Nu alle topics zijn gesloten over de boardupgrade omwille dat er toch niets nieuws is vind ik dat er erg makkelijk overheen wordt gestapt over het feit dat OGame.nl alle historie inmiddels (bijna)heeft verloren door de boardupgrades en het verliezen van de posts. Het gaat niet om postcount maar wel over de inhoud van de posts zelf, hier zaten dingen bij die toch wel waarde hadden om terug te lezen. Denk hierbij een memorabele slagen, uitleg over spelaspecten en ook over het verliezen van dierbaren en mede-OGamers (ja ook dat stond erin, ik kan het topic van Pikachu echt niet meer vinden ). Ik vind het erg pijnlijk om dan de Lord en HT dit verlies van deze posts weg te zien wuiven als zijnde het toch niet gemist wordt. Juist jullie zouden beter moeten weten.
Ik begrijp dat de Mods ook afhankelijk zijn van GF en eigenlijk alleen 'macht' hebben dmv het sluiten van topics,sticky-en van threads en blokkeren van gebruikers maar het wegwuiven als het is alleen maar een postcount vind ik moderator onwaardig. Dat is de hart en ziel van het forum en van de community. Zonder community geen OGame en ook geen mods.
De invloed is misschien beperkt, maar respecteer tenminste de forumleden hier die het gemis kenbaar maken en probeer niet iedere discussie maar monddood te maken uit gemakszucht.
Mijn advies; duik in de backup. Neem de 50 of 100 grootste slagen mee. Neem uit respect de 100 meest besproken onderwerpen mee die niet onder de tag 'onzin' vallen en breng ook de bijzondere gebeurtenissen weer terug en geef dit weer een plaats op het forum.
Ik begrijp dat de Mods ook afhankelijk zijn van GF en eigenlijk alleen 'macht' hebben dmv het sluiten van topics,sticky-en van threads en blokkeren van gebruikers maar het wegwuiven als het is alleen maar een postcount vind ik moderator onwaardig. Dat is de hart en ziel van het forum en van de community. Zonder community geen OGame en ook geen mods.
De invloed is misschien beperkt, maar respecteer tenminste de forumleden hier die het gemis kenbaar maken en probeer niet iedere discussie maar monddood te maken uit gemakszucht.
Mijn advies; duik in de backup. Neem de 50 of 100 grootste slagen mee. Neem uit respect de 100 meest besproken onderwerpen mee die niet onder de tag 'onzin' vallen en breng ook de bijzondere gebeurtenissen weer terug en geef dit weer een plaats op het forum.
Eventus stultorum magister
The post was edited 2 times, last by Doc Holliday ().