de rollen is. Zo niet, dan in mijn interpretatie bindend.
Vragen stellen mag altijd natuurlijk.
Boven genoemde rollen kunnen er meerdere keren inzitten of zelfs helemaal niet. Vandaar de naam 'mogelijke' rollen.
BM ronde is Woensdagavond om 21:00 uur. Dit zodat iedereen de tijd heeft om zichzelf te realiseren dat de WW bezig is. Er worden geen acties gedaan in de BM ronden. Ook geen lynch of lunch
Volgorde van de nacht is: Lynch-->Acties--> Lunch
In deze WW is PM contact niet toegestaan. Wolven hebben natuurlijk wel contact
Ik ga vanavond de rollen verdelen. Licht elkaar vooral in dat deze WW is begonnen en dat de BM ronden om 21:00 uur is op woensdag 24 april
Inschrijven kan nog tot 23:00 uur
Mensen die al ingeschreven staan:
1 Je moeder (Spacefighter)
2 Opa (Vliegende Hollander)
3 Bla bla bla (Yoshi)
4 Bolsonaro (L.J.E.)
5 Je ego (Timmit)
6 ik kom later wel (Hysteria)
7 bij (Robbendinho)
8 Met reminder ? (Wadloper)
9 Swami_dude
10 Wish2Die
11. Gambit
2 Opa (Vliegende Hollander)
3 Bla bla bla (Yoshi)
4 Bolsonaro (L.J.E.)
5 Je ego (Timmit)
6 ik kom later wel (Hysteria)
7 bij (Robbendinho)
8 Met reminder ? (Wadloper)
9 Swami_dude
10 Wish2Die
11. Gambit
==Robbendinho 22-04-2019 @16:47 / Ongepast taalgebruik / PM verstuurd
The post was edited 3 times, last by Anuvinda ().