waarom is er een aanvalsblokkade in izar en zaga?
aanvalsblokkade
-
-
vroeg ik me ook al af, denk dat er slomere servers zijn na onderhoud ofzo. dat halts en weet ik veel wat slecht maakt. Natuurlijk weet ik niks zeker, ben geen staff[Insurt Color] eenhoorn
-
-
dankje hysteria
-
ook al enig idee hoe lang het aanvalsblok van kracht is?
-
Ingame stond er 20:00 laatst ekeer dat ik keek. (Izar)[Insurt Color] eenhoorn
-
tot 20.00 uur vanavond, zal het er nog ff bijzetten:P
-
Nu dus ook tot 16:00 in Pegasus... Nog niemand gehoord met problemen daar, lekker bezig weer?
-
nu ook tot 1600 in gemini..
wat is er aan de hand? ik heb geen problemen ondervonden? -
ook tot 20:00 in u3,
lekker vriendelijk voor de genen die aanwerk zijn, of je nacht dienst in zijn gegaan.
of pas morgen weer gaan inloggen omdat ze het al gedaan hebben voor vandaag (vanmorgen vroeg bijvoorbeeld).
ze zijn ze van geen kwaad bewust dat de vloot op maan/planeet is terug gekomen.
zullen morgen dan inloggen en tot hun grote verbazing alles kwijt zijn. vriendelijk zijn we weerI only have my dreams; I have spread my dreams under your feet; Tread softly because you tread on my dreams -
Eridanus net ook tot 16:00 attackblock erop gesprongen
-
overal een aanvalsblock
wel jammer dat de plaatsingen welke ik onderweg had ook gelijk weer thuis kwamen
geen deut compensatie en kan ik weer de plaatsing opnieuw aanzetten... -
Consul Vesta wrote:
Eridanus net ook tot 16:00 attackblock erop gesprongen
ja bunny heb ik ook ff 3 a 5 mil door me neus geboord -
Tot 20:00 nu idd... Lekker dan. Ik snap dat GF zo snel mogelijk een noodoplossing wil hebben voor als iets even niet werk. Echter kun je daar ook in overdrijven.
Het komt de laatste tijd steeds vaker voor dat er bij een klein issue meteen een enorm lang aanvalsblock volgt. Wat mij betreft vaak onnodig lang. Zo'n aanvalsblock zorgt iig niet voor meer spelplezier bij de actieve spelers die toch veelal voor de meeste inkomsten bij GF zorgen. -
Flugel25 wrote:
Tot 20:00 nu idd... Lekker dan. Ik snap dat GF zo snel mogelijk een noodoplossing wil hebben voor als iets even niet werk. Echter kun je daar ook in overdrijven.
Het komt de laatste tijd steeds vaker voor dat er bij een klein issue meteen een enorm lang aanvalsblock volgt. Wat mij betreft vaak onnodig lang. Zo'n aanvalsblock zorgt iig niet voor meer spelplezier bij de actieve spelers die toch veelal voor de meeste inkomsten bij GF zorgen.
Retired.
- Seek Discomfort - -
seriously.. en nu tot 08:00 morgen ochtend? -.-
Gooi mensen dan in een vmode waar ze zelf uit kunnen wanneer ze willen.. zo bescherm je mensen die niet online zijn of waar vloten thuis komen en val je mensen die willen raiden niet lastig. -
Idd, daar gaan weer een hoop inkomsten,
Tis ook in eridanus bijgesteld naar 08:00 morgenvroeg, terwijl ik hele dag nog nergens problemen ondervond -
weg maankansen ook in Izar. Die 08:00 aanvalsblokkade slaat nergens op naar mijn mening..
-
JazztheJack wrote:
weg maankansen ook in Izar. Die 08:00 aanvalsblokkade slaat nergens op naar mijn mening..
Alle vloten zijn terug geroepen..stel jij moet werken of wat dan ook en je hebt je vloot gesaved tot morgen. Je bent in de veronderstelling dat je vloot veilig is. Je logt morgen in en...oeps je vloot is weg terwijl jij netjes hebt gesaved... -
ReformeD wrote:
seriously.. en nu tot 08:00 morgen ochtend? -.-
Gooi mensen dan in een vmode waar ze zelf uit kunnen wanneer ze willen.. zo bescherm je mensen die niet online zijn of waar vloten thuis komen en val je mensen die willen raiden niet lastig.
Voor de rest had ik zelf ook inlogproblemen vanochtend/ begin van de middag. De lobby werkte niet en je kwam er niet doorheen, ik kan de block dan ook wel begrijpen.
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0