[TOT: 59.186.000] Fire rain [Bro] vs. Barney Stinson [Playbook] (A: 8.128.000, D: 51.058.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 59.186.000] Fire rain [Bro] vs. Barney Stinson [Playbook] (A: 8.128.000, D: 51.058.000)


      spot sim online
      uurtje later timer toch even kijken en lag er nog dus gelijk gevlogen
      nog geen reactie gehad maar glrb met dit kleine beetje verlies


      On 21-08-2019 --:--:--, the following fleets met in battle:


      Attacker Fire rain [Bro]
      ________________________________________________

      Large Cargo 2.400
      Battlecruiser 1.500
      _________________________________________

      Defender Barney Stinson [Playbook]
      ________________________________________________

      Small Cargo 10.000
      Colony Ship 1
      Recycler 1
      Espionage Probe 1.000
      Deathstar 1
      _________________________________________


      After the battle ...

      Attacker Fire rain [Bro]
      ________________________________________________

      Large Cargo 2.261 ( -139 )
      Battlecruiser 1.424 ( -76 )
      _________________________________________

      Defender Barney Stinson [Playbook]
      ________________________________________________

      Destroyed!
      _________________________________________


      The attacker has won the battle!

      The attacker captured:
      59.507.824 Metal, 27.543.436 Crystal and 10.425.282 Deuterium
      14.876.956 Metal, 6.885.859 Crystal and 2.606.320 Deuterium

      The attacker lost a total of 8.128.000 units.
      The defender lost a total of 51.058.000 units.
      At these space coordinates now float 22.507.200 metal and 23.120.000 crystal.
      The attacker captured a total of 121.845.677 units.

      The chance for a moon to be created from the debris was 20%.
      The attacker(s) captured the debris.



      Summary of profit/losses:



      Summary attackers(s)

      Metal: 93.777.980
      Crystal: 53.675.295
      Deuterium: 11.891.602
      The attacker(s) made a profit of 159.344.877 units.


      Summary defender(s)

      Metal: -99.404.780
      Crystal: -59.455.295
      Deuterium: -14.043.602
      The defender(s) lost a total of 172.903.677 units.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.2.2
    • Wil-Krikke wrote:

      Supermercado wrote:

      Wil-Krikke wrote:

      bro dit is Playbook!!!

      lekker gast sloop ze allemaal maar!
      lol, beetje gefrustreerd ofzo?gefrustreerd om jou wou dat ik een leuk acc had had ik jullie allemaal gesloopt!
      Ja fire sloop ons allemaal maar
      doe maar stoer in u10 was je net zo stoer als in zaga!!
      een pannekoek die fleet heb en zich 10 keer laat slopen
      groetjes van Mafkees!!

      will will toch fire heeft net genoeg vloot om te raiden.
      hij kan ons niet slopen dan moet ie actiever voor zijn dan nu.
      heb een kleinste vloot van playbook en fire kan alleen een sub aan ( ook al beweerd ie me main aan te kunnen maar niet doet omdat ik beschermd zou worden)
      will u10 is anders dan zaga weet niet of je het weet maar net zo als nbam in geminiheerst, heerst playbook in zaga en dat is gewoon een feit.

      fire succes geniet er nog van kom het welis terug halen
    • Wil-Krikke wrote:

      Supermercado wrote:

      Wil-Krikke wrote:

      bro dit is Playbook!!!

      lekker gast sloop ze allemaal maar!
      lol, beetje gefrustreerd ofzo?gefrustreerd om jou wou dat ik een leuk acc had had ik jullie allemaal gesloopt!
      Ja fire sloop ons allemaal maar
      doe maar stoer in u10 was je net zo stoer als in zaga!!
      een pannekoek die fleet heb en zich 10 keer laat slopen
      groetjes van Mafkees!!

      Aan je schrijf stijl dacht ik dat je nick was maar die heeft een eigen account.
      Qua opvliegerigheid dacht ik dat je davyyy was maar die heeft ook een eigen account.
      Qua reactie misschien wel kreela? maar nee die heeft ook een eigen account.
      Dus ben ik toch benieuwd wie je dan wel bent. En als je nog een acc in zaga hebt kunnen we misschien wat spio`s uit wisselen.
      Ps ik ben zeker niet 10x neer gehaald :D 2x full fleet waarvan de 2de veel was en die 1ste weinig vloot.

      Dus mafkees aka wil, wie ben je en wie was je in u10?
    • hmmh beweert fire rain je aan te kunnen ? moet ik misschien nog eens beginnen met piepen zodat ik een hatrick heb op zijn main (6)

      iig mooi afgestraft van het niet saven van subjes

      al die offtopic ranters gewoon laten doen, zijn forum warriors omdat ze aan de verliezende kant zijn in de uni waar ze spelen. Zelfs als ie een leuk acc had in zaga zou ie niets kunnen doen want de uni is nog steeds opgeruimd tot het punt dat velen niet eens moeten saven
      gemini
      expert 20%: 4
      waarvan top 10: 4

      zagadra
      expert 20%: 11
      waarvan top 10 : 10

      nummer 1 ags zagadra
      nummer 1 solo zagadra
    • vanalles getyped maar fuck het ook maar ga me niet verlagen naar zijn niveau
      deze kerel snapt er echt helemaal niks van
      zijn vloot aankunnen nee ik heb gezegd dat hij niet hoeft te saven omdat zn maatje er wel voor zorgt dat er niemand qua vloot punten in de buurt komt van hun
      maar dat begrijpend lezen blijft een dingetje bij hem
      er valt geen fatsoenlijk gesprek te voeren met hem dus heb de hoop maar opgegeven
      ik ga weer lekker verder met mijntjes aanklikken en zaga dood zien bloeden

      The post was edited 2 times, last by fire rain ().

    • fire rain wrote:

      vanalles getyped maar fuck het ook maar ga me niet verlagen naar zijn niveau
      deze kerel snapt er echt helemaal niks van
      zijn vloot aankunnen nee ik heb gezegd dat hij niet hoeft te saven omdat zn maatje er wel voor zorgt dat er niemand qua vloot punten in de buurt komt van hun
      maar dat begrijpend lezen blijft een dingetje bij hem
      er valt geen fatsoenlijk gesprek te voeren met hem dus heb de hoop maar opgegeven
      ik ga weer lekker verder met mijntjes aanklikken en zaga dood zien bloeden
      wat zei ik anders dan?

      dit is wat ik zei of moet ik het op letter grote 72 zetten zodat je hetzelf is kan lezen?
      ''ook al beweerd ie me main aan te kunnen maar niet doet omdat ik beschermd zou worden''
      beschermen en zorgen dat niemand in me buurt me vloot aan kan valt onder hetzelfde kopje van bescherming of moeten we letterlijk alles wat onder kopjes valt erbij halen??

      en mijntjes aanklikken? haha geloof je het zelf nog? heb heus wel gezien dat je vloot aan het bouwen ben hoor.
      3.7 mil en nu 4.8 mil hmmh ja je bent mijnen aan het bouwen en ik ben me huis aan het bouwen
    • Supermercado wrote:

      Wil-Krikke wrote:

      Supermercado wrote:

      Wil-Krikke wrote:

      bro dit is Playbook!!!

      lekker gast sloop ze allemaal maar!
      lol, beetje gefrustreerd ofzo?gefrustreerd om jou wou dat ik een leuk acc had had ik jullie allemaal gesloopt!Ja fire sloop ons allemaal maar
      doe maar stoer in u10 was je net zo stoer als in zaga!!
      een pannekoek die fleet heb en zich 10 keer laat slopen
      groetjes van Mafkees!!

      Aan je schrijf stijl dacht ik dat je nick was maar die heeft een eigen account.Qua opvliegerigheid dacht ik dat je davyyy was maar die heeft ook een eigen account.
      Qua reactie misschien wel kreela? maar nee die heeft ook een eigen account.
      Dus ben ik toch benieuwd wie je dan wel bent. En als je nog een acc in zaga hebt kunnen we misschien wat spio`s uit wisselen.
      Ps ik ben zeker niet 10x neer gehaald :D 2x full fleet waarvan de 2de veel was en die 1ste weinig vloot.





      Dus mafkees aka wil, wie ben je en wie was je in u10?
      hou mij er lekker buiten!!
      enja wie wil is vraag het hem!!
      wat ik je wel kan zeggen wees blij dat ik geen ogame meer speel en af en toe nog alleen board kijk
      ik heb wel betere dingen te doen

      heerlijke hit @fire rain!! zie er graag meer van en zoveel bescherming heb die echt nie om hem heen hoor als die noodle offline is


      en voor mij blif je gewoon Inzane19 pannekoek eerste klase! fleetbouwen en niks mee doen!!fleet bouwen ken je wel! maar fleeten is hohohoi dan ben je net sinterklaas of de kerstman!
      SrG

      The post was edited 1 time, last by BeLikeMe ().

    • BeLikeMe wrote:

      Supermercado wrote:

      Wil-Krikke wrote:

      Supermercado wrote:

      Wil-Krikke wrote:

      bro dit is Playbook!!!

      lekker gast sloop ze allemaal maar!
      lol, beetje gefrustreerd ofzo?gefrustreerd om jou wou dat ik een leuk acc had had ik jullie allemaal gesloopt!Ja fire sloop ons allemaal maar doe maar stoer in u10 was je net zo stoer als in zaga!!
      een pannekoek die fleet heb en zich 10 keer laat slopen
      groetjes van Mafkees!!

      Aan je schrijf stijl dacht ik dat je nick was maar die heeft een eigen account.Qua opvliegerigheid dacht ik dat je davyyy was maar die heeft ook een eigen account.Qua reactie misschien wel kreela? maar nee die heeft ook een eigen account.
      Dus ben ik toch benieuwd wie je dan wel bent. En als je nog een acc in zaga hebt kunnen we misschien wat spio`s uit wisselen.
      Ps ik ben zeker niet 10x neer gehaald :D 2x full fleet waarvan de 2de veel was en die 1ste weinig vloot.





      Dus mafkees aka wil, wie ben je en wie was je in u10?
      hou mij er lekker buiten!!enja wie wil is vraag het hem!!
      wat ik je wel kan zeggen wees blij dat ik geen ogame meer speel en af en toe nog alleen board kijk
      ik heb wel betere dingen te doen

      heerlijke hit @fire rain!! zie er graag meer van en zoveel bescherming heb die echt nie om hem heen hoor als die noodle offline is


      en voor mij blif je gewoon Inzane19 pannekoek eerste klase! fleetbouwen en niks mee doen!!fleet bouwen ken je wel! maar fleeten is hohohoi dan ben je net sinterklaas of de kerstman!
      als je niet zo geintresseerd ben in het spel waarom bemoei je je dan met alles wat tegen playbook en nbam is??
      je zoek aandacht die kom je tekort blijkbaar en je mis ons blijkbaar waarom je blijf reageren.
      maar hehe misschien kan jij tot hem doordringen met er is geen bescherming die ik krijg maar gewoon zijn vloot te klein is om de mijne aan te kunnen ( das het enige punt waar ik je reactie om waardeer de rest is gewoon weg onzin/overbodig/groot doen/grote mond )

      maar heb jij een haat/liefde relatie met super ofzo? je blijf zo lekker happen :whistling: :love: ?(
    • Barney stinson wrote:

      BeLikeMe wrote:

      Supermercado wrote:

      Wil-Krikke wrote:

      Supermercado wrote:

      Wil-Krikke wrote:

      als je niet zo geintresseerd ben in het spel waarom bemoei je je dan met alles wat tegen playbook en nbam is??




      je zoek aandacht die kom je tekort blijkbaar en je mis ons blijkbaar waarom je blijf reageren.
      maar hehe misschien kan jij tot hem doordringen met er is geen bescherming die ik krijg maar gewoon zijn vloot te klein is om de mijne aan te kunnen ( das het enige punt waar ik je reactie om waardeer de rest is gewoon weg onzin/overbodig/groot doen/grote mond )

      maar heb jij een haat/liefde relatie met super ofzo? je blijf zo lekker happen :whistling: :love: ?(
      jij moet en stoel parkeren naast reformed :D je mag niet reageren om dat ik niet deze uni speel!
      ik word door inzeane19 genoemt hierzo dus kom op lulletje rozen water door ene @Supermercado en dat is echt geen ogame held hoor gewoon noob!
      fire rain bluf jij ze een x af mat ze hij kan me main niet aan zielige verhaaltjes!

      en waar reageer ik dan op playbook en nbam je kneuzen vriendje is neegehaald me enigste reactie op nbam nbam is niks waard hoor chateters ali met jullie samen werking voor barcode
      alleen durft hij niet eerlijk tezijn fucking noodle! slotje op een slagje!
      SrG

      The post was edited 1 time, last by BeLikeMe ().

    • BeLikeMe wrote:

      Barney stinson wrote:

      BeLikeMe wrote:

      Supermercado wrote:

      Wil-Krikke wrote:

      Supermercado wrote:

      Wil-Krikke wrote:

      als je niet zo geintresseerd ben in het spel waarom bemoei je je dan met alles wat tegen playbook en nbam is??




      je zoek aandacht die kom je tekort blijkbaar en je mis ons blijkbaar waarom je blijf reageren.maar hehe misschien kan jij tot hem doordringen met er is geen bescherming die ik krijg maar gewoon zijn vloot te klein is om de mijne aan te kunnen ( das het enige punt waar ik je reactie om waardeer de rest is gewoon weg onzin/overbodig/groot doen/grote mond )

      maar heb jij een haat/liefde relatie met super ofzo? je blijf zo lekker happen :whistling: :love: ?(
      jij moet en stoel parkeren naast reformed :D je mag niet reageren om dat ik niet deze uni speel!ik word door inzeane19 genoemt hierzo dus kom op lulletje rozen water door ene @Supermercado en dat is echt geen ogame held hoor gewoon noob!
      fire rain bluf jij ze een x af mat ze hij kan me main niet aan zielige verhaaltjes!

      en waar reageer ik dan op playbook en nbam je kneuzen vriendje is neegehaald me enigste reactie op nbam nbam is niks waard hoor chateters ali met jullie samen werking voor barcode
      alleen durft hij niet eerlijk tezijn fucking noodle! slotje op een slagje!
      1: ik moet niks laat dat ff duidelijk zijn.
      2: ik mag niet reageren omdat jij niet in zaga speel? hahaha
      3: het is geen zielig verhaaltje over dat ie me niet aan kan het is gewoon waar het enige wat ie aan kan is me subje.

      samenwerking heb je altijd dus wat loop je dom te reageren @BeLikeMe
      nbam is meer waard dan heel jou reactie.
      agh er mag een slotje op belikeme durf niet eens een discussie aan te gaan.
      maar agh het is te zien je kan groot praten maar je heb niks dus ssssssshhhhhhttt