iemand bij zijn achter naam noemen ingame

  • iemand bij zijn achter naam noemen ingame

    fearlessz wrote:

    Het is zo idd dat als er iets gerapporteerd word en ik er naar kijk, ik geen pm ingame stuur naar de speler die gerapporteerd heeft.
    Er zijn er wel een aantal(spelers) die het aan de GO of SGO over laten hier iets mee te doen.
    Een ban een waarschuwing.

    Persoonlijk als speelster is sterf: staat aan ga dood net de grens er buiten.
    Maak niet uit hoeveel je gespoten gesnoven of gedronken heb, je heb je te gedragen volgens de regels van het spel.

    Neemt niet weg dat er geen bans, waarschuwingen of wat dan ook besproken worden met de spelers die rapporteren en dit is algemeen bekend.

    Ik denk dat hij het gewoon de volgende keer wel uit zijn hoofd laat zo iets naar een speler te pm-en.
    je mag ingame niemand bij zijn achternaam noemen!
    dat geeft je een week ban
    dat iemand mag sterven dat is dus legaal ?
    en staat geen maatregel voor kom op zeg ga nou is een x niet vriendjes politiek benadelen en gewoon straffen voor het geen wat de persoon doet!

    kan het mail contact ook delen hier op board heb ik nog steeds in me inbox!
    SrG
  • Nu begrijp je me toch verkeerd, ik heb geen waardeoordeel gegeven over het feit of iemand een ban moet krijgen of niet.
    Ik wil alleen verhelderen dat een warn of een ban van meerdere zaken afhangt, thats all.

    Daarnaast wil ik je erop wijzen dat het voeren van namen die als non-agv beschouwd worden dat het sanctie recht wel een basis heeft in de agv.

    5.2
    Het is de gebruiker verboden om inhoud (bv. afbeeldingen, video's, links, namen, tekst) te publiceren of verspreiden binnen de ‪Gameforge‬ Diensten, als deze

    g) persoonlijke data bevat van derden die niet ingestemd hebben met de opname daarvan;
  • Knigge wrote:

    Nu begrijp je me toch verkeerd, ik heb geen waardeoordeel gegeven over het feit of iemand een ban moet krijgen of niet.
    Ik wil alleen verhelderen dat een warn of een ban van meerdere zaken afhangt, thats all.

    Daarnaast wil ik je erop wijzen dat het voeren van namen die als non-agv beschouwd worden dat het sanctie recht wel een basis heeft in de agv.

    5.2
    Het is de gebruiker verboden om inhoud (bv. afbeeldingen, video's, links, namen, tekst) te publiceren of verspreiden binnen de ‪Gameforge‬ Diensten, als deze

    g) persoonlijke data bevat van derden die niet ingestemd hebben met de opname daarvan;
    ja snap ik als je het openbaar post maar aan het ingame acc waar je het ooit van gekregen heb dan iemand benoemt naar zijn eige speelnaam voor naam / achternaam blijft het eigeschuld dikkebult!

    en de privacie wet dat betreft als ik zijn naam openbaar op board gooi nooit gebeurt alleen op de speler acc zelf genoemt!

    wil je me echt dringen om die trieste mail te posten ga goede regels maken binnen ogame nl en zet die in de agv ik heb nooit iemand zijn achternaam voor 3e ge toont het team doet maar iets waar ze geen eens kennis van hebben en zet in de agv igr en board regels wat wel of niet mag binnen nl! ken er ook nog een post van teamlerts met pest gedrag aan vast plaken pesten mag namelijk ook op ogame teamler die mag ik niet hop ban wat en leuke gast krijgt een warn wat een idioot krijgt perma plaken we een s voor is sperma mag niet ingame planeet naam of sm keldertje al hellemaal fot wat denkt het team toch vies over spelers namen sm spider man kelder mag al niet sm kelder afkorting bvb trieste team beleid ogame de regels moeten duidelijk worden ! voor iedereen!
    als er geen duidelijke regels gaan komen noe ik me weer sm keldertje! en is dit legaal!
    SrG