RoadRunner wrote:
Hey hallo!
Na een lange afwezigheid van zo'n2 á 34 á 5 maanden ben ik weer terug bij het gameteam. Drukke periode afgesloten, leven op orde, dus we kunnen weer even. Stiekem was dat GO'en toch wel leuk om te doen, dus we beginnen maar weer opnieuw.
Gezien mijn oude voorsteldraadje verloren is gegaan: ik benRoadRunnerKnigge,2724 jaartjes oud, afrondend student. VoormaligIRC-OP, mod,GO en SGO en nu dus terug als (trial)-GO inIzarHyperion onderHysteriaFearlessz.
Vragen mag, antwoorden kan ik niet garanderen.
Kusje,
RoadRunnerKnigge
Knigge
-
-
Hitsugaya Toushiro wrote:
Welkom terug gozer. Laat maar weer zien dat velen uit het team denken te stoppen, maar zeker nog een keer of 2 terugkomen
-
Succes met je trialEventus stultorum magister
-
Welkom terug knigge
Jouw afwezigheid duurde te lang mijn inziens
Succes met je Trial ( of jij dat nodig hebt )Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup: -
-
Edelachtbare wrote:
Ik heb zin om te skelteren
~ Ex-Mod ~ Ex-SGO ~
~ Pegasus ~ Punten 372.573.250 (Plaats 4 van 1.004) ~ -
Hey Knigge, fijn dat je weer hier bent.
-
Wish2Die wrote:
Het begon toch te jeuken zie ik Succes met je trial weer en zo
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
Wish2Die wrote:
Wish2Die wrote:
-
Welkom terug Knigge !!
Heb je lang vol gehouden hahaEx Admin Ogame.nl
-
Wish2Die wrote:
Wish2Die wrote:
:love: Thanks Syrabi -
Je moet je nu wel weer gaan gedragen Knigge. Sterkte dan maar weer als GO
-
Jillian wrote:
Wish2Die wrote:
Wish2Die wrote:
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
Kniggeeee
Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK] -
Beste spelers,
Na iets meer dan een half jaar heb ik besloten dat ik afscheid neem van het gameteam.
Ik wens het team ook een mooie voortzetting van haar taken. Ik hoop dat ze op dezelfde voet doorgaan als eerst.
Voor spelers die nog lopende zaken met mij hadden, deze mogen zich melden bij Minime.
Als laatste wil de spelers bedanken die ik mocht controleren, desondanks dat er soms foute dingen waren was in het algemeen het contact er goed.
Bedankt dan ook dat jullie het GO'en diepte geven en zorgen dat het meer is dan dom in een tool staren.
Groetjes,
Knigge
/me schopt @Yoshi -
-
/me knuffelt Knigge
-
Succes.. denk ik, 1+1 = 2, ik zie dit als gerechtigheid, en je weet zelf wel waarom-Niets Interessants te melden-
-
-
nog een paar tegaan
suc6 kniggeSrG
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 3