Aangezien de veiling van 2400 tot 0600 ook gesloten is zodat spelers die des nachts spelen er geen extra voordeel uit halen, stel ik voor om een soort avondklok toe te passen. Van 2300 tot 0700 kan er niet aangevallen worden zodat spelers die des nachts spelen geen extra voordeel hebben tegenover spelers die overdag spelen.
Aanvalsblokkade van 23:00 tot 07:00
-
-
Weer een onzin post natuurlijk.
Je moet ze echt beter gaan verzinnen.
Slotje eropHet is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup: -
wat een onzin reactie weer @fearlessz
eens een addict, ALTIJD een addict
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
Spacefighter wrote:
wat een onzin reactie weer @fearlessz
Kom dan maar eens met een goede uitleg wat hier volgens jouw hier goed aan is?Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup: -
Naja ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het ook een onzin idee vind en dat het er waarschijnlijk niet door gaat komen. Het spel is gemaakt voor iedereen, niet alleen voor de mensen die overdag kunnen en vooral willen spelen. Als je het alleen overdag toelaat zul je de mensen uit de nachtdienst frontaal wegpesten hier. Dat lijkt me nu net niet de bedoeling. Ik weet niet hoe serieus deze beginpost is, maar ik ben wel van mening dat er ruimte is voor discussie over het onderwerp aangezien het wel in het ''ideas planet'' is gepost.
-
Yoshi wrote:
Naja ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het ook een onzin idee vind en dat het er waarschijnlijk niet door gaat komen. Het spel is gemaakt voor iedereen, niet alleen voor de mensen die overdag kunnen en vooral willen spelen. Als je het alleen overdag toelaat zul je de mensen uit de nachtdienst frontaal wegpesten hier. Dat lijkt me nu net niet de bedoeling. Ik weet niet hoe serieus deze beginpost is, maar ik ben wel van mening dat er ruimte is voor discussie over het onderwerp aangezien het wel in het ''ideas planet'' is gepost.
-
Meh, snachts is er toch weinig te halen omdat mensen als goed is fleetsaven. Dus niet veel voordeel meer hoor. Ik speel regelmatig ook snachts, maar haal meer binnen overdag dan snachts
Thanks Syrabi -
Goed idee Anuvinda. Jammer dat Fearlessz het een idee vindt die niet bij haar past.
-
-
gewoon stom gepraat zo te lezen gewoon goed saven minder zeiken ogame hoor je snachts en overdags te kunnen spele.Blast them al 2 pieces
Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#
#1 AGS URIEL 1/3
[TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)
NL Most Wanted&Hated Player
-
ze zouden juist snachts de veiling door moete late lopen zodat de mensen die nacht diensten hebben ook een kans hebben een item of meer te snaaien..Blast them al 2 pieces
#1 AGS URIEL 1/3
[TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)
-
INSIDIOUS wrote:
ze zouden juist snachts de veiling door moete late lopen zodat de mensen die nacht diensten hebben ook een kans hebben een item of meer te snaaien..
-
Laat zien hoe triest sommige zijn.
ga lekker ergens anders trollen.Ex solo no1.NL -
Legend.bdr wrote:
ga lekker ergens anders trollen.
-
Legend.bdr wrote:
Want dan ben ik het helemaal met je eens. -
Anuvinda wrote:
Legend.bdr wrote:
Heb jij een idee dan?
Waar is een idee?
Als je een idee hebt mag je het zeggen.. wat jij voorstelt is gewoon triest.
Dan snap je er helemaal niets van.
Mja, ik heb het gevoel dat er meerdere zijn.
En NGGM, je bent wat je schrijft, jij zeker met al die nutteloze "ideeën" (zie je me daarop reageren idioot?) dit is geen idee.. dit mag je niet eens voorstellen, maar als je het spel niet snapt krijg je dit.
jullie kunnen niets dus moeten anderen daarvoor boeten.
nogmaals.. triest.Ex solo no1.NLThe post was edited 1 time, last by Legend.bdr ().
-
legend ur totaly right!!!!Blast them al 2 pieces
#1 AGS URIEL 1/3
-
ale nu even serieus. Kijk eens na de nr 1 en nr 2 ags slagen in uni X.
Alle twee diep in de nacht.
-
doedelsssss baaassssssss!!!Blast them al 2 pieces
#1 AGS URIEL 1/3
-
Legend.bdr wrote:
Als je een idee hebt mag je het zeggen.. wat jij voorstelt is gewoon triest.
Dan snap je er helemaal niets van.
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0