Discussiedraadje: Board upgrade

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Er zijn inderdaad zeer veel posts verdwenen, dat is meer dan alleen een getal maar als ik zo naar het board kijk is dat niet direct cruciaal...

    Zijn er nog leuke universa? Als dat zo is kunnen we vast wel iets verzinnen om het forum wat op te krikken.

    Ogame is toch altijd beter geweest met forum dan zonder IMO.
    The return of the.... since 25-12-2015..
  • Bolder wrote:

    Freakertje wrote:

    Gelukkig is jouw reactie ook zeer diepgaand en uitermate indrukwekkend beargumenteerd. Jaloersmakende Allesomvattende Mega Machtig Ellenlange Reactie. HT probeert een verklaring te bedenken, geen smoezen op GF te verdedigen. Je valt hem onnodig aan/af. Ik krijg het idee dat je niet eens begrijpt wat hij schrijft, maar dat terzijde.

    Als je al begrijpend zou KUNNEN lezen,zou je mss kunnen denken dat dit niet tegen HT gericht is maar tegen zijn "baas"..
    That would be me, dus... U wilt een warn voor belediging of...?


    L.J.E wrote:

    Hebben ze nou ook alle oude warns verwijderd? Vraag t voor een vriend
    Warns verouderen sowieso, dus als jouw vriend al een tijdje nergens tegenaan is gelopen, dan zou er niet zo'n probleem moeten zijn.


    Wish2Die wrote:

    Voor de indrukwekkend lage prijs van 200DM per post, is het nu mogelijk om je postcount kunstmatig te uppen; elk uur zal een forum bot 'GLRB' in jouw naam posten in een recent gemaakte slag. Zo komt GameForge toch iedereen tegemoet.

    Maar eh, even zonder grap, wat is er boeiend aan een postcount of oude posts? Lijkt me een vrij nietszeggend nummertje, er zijn vast betere dingen te verzinnen om over te klagen toch? :P
    Amen.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • Lord wrote:

    That would be me, dus... U wilt een warn voor belediging of...?
    Denk dat jij ook een "baas"hebt, nml GF
    Mijn vraag was duidelijk, ik vroeg niet naar domme opmerkingen en meningen wat "zij"van dit probleem vinden.
    Als er personen die gespeend zijn van enige vorm van empathie, hier gaan verkondigen wat er wel of niet mis is met een simpele vraag,
    Discussie is toch proberen om van elkaars standpunt te overtuigen en niet een mening opdringen??

    Lord wrote:

    Amen.

    Maar eh, even zonder grap, wat is er boeiend aan een postcount of oude posts? Lijkt me een vrij nietszeggend nummertje, er zijn vast betere dingen te verzinnen om over te klagen toch?

    Wat het jou lijkt is toch helemaal niet relevant!!
    Mss vinden sommige spelers dat nietszeggende nummertje wel leuk!!
    Wie ben jij om dat voor andere te beslissen??

    Het niet serieus nemen van een discussie is ook een vak..

    Case closed
    Van mij mag het dicht,

    Amen.
  • Jillian wrote:

    Spacefighter wrote:

    de board upgrade was eigenlijk gewoon een board opruiming xD
    de board upgrade is een fabel, puur een excuus om ruimte en koste te besparen.

    RIOT!
    Even de fabeltjeskrant weer bij het oud papier gooien :)

    Lord wrote:

    Zoals onderhand al duidelijk zal zijn geworden, is het board nog niet voorzien van een upgrade. Waarom dat nog niet is gebeurd is ons op dit moment niet bekend evenals het moment dat dit wel zal gebeuren. Zodra daar wel meer over bekend is, zal deze informatie met jullie gedeeld worden.
    HoFcounter: LIV
    RIPKILLcounter: CXCI
    Gevorderde HoFcounter: XXVIII
    Expertcounter: VI
    Federatief
    Expertcounter: III
  • Freakertje wrote:

    Jillian wrote:

    Spacefighter wrote:

    de board upgrade was eigenlijk gewoon een board opruiming xD
    de board upgrade is een fabel, puur een excuus om ruimte en koste te besparen.
    RIOT!
    Even de fabeltjeskrant weer bij het oud papier gooien :)

    Lord wrote:

    Zoals onderhand al duidelijk zal zijn geworden, is het board nog niet voorzien van een upgrade. Waarom dat nog niet is gebeurd is ons op dit moment niet bekend evenals het moment dat dit wel zal gebeuren. Zodra daar wel meer over bekend is, zal deze informatie met jullie gedeeld worden.


    Heel leuk die quote van lord, maar dat maakt dus niets uit,

    ook het team wordt niet geïnformeerd over de agenda van GF.

    :love: Thanks Syrabi
  • Bolder wrote:

    Lord wrote:

    That would be me, dus... U wilt een warn voor belediging of...?
    Denk dat jij ook een "baas"hebt, nml GFMijn vraag was duidelijk, ik vroeg niet naar domme opmerkingen en meningen wat "zij"van dit probleem vinden.
    Als er personen die gespeend zijn van enige vorm van empathie, hier gaan verkondigen wat er wel of niet mis is met een simpele vraag,
    Discussie is toch proberen om van elkaars standpunt te overtuigen en niet een mening opdringen??

    Lord wrote:

    Amen.
    Maar eh, even zonder grap, wat is er boeiend aan een postcount of oude posts? Lijkt me een vrij nietszeggend nummertje, er zijn vast betere dingen te verzinnen om over te klagen toch?

    Wat het jou lijkt is toch helemaal niet relevant!!
    Mss vinden sommige spelers dat nietszeggende nummertje wel leuk!!
    Wie ben jij om dat voor andere te beslissen??

    Het niet serieus nemen van een discussie is ook een vak..

    Case closed
    Van mij mag het dicht,

    Amen.


    Het is echt ongekend hoe zuur jij altijd maar reageert. Maar goed, dat is je goed recht! Echter is het natuurlijk onzin dat jij niet vroeg naar 'domme opmerkingen' en 'meningen'. Het moment waarop jij een bericht plaatst op een forum, doe je niks anders dan hier om vragen, want je begint een gesprek met je medemens op het forum. Begrijp me niet verkeerd, als mensen zonder empathie jouw vraag beantwoorden op een manier die je niet passend vind, kan ik daar echt wel iets in vinden, maar dat is precies wat jij meestal ook doet.

    Daarnaast zeg je dat als het Lord iets lijkt, dat niet relevant is? Dat lijkt mij een beetje een simplistische opmerking, gezien hij de forum-admin is, en dus juist een sterke, weloverwogen mening heeft. Er gaat echt wel gesproken worden met GF of het mogelijk is om dat 'nummertje' terug te krijgen onder je profiel foto, maar er kan op dit moment niks beloofd worden. Daarnaast weten wij ook niet wanneer er wat precies gepland staat qua veranderingen, helaas.

    Gewoon lekker blijven reageren in posts en je mengen in discussies, dan heb je binnen no-time die counter weer hoog zitten.
    Retired.

    - Seek Discomfort -
  • Abremsev wrote:

    gezien hij de forum-admin is, en dus juist een sterke, weloverwogen mening heeft.
    Onderstaande is dus een weloverwogen mening??

    Lord wrote:

    That would be me, dus... U wilt een warn voor belediging of...?
    Ik zie dit meer als : mond houden anders !!!
    Lord is de topic starter, weliswaar naar aanleiding van.
    Vreemde gang van zaken, terwijl iets later er wel een bericht over update komt!
    Voor mij is de zaak nu wel duidelijk, er is hier nog steeds niets veranderd,zeker gezien jou uitvoerige post hoe zuur ik ben:)
  • Bolder wrote:

    Abremsev wrote:

    gezien hij de forum-admin is, en dus juist een sterke, weloverwogen mening heeft.
    Onderstaande is dus een weloverwogen mening??

    Lord wrote:

    That would be me, dus... U wilt een warn voor belediging of...?
    Ik zie dit meer als : mond houden anders !!!Lord is de topic starter, weliswaar naar aanleiding van.
    Vreemde gang van zaken, terwijl iets later er wel een bericht over update komt!
    Voor mij is de zaak nu wel duidelijk, er is hier nog steeds niets veranderd,zeker gezien jou uitvoerige post hoe zuur ik ben:)
    Ik vind Lord zijn reactie redelijk normaal, aangezien er gedoeld wordt op de 'baas' van HT, en op het forum is dat Lord. Als daar naar GF verwezen werd, had dat ook gewoon gezegd kunnen worden.
    Daarnaast vind ik het wederom vrij simplistisch om te denken dat er hier niets veranderd, door mijn post over hoe zuur je vaak reageert. Helemaal omdat er door de jaren heen, en nu dus weer met mij, veel nieuwe MODs zijn, en dus ook veel nieuwe meningen en opvattingen. Misschien als het dus al zo'n lange tijd is dat mensen je zuur of vervelend vinden, het niet aan de gang van zaken ligt hier, maar aan jou?

    Daarnaast wil ik je nog wel even zeggen chapeau voor hoe vaak jij online bent op het forum. Altijd snel een reactie haha!
    Retired.

    - Seek Discomfort -
  • Hitsugaya Toushiro wrote:

    Ik begrijp niet echt waarom er na zoveel jaren gejankt gaat worden om een postcount. Bij eerdere upgrades is dit al eens voorgekomen, dus het is niet echt wat nieuws voor de meesten in dit topic die al een poosje op het forum rondhangen.
    Kijk eens naar de bijschrift wat ik onder mijn plaatje heb staan en dan het aantal posts wat ik heb. Er klopt iets niet denk ik dan ;) Nu zal ik alleen een reputatie hebben om mijn geweldige ogame slagen en skills ipv wat ik op het forum klaar speelde.
    Definitief is niet voor eeuwig
  • davyyyh wrote:

    Hitsugaya Toushiro wrote:

    Ik begrijp niet echt waarom er na zoveel jaren gejankt gaat worden om een postcount. Bij eerdere upgrades is dit al eens voorgekomen, dus het is niet echt wat nieuws voor de meesten in dit topic die al een poosje op het forum rondhangen.
    Kijk eens naar de bijschrift wat ik onder mijn plaatje heb staan en dan het aantal posts wat ik heb. Er klopt iets niet denk ik dan ;) Nu zal ik alleen een reputatie hebben om mijn geweldige ogame slagen en skills ipv wat ik op het forum klaar speelde.
    Wie moeten weten wie je bent, weten wie je bent lijkt me ;)
    Retired.

    - Seek Discomfort -
  • davyyyh wrote:

    Hitsugaya Toushiro wrote:

    Ik begrijp niet echt waarom er na zoveel jaren gejankt gaat worden om een postcount. Bij eerdere upgrades is dit al eens voorgekomen, dus het is niet echt wat nieuws voor de meesten in dit topic die al een poosje op het forum rondhangen.
    Kijk eens naar de bijschrift wat ik onder mijn plaatje heb staan en dan het aantal posts wat ik heb. Er klopt iets niet denk ik dan ;) Nu zal ik alleen een reputatie hebben om mijn geweldige ogame slagen en skills ipv wat ik op het forum klaar speelde.
    Ik zie dat meer als winst voor 'ons' ( de gehele Ogame.nl community ). Dus ik snap nog steeds het probleem niet? :P
  • Bolder wrote:

    Abremsev wrote:

    Ik vind Lord zijn reactie redelijk normaal, aangezien er gedoeld wordt op de 'baas' van HT, en op het forum is dat Lord. Als daar naar GF verwezen werd, had dat ook gewoon gezegd kunnen worden.
    Moet ik veren tellen??
    Ik kom zelfs op google niet tegen wat dit zou moeten betekenen. Als je spreekwoorden gebruikt, zorg dan in ieder geval dat het alom gebruikt word.
    Retired.

    - Seek Discomfort -