MINER IZAR GIVE AWAY is weg.
-
-
Mocht je allygenoot geen interesse hebben dan heb ik dat welHet is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
-
OK Fearlessz.
Ben je een beetje een actieve speler?
En zou je eventueel interesse hebben om in de Ally waar het account nu, als de Ally president dat ook OK vind. , zit te blijven?Ignorante portam, non ventus suus.
Als je niet weet naar welke haven je wilt, is geen enkele wind gunstig. -
Ja ik ben heel actief, een miner, speel zelf Xalynth, miner rang 9, heb daar wel een mooie vloot maar niet actief.
Kan heel goed voor het accountje zorgen en schroom er niet voor om wat DM er op te zetten voor onderzoeken( ik ga echt geen weken wachten)
Mijn oude account Izar staat al maanden in v mode van begin af aan maar daar had ik een hele goede reden voor dus zoek nu een account met al iets meer als deze.
En mijn oude account gaat op verwijderen( rang verweg)
Laat maar weten, heb er super interesse inHet is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup: -
OK dat klinkt prima Fearlessz.
Het ally lid heeft gezegd vanavond zijn beslissing mee te delen.
Dus als dat klopt kijken of we het morgen eventueel kunnen regelen.
Moet ik ook even contact krijgen met het in V=mode staande account wat ik over wil nemen.
Maar je hoort zo ie zo morgen wel wat.
Kan ik, morgen, PM ingame in IZAR sturen naar je?
Misschien handiger?Ignorante portam, non ventus suus.
Super en bedankt.
Stuur maar even een pm ingame zal ik even inloggen morgenochtend.
Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup: -
Mocht bovenstaande speler geen interesse hebben, dan weet ik nog wel iemand. Een vriend die het spelletje weer op wil gaan pakken, is misschien geïnteresseerd! Afhankelijk wat het account inhoudt.. Iets meer informatie over de planeten en de mines, eventuele spannende onderzoeken en of er vloot aanwezig is, lijkt me wel handig om te vermelden.
Laat maar iets weten hoe of wat.
Ik hoor graag van je!~ Veni Vidi Sempi ~
Zagadra
Deimos
-
Hoi Sempi,
Sorry het account is vergeven.
De overdracht heeft gisteren plaatsgevonden.Ignorante portam, non ventus suus.
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest