Nieuwe Solo top 10 [TOT: 9.962.480.000] Reformed [NBAM] vs. shoq [300] (A: 0, D: 9.962.480.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Nieuwe Solo top 10 [TOT: 9.962.480.000] Reformed [NBAM] vs. shoq [300] (A: 0, D: 9.962.480.000)

      Gezien letterlijk iedereen uit SpG nu in vmode zit en zij hun alliantie naam hebben veranderd naar Vakantie zonder Zorgen Aka VZZ (LOL) Kunnen wij onze gang gaan zonder zorgen.

      En is de focus verschoven naar de zuster alliantie 300..
      Met de 2 recente raids op mij is het mij duidelijk geworden dat ik af wilde van mijn negatieve erepunten, helaas is de enige goede optie dan defjes bashen.

      Om deze slag mogelijk te maken heeft Monkey een flink aantal IPR's geschoten en de 33k plasma's die er stonden gereduceerd met ongeveer 30k. Bedankt Monkey dat je het mogelijk maakt mijn erepunten te spekken!

      Halverwege kwam Shoq online en verplaatste zijn vloot die er achter lag, helaas, maar door rondhangende sats nog steeds een solo top10.
      Shoq, Gl rb, hopelijk maak je niet weer def..



      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Reformed [NBAM]
      ________________________________________________

      Ster des Doods 4.372
      _________________________________________

      Verdediger shoq [300]
      ________________________________________________

      Zonne-energiesatelliet 4.796
      Raketlanceerder 2.804.386
      Kleine laser 995.393
      Grote laser 99.017
      Gausskanon 49.615
      Ionkanon 63.482
      Plasmakanon 2.586

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Reformed [NBAM]
      ________________________________________________

      Ster des Doods 4.372 ( -0 )
      _________________________________________

      Verdediger shoq [300]
      ________________________________________________

      Zonne-energiesatelliet 486 ( -4.310 )
      Raketlanceerder 283.051 ( -2.521.335 )
      Kleine laser 100.573 ( -894.820 )
      Grote laser 10.105 ( -88.912 )
      Gausskanon 5.018 ( -44.597 )
      Ionkanon 6.317 ( -57.165 )
      Plasmakanon 273 ( -2.313 )

      _________________________________________


      Het gevecht eindigt in een remise.

      De aanvaller steelt:
      0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 9.962.480.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 0 metaal en 2.586.000 kristal.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 0
      Kristal: 2.586.000
      Deuterium: 0
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 2.586.000 eenheden winst gemaakt.
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 300.876 erepunten gekregen.



      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -8.040.292.000
      Kristal: -1.761.449.000
      Deuterium: -160.739.000
      De verdediger(s) hebben een totaal van 9.962.480.000 eenheden verloren.
      De verdediger(s) hebben een totaal van 0 erepunten gekregen.




      ~HT @15-03-'20 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats.

      The post was edited 2 times, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • Wil-Krikke wrote:


      geniet er maar van 0 winst op ze sats :D met ipr van monkey
      spel bederf of net niet 300 is niks van spg losers ali kan je nbam zeker noemen!
      als je nu zelf eens kijkt wat je typt. Mensen hebben altijd commentaar op het gebrek aan interpunctie bij jou en dat is nu wel duidelijk.

      Ik dacht eerst dat je typte "SPG losers ally".

      Spel bederf of net niet. 300 is niks van SPG. Losers ally kan je NBAM zeker noemen.

      Als je het op deze manier doet weet ik tenminste zeker wie je beledigd zonder daar hoofdpijn van te krijgen.

      Verder was de focus van de slag volgens mij op erepunten? Daar alle targets in AGS neer gaan en iedereen negatief stond. In dat geval is erepunten misschien wel waardevoller dan grondstoffen. Iets om over na te denken :).

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • Wil-Krikke wrote:


      geniet er maar van 0 winst op ze sats :D met ipr van monkey
      spel bederf of net niet 300 is niks van spg losers ali kan je nbam zeker noemen!
      Dit gaat inderdaad wel de boeken in als de meest slecht geformuleerde zin. ?(


      On topic: Ik blijf het zo bizar vinden dat je dus top 10 slagen kan maken door bijna alleen maar def te slopen. Als Reformed nu 10x zo'n def aanvalt en 10x 1667 LG mee stuurt, dan heeft die 10 solo top 10 hits? Gekkigheid.

      ~Abremsev [02-07-10][11:18] Stickied!
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Wil-Krikke wrote:

      geniet er maar van 0 winst op ze sats :D met ipr van monkey

      spel bederf of net niet 300 is niks van spg losers ali kan je nbam zeker noemen!
      Hoezo geen winst? 300k erepunten.. winst zat.

      Ik lees spelbederf, aanname is even dat je suggereerd dat hier spraken is van spelbederf (want je text is niet heel leesbaar). Speciaal voor jou een citaat uit de spelregels:

      "Spelbederf
      Overigens kan er als er geen sprake is van bashing in extreme gevallen ook een ban gezet worden onder de noemer spelbederf.
      In dat geval wordt een planeet niet meer dan 6x aangevallen binnen 24 uur, maar wordt een speler gedurende lange tijd op meerdere planeten lastig gevallen, dusdanig dat deze speler niet normaal meer kan spelen. In dat geval kan een GO beslissen dat de aanvaller(s) de verdediger tijdelijk met rust dienen te laten.
      Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als er eindeloos lange aanvallen gedaan worden, als er herhaaldelijk kansloze kinderachtige en winstloze aanvallen gedaan worden of puur gespeeld wordt om anderen het spelplezier te ontnemen."

      Ik heb even een stuk tekst gehighlight. gemaakt, voor het geval je leesvaardigheid even goed is als je schrijfvaardigheid. Hier wordt heel duidelijk niet aan deze criteria voldaan, dus raadpleeg graag eerst de regels voor je suggesties maakt dat deze overtreden worden.


      Abremsev wrote:

      On topic: Ik blijf het zo bizar vinden dat je dus top 10 slagen kan maken door bijna alleen maar def te slopen. Als Reformed nu 10x zo'n def aanvalt en 10x 1667 LG mee stuurt, dan heeft die 10 solo top 10 hits? Gekkigheid.
      Yep, mee eens. En ja, theoretisch heb je gelijk, raar maar waar.
    • Blijft een apart gezicht, een top 10 slag met maar 2,5 miljoen puin. Stevige slag tho, hoop verdediging weggeknald.

      Shoq, glrb. Tegen zo'n sterrengeweld is niet veel te beginnen.

      ReformeD, jij ook glrb. Niet met de opbouw, maar met de verliezen qua gs die je gemaakt hebt. Wel lekker aantal erepuntjes gesprokkeld!

      Volgende keer beter ;)
      ~ Veni Vidi Sempi ~


      Zagadra
      Deimos