In Xalynth heb je in het melkweg overzicht over 'geheel' (met uitzondering van sommige plekken) MW3 op plek 8 de mededeling 'vernietigde planeet'
Xalynth vernietigde planeet
-
-
Dit betekend dat het account waar de planeten van waren verwijderd is. Dit kan door de speler zelf zijn gebeurt of door te lang niet ingelogd te zijn en geen DM op het account heeft.
Het is natuurlijk mogelijk dat er meerdere accounts te gelijk verwijderd zijn waardoor er zoveel vernietigde planeten zijn.Ex Admin Ogame.nl
-
Dus op meer dan 30 stelsels, altijd op plek 8, enkel mw3?
Lijkt mij sterk toeval dan... -
Kan iemand zijn die een kolo wil stichten met heel veel velden en daarom overal op plek 8 kolomissies heeft gestuurd10 AGS top 10 - Zagrada
2 Solo top 10 - Zagrada -
Yes, stuurde iemand anders me ook al, zal dat wel zijn. Niet bij stil gestaan.
toch blijft meer als 30 velden weg echt een hoop :p -
MiniMe wrote:
Dit betekend dat het account waar de planeten van waren verwijderd is. Dit kan door de speler zelf zijn gebeurt of door te lang niet ingelogd te zijn en geen DM op het account heeft.
Het is natuurlijk mogelijk dat er meerdere accounts te gelijk verwijderd zijn waardoor er zoveel vernietigde planeten zijn.
Maar in dit geval is het een kolonisatie. heb wel eens gevallen gezien dat je honderden stelsels achtereen had met vernietigde planeten op 1 plek. -
Ook bij verwijdering van account kan het gebeuren. Echter heb ik ook niet na gedacht over het koloniseren en dat zal hier waarschijnlijk gebeurt zijn.Ex Admin Ogame.nl
-
MiniMe wrote:
Ook bij verwijdering van account kan het gebeuren. Echter heb ik ook niet na gedacht over het koloniseren en dat zal hier waarschijnlijk gebeurt zijn.
-
Ja dat klopt wel. En vanaf zondag nacht verdwijnen als het goed is de vernietigde planeten.Ex Admin Ogame.nl
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0