aanvallen en vmode

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • aanvallen en vmode

    het is mij al heel hard opgevallen in gemini , dat als ik wordt aangevallen dat die spelers ook direct in vmode gaan daarna , er daarna terug uitkomen wat winst pakken en terug in vmode

    Vakantie mode is zeer handig , maar mag niet als aanvalstool gebruikt worden , mijn vloot is al 3 keer in gemini geprakt, (altijd top 60 dat komt aanvallen en zitten altijd direct terug in vmode ) (ik sta nu 360 rang , met 2.6 mil punten , degene die mij aanvallen zijn allemaal over 30 mil aan punten (bescherming account ???)

    edit : Deactiveer vogelvrij-melding bij aanvallen op tegenstanders die 10 keer sterker zijn:
    en ik kan wel vogelvrij gesteld worden al ik te sterke tegenstanders aanval ?????



    waardoor dat ik dan al gauw zin heb om in gemini te stoppen met mijn account

    ][Lord][ [10-08-19 rond 19:51 uur] Topic verplaatst naar K&B, alwaar het beter past dan een diplomatiek forum.

    The post was edited 1 time, last by Emperor Palpatine ().

  • Wat nou bescherming, dat vervalt al vanaf 500k punten hoor
    En als je voor de rest je zooi saved heb je nergens last van he

    Irritante optie maar dat zijn wel meer dingen binnen Ogame

    Overigens hoort dit natuurlijk niet binnen handelswaar & diplomatie, zooooo moeilijk is het nou toch ook weer niet
    14/15 Planeten
    Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695)
  • ten eerste mijn excuses dat ik het verkeerd heb gezet

    ten tweede , ja ik had beter kunnen saven

    ten derde :
    • De nieuwe beginnersbescherming zou een permanente bescherming moeten worden voor de zwakkere gebruikers.
    • De huidige beginnersbescherming wordt geheel vervangen door de nieuwe permanente bescherming.
    • Er is geen limiet met punten en tijd.
    • Er is een permanente bescherming binnen een bereik van 1:10 van de totale punten.
    • Daarnaast kunt u de volgende 100 rangen binnen onze nieuwe militaire Highscore ten allen tijde aanvallen.
    • Buiten deze grensen zijn sterkere spellers niet in staat zwakkere spellers aan te vallen.
    • Een zwakke speler kan altijd een sterkere speler aanvallen. Wanneer dit gebeurd vervalt de bescherming voor de zwakkere speler voor een week (dit kan niet worden uitgeschakeld voor bijvoorbeeld maankansen).
    • Tevens vervalt de bescherming bij inactiviteit van zeven dagen (tot de eerst volgende inlog).
  • Mad

    Moet je maar saven

    Slotje

    L3XX666 wrote:

    ten eerste mijn excuses dat ik het verkeerd heb gezet

    ten tweede , ja ik had beter kunnen saven

    ten derde :
    • De nieuwe beginnersbescherming zou een permanente bescherming moeten worden voor de zwakkere gebruikers.
    • De huidige beginnersbescherming wordt geheel vervangen door de nieuwe permanente bescherming.
    • Er is geen limiet met punten en tijd.
    • Er is een permanente bescherming binnen een bereik van 1:10 van de totale punten.
    • Daarnaast kunt u de volgende 100 rangen binnen onze nieuwe militaire Highscore ten allen tijde aanvallen.
    • Buiten deze grensen zijn sterkere spellers niet in staat zwakkere spellers aan te vallen.
    • Een zwakke speler kan altijd een sterkere speler aanvallen. Wanneer dit gebeurd vervalt de bescherming voor de zwakkere speler voor een week (dit kan niet worden uitgeschakeld voor bijvoorbeeld maankansen).
    • Tevens vervalt de bescherming bij inactiviteit van zeven dagen (tot de eerst volgende inlog).

    Yes. Kan je maar 1 iemand aanvallen in een uni van 100 mensen.

    Topshow


    ==Yoshi 10-8-2019 20:37 Post samengevoegd, pm verstuurd

    The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

  • Het gecrasht worden ligt aan jezelf. Ongeacht welke rang je bent, als iemand je aankan moet je saven. Zelfs Alpa saved zijn rips gewoon.


    Het enige dat ik als mogelijk probleem zie hier buiten eigen fout is de vm hop nadat ze winst pakken.

    - na in vm gaan zit je minimum 48 uur IN vm

    Voer dit in voor het uit vm komen ook. Simpel
    gemini
    expert 20%: 4
    waarvan top 10: 4

    zagadra
    expert 20%: 11
    waarvan top 10 : 10

    nummer 1 ags zagadra
    nummer 1 solo zagadra
  • barcodeplayer wrote:

    Het enige dat ik als mogelijk probleem zie hier buiten eigen fout is de vm hop nadat ze winst pakken.
    Dus.als je geprakt bent door een speler die daarna in vmode gaat is het een probleem??
    Is het niet je eigen fout als je gesloopt bent??
    Dat de aanvaller daarna in vmode gaat, dan kun je hem niet terug pakken??
    Dan ga je er dus gevoegelijk van uit dat je die speler dus kunt slopen??
    Zou die net zo stom zijn om zich te laten pakken als jij ?:)
  • Mooi dat in vmode gaan door de topicstarter gezien wordt als lekker winst pakken. Je begrijpt wel dat je meer winst kan halen als je uit v-mode blijft?

    Klinkt gewoon een beetje als een janktopic omdat je gecrashed bent. Je had ook gecrashed kunnen worden door iemand die niet binnen een dag weer in v-mode zit toch?
  • Bolder wrote:

    Dus.als je geprakt bent door een speler die daarna in vmode gaat is het een probleem??Is het niet je eigen fout als je gesloopt bent??
    Dat de aanvaller daarna in vmode gaat, dan kun je hem niet terug pakken??
    Dan ga je er dus gevoegelijk van uit dat je die speler dus kunt slopen??
    Zou die net zo stom zijn om zich te laten pakken als jij ?:)
    wat een hoop onnuttige vragen op een rijtje ...
    ik zeg ' mogelijk ' probleem, eveneens zeg ik knal erboven dat het al zijn eigen fout is gesloopt te worden.

    eco is stukken winstgevender dan af en toe een korte vm hop om een noobje te pakken voor medium winst.
    om je domme vraagjes even te beantwoorden:
    - ja het is je eigen fout als je gesloopt wordt
    - ik heb nog niet gehoord van de feature om iemand in vm aan te vallen
    -zelfs als ik de aanvaller in kwestie niet solo aankan, heb ik eerder ergens het woord ags laten vallen niet zekker wat het betekend
    - weet niet of ie zo ' stom ' zou zijn om jou woorden te gebruiken, maar hoe komen we daarachter als ie in vm zit?
    gemini
    expert 20%: 4
    waarvan top 10: 4

    zagadra
    expert 20%: 11
    waarvan top 10 : 10

    nummer 1 ags zagadra
    nummer 1 solo zagadra
  • ok eventjes voor de duidelijkheid ,

    als iemand kan lezen zeg ik ook dat ik idd beter had kunnen saven dus stopt maar al met al die commentaren daar rond

    het gaat wel degelijk over het punten verschil etc

    ik had 2.6 mil aan punten , terwijl degene die mij aanviel 51mil punten heeft

    daarbij was die eerst in vmode , is die eruit gekomen slagje gedaan en terug in vmode gehopt



    barcodeplayer wrote:

    - na in vm gaan zit je minimum 48 uur IN vm

    Voer dit in voor het uit vm komen ook. Simpel

    vind ik dan eigenlijk al een goede oplossing

    het crashen zelf van mij vloot vind ik geen probleem hoort bij het spel
  • L3XX666 wrote:

    ok eventjes voor de duidelijkheid ,

    als iemand kan lezen zeg ik ook dat ik idd beter had kunnen saven dus stopt maar al met al die commentaren daar rond

    het gaat wel degelijk over het punten verschil etc

    ik had 2.6 mil aan punten , terwijl degene die mij aanviel 51mil punten heeft

    daarbij was die eerst in vmode , is die eruit gekomen slagje gedaan en terug in vmode gehopt



    barcodeplayer wrote:

    - na in vm gaan zit je minimum 48 uur IN vm

    Voer dit in voor het uit vm komen ook. Simpel
    vind ik dan eigenlijk al een goede oplossing

    het crashen zelf van mij vloot vind ik geen probleem hoort bij het spel
    Kut voor je man, maar al had die 20 miljard punten, als je gewoon je vloot gesaved was dit topic er niet. En zeggen dat het geen probleem is dat je vloot gecrashed is, maar er vervolgens wel om janken rijmt niet echt met elkaar. Ondanks dat je allemaal kut rand redenen noemt, die de essentie van gewoon-je-vloot-saven missen.

    If you do not change direction, you may end up where you are heading.
  • haha, was een leuk snackje en met een dergelijke aandacht zeker de moeite waard :D
    ook smakelijk gelachen om je niet bepaald sportieve ingame berichtjes. man man man

    no save = no fleet

    Display Spoiler


    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-08-2019 09:37:28, toen het tot een gevecht kwam:



    Aanvaller Bukowski
    Wapen 180% - Schild 180% - Pantser 180%

    ________________________________________________


    Klein vrachtschip 5.000
    Interceptor 3.000

    _________________________________________


    Verdediger L3XX666 [DLT]
    Wapen 140% - Schild 130% - Pantser 150%

    ________________________________________________


    Klein vrachtschip 5.377
    Licht gevechtsschip 394
    Kruiser 896
    Slagschip 249
    Recycler 815
    Spionagesonde 325
    Bommenwerper 62
    Vernietiger 22

    _________________________________________



    Na het gevecht ...


    Aanvaller Bukowski
    Wapen 180% - Schild 180% - Pantser 180%

    ________________________________________________


    Klein vrachtschip 3.440 ( -1.560 )
    Interceptor 2.999 ( -1 )

    _________________________________________


    Verdediger L3XX666 [DLT]
    Wapen 140% - Schild 130% - Pantser 150%

    ________________________________________________


    Vernietigd!
    _________________________________________



    De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!


    De aanvaller steelt:
    537.958 Metaal, 98.366 Kristal en 23.592.934 Deuterium


    De aanvaller heeft een totaal van 6.325.000 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 87.333.000 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 17.034.300 metaal en 9.654.000 kristal.
    De aanvaller heeft een totaal van 24.229.258 eenheden gestolen.


    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
    De aanvaller(s) hebben het puin.



    Totale samenvatting winst/verlies:


    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: 14.422.258
    Kristal: 6.592.366
    Deuterium: 23.577.934
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 44.592.558 eenheden winst gemaakt.
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 8.620 erepunten gekregen.



    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: -54.168.958
    Kristal: -29.118.366
    Deuterium: -28.274.934
    De verdediger(s) hebben een totaal van 111.562.258 eenheden verloren.
    De verdediger(s) hebben een totaal van 27 erepunten gekregen.




    Powered by OGotcha CR Converter 4.2.2



    ~Abremsev [19-08-19][09:15] Slag hoort hier niet, voor nu in spoiler gezet + slotje op topic.
    "My ambition is handicapped by laziness"
    — Charles Bukowski (Factotum)

    The post was edited 3 times, last by Abremsev ().